Vlad: Ce ochi frumoși ai!
Anca: Și ai tãi sunt frumoși!
Vlad: Dar nu ca ai tãi.
Anca: Exagerezi!
Vlad: Chiar deloc!
Fãrã sã-și dea seama, cei doi se apropiau tot mai mult unul de altul pânã când telefonul Ancãi începe sã sune. Era Andrada.
-Convorbire telefonicã-
Andrada: Honey, te-ai mutat cumva și ai uitat sã mã anunți?
Anca: Ãm... nu?
Andrada: Pãi atunci ce se întâmplã, cã sun de 5 minute la ușã și nu rãspunde nimeni!
Anca: Vin acum!
-Convorbire încheiatã-
Anca: Scuze. Trebuie sã mã duc sã-i deschid Andradei.
Vlad: Ã..nu e nimic. Oricum trebuie sã merg în camera mea. Sper cã ai înțeles ce ți-am explicat.
Anca: Da, da, am înțeles!
Vlad: Mã bucur atunci.
Anca și Vlad ies din camerã. Vlad merge în camera lui iar Anca merge sã îi deschidã Andradei.
-La ușã-
Andrada: În sfârșit! Ce fãceai așa de important încât nu ai auzit soneria?
Anca: Îți spun sus!
Andrada: Ok.
-În camera lui Vlad-
Vlad(în gând): Fuck! Ce tocmai era să fac? Nu. Nu e bine. Dacă nu suna telefonul mai mult ca sigur o sărutam şi nu cred că e ok. Adică da, ea mă place. Dar eu oare o plac pe ea?
-Camera Ancăi-
Anca: 1 minut! Hai, 30 de secunde! Nu puteai să mai ai şi tu puțină răbdare?
Andrada: Dar ce-am făcut?
Anca: Dacă nu sunai tu, Vlad mă săruta, ok?
Andrada: Vlad te ce? Poți să repeți?
Anca: Da, ai auzit bine!
Andrada: Dar ce, unde, când?
Anca: Aici, acum 5 minute!
Anca ia o pernă în brațe și se așează pe pat.
Anca: Tu îți dai seama că am ratat cel mai posibil
singura şansă pe care aș fi putut să o am cu el?Andrada: Tu nu puteai să dai nenorocitul ăla de
telefon pe silenţios?Anca: Crezi că n-aş fi făcut asta dacă ştiam că asta se va întâmpla?
Andrada: Lasă, honey, că o să mai aveți și alte ocazii!
Anca: Peste 10 ani!
Andrada: E bine şi atunci!
Anca aruncă cu perna și o loveşte în cap pe Andrada.
Anca: Decât să mă enervezi, mai bine hai jos să ne uităm la un film, ceva!
Andrada: Ok!
Cele 2 coboară. Jos erau deja loana şi Andrei.
loana&Andrei: Bună, Andrada!
CITEȘTI
Încercând să îmi dau seama de ceea ce simt [FINALIZATĂ]
FanfictionDupă moartea părinților lui, Vlad ajunge la orfelinat. La insistențele Ioanei și ale lui Andrei, el ajunge să locuiască alături de familia Anghel. Ce se întâmplă atunci când Vlad află că Anca, sora mai mică a lui Andrei este îndrăgostită de el? Oare...