"Yıllar"

8.1K 80 24
                                    

                                                        

*Abi ergen kıza takılma ya* diyordu Burak ,Gece büyümüştü Zeynep ve Onur ayrı yerlere savrulmuşlardı . Onur bu kız annesiz büyüdü Zeyno attı gitti ne aradı ne sordu şimdide onun acısını çıkarıyor dedi Mert ,O anda Onur un gözünden bir damla yaş aktı Abi yıllar geçti ne kızını aradı ne beni ş*refsizlik yaptı diyince içeriden bir kadın sesi geldi "Kahveler geldi"Mert sağol aşkım dedi Burak, cansın yenge diyince Onur kalktı inadına gibi Mert in karısı Ceylan la aşk yaşamasına gıcık oluyordu her gördüğünde canı yanıyordu aşka küsmüştü Onur ne aşka ne de gerçekliğe inanıyordu tek inandığı şey kızı,biricik "Gecesiydi".                                 (Zeynep Anlatıyor).                                                                                                               Ender diye bağırdım bugün kemoterapi ye gideceğim Salı Perşembe ve Pazar oluyordu dedim hastaydım *Kanser* belki de Gece ve Onuru bırakmanın cezasıdır bu  bazen gitmek istiyorum aradan 13 yıl geçti kimsenin hayatına müdahale etmeyim diyorum sonra ağlıyorum sadece Onur ve Gece değil annem babam onlar ! O gün Ender buldu beni ölmemiş kuyruklu yılan ölmemiş hepsi yalanmış bu Enderin kardeşi Haluk  o ölmüş o gün buldu beni de yanına aldı 36 yaşındayım artık hayata karşı yoruldum Ama kızım onu ne çok özledim ya Onur ve ela gözleri (""")

Sizi çok özlüyorum ama elimde değil gelemiyorum

Karantina Son PerdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin