<<A doua zi>>
<<Casa Lala>>Uşa casei se deschide iar Andrei intră, urmat de ceilalți din trupă.
Andrei: Gască, bine ați venit în noua noastră casă! Acum avem o problemă, trebuie să vedem cum facem cu camerele.
Cristi: Primul venit, primul servit!
Andrei: Nu merge aşa în cazul ăsta, Cristi. Deci...så vedem. Avem în total 12 camere, 4 dintre ele cu baie proprie. Iar noi suntem mulți. Dar având în vedere şi cuplurile...facem aşa. O luăm de la etajul 2. Avem odată o cameră cu baie proprie unde o să stăm eu şi Ioana. Cealaltă cameră cu baie o să o aibă Vlad, lângă el va fi camera Ancuței.
Sara: Dar ei de ce să nu stea împreună?
Andrei: Nu au atât de mult timp împreună încât să stea împreună în cameră. Şi nu cred că mamei i-ar pica prea bine să ştie asta.
Anca: De ce să nu stau eu în camera cu baie?
Andrei: Pentru că te cunosc aşa de bine încât sunt sigur că vei sta mai mult prin camera lui Vlad decât în a ta.
Anca: Mda...ai dreptrate.
Andrei: Acum revenind. Camera de lângă cea a Ancăi va fi a Andradei pentru că nu cred că ați vrea să auziți tropăieli toată noaptea. Încă o cameră va fi a lui Bubu şi a Sofiei iar ultima şi nu cea din urmă eu propun să rămână goală, şi în ea să ne punem toți lucrurile necesare pentru viitoarele concerte. Vă convine?
Toţi: Da!
Andrei: Bun. Să trecem la etajul 2. Camerele cu baie vor fi ale lui Cristi și Sara, respectiv Monica și Dima. Iar ei vor împărți etajul cu Dana, Rafael, Jenel, Răzvan şi Bogdan. Şi aici ca şi la etajul anterior, avem o cameră liberă care va rămâne în caz de orice. Multumiti?
Toţi. Da!
Andrei: Acum, hai! Toată lumea la despachetat şi mai târziu dăm petrecere!
<<Camera Ancăi>>
Cineva bate la uşă.
Anca: E deschis!
Uşa se deschide şi în pragul ei apare Andrada.
Andrada: la zi, honey, cum ți se pare camera?
Anca: E mişto! A ta cum e?
Andrada: Asemănătoare cu a ta!
Anca: Chiar voiam să vorbesc cu tine.
Andrada: Despre?
Anca: Edi.
Andrada: Nu îmi aduce aminte că dacă îl văd îmi e că îi crăp capul ăla adorabil!
Anca: Se vede că îți place de el.
Andrada: Da, o să-mi trecă, sper. In fine. Ce voiai să-mi zici de el?
Anca: Că e posibil să treacă azi pe aici.
Andrada: Ce? Tu de unde şti?
Anca: De la el.
Andrada: Păi când ai vorbit tu cu Edi?
Anca: Aseară. Cică m-a văzut când mă certam cu Vlad în parc şi s-a gândit că ăsta ar fi momentul să intre în acţiune.
Andrada: Te-ai certat cu Vlad? când? Cum? De ce?
Anca: Nu a fost tocmai o ceartă propriu-zisă. A fost doar o neînţelegere care a avut un final fericit.
CITEȘTI
Încercând să îmi dau seama de ceea ce simt [FINALIZATĂ]
FanfictionDupă moartea părinților lui, Vlad ajunge la orfelinat. La insistențele Ioanei și ale lui Andrei, el ajunge să locuiască alături de familia Anghel. Ce se întâmplă atunci când Vlad află că Anca, sora mai mică a lui Andrei este îndrăgostită de el? Oare...