***İSİMSİZ DUYGU***
Tür; Romantik, Dram
Yazar; Mavera Meira“Hayatta bazı şeyler hiç değişmez, yada buna bizim gücümüz yetmez. Ama hayat bize rağmen hızla değişse de değişmeyen bir şey vardır, sevdiğimiz insanlar için kendimizden bile vazgeçerken benliğimizi kaybetmemizin bizi garipbir şekilde mutlu etmesi…” Mavera
Balkabağı; demir, potasyum, sodyum, fosfor, kalsiyum ve magnezyum içermektedir. Çocuklarda sağlıklı kemik gelişimine katkıda bulunur. Haaa bir de balkabağı bilinen en güçlü antioksidanların birçoğunu bir arada içermektedir.
Eminim bunu daha öncede duymuşsunuzdur,; antioksidanlar vücudumuzun “paslanmasını” önleyici maddelerdir.
Tuhaf …Çocukken annem yüzünden en nefret ettiğim bu yiyeceği, O’nun için balkabağını sevmeye kendimi ikna etmeye çalışırken yaptığım araştırmanın bu cümlesi garip bir alay ve acı oturtmuştu çocuk yüreğime…
Demek vücudun paslanmasını önlerdi balkabağı. Öyleyse benim annemin sık sık yediği şey balkabağı görünümlü cadı zehri olmalıydı. Merhametten yoksun paslı yüreği kötülüğe öylesine alışkındı ki artık balkabağı bile silip atamıyordu bu pası.
***
Ama O, öyle değildi; onun gözlerinden belliydi içinin eşsiz güzelliği. Şimdi uçakta Amerika’daki eğitimini bitirip O’na tekrar koşarken anımsadı o güzel gözleri. Lee Han Joon’un bakanın içini titreten muzip ama aynı zamanda masum ışıl ışıl gözlerini…
Annesini hatırlatan ve her hatırlayışında utançtan ve öfkeden kalbini paramparça eden balkabağını sırf O çok seviyor diye sevmeye çalışması, boğazını yakıp geçen bu tadı onun gözlerine bakarken unutup o gözlerin derinliklerinde kaybolması geldi genç kızın aklına…
Bu sırada uçakta yanı başında duran arkadaşının “Sende ister misin Yoon Chae Min?” diyerek hostesin ikram ettiği içeceği ona uzatan sesi ile irkildi… Teşekkür edip yeniden daldı anılarına. Çocukluk yıllarından kalan eski bir fotoğraf karesine bakıyor gibi hissetti.
Uçağın küçük penceresinden baktı Yoon Chae Min, bulutların ardındaki sıcacık ülkesi Kore’ye ve bu ülkenin içinde sakladığı ilk arkadaşı, ilk dostu, ilk kardeşi, ilk sırdaşı ve ilk… ilk… Sahi ilk neydi????
İki ana karakterimiz;
Yoon Chae Mİn; sakin, masum ve tam bir iyilik abidesi… Küçük bir çocukken mahallelerine taşınan komşuları Lee Han Joon ile ilkokul, ortaokul ve lise hayatları boyunca hep birliktelerdi…Birbirlerini en iyi anlayan bu iki insanın konuşmalarına bile gerek kalmazdı çoğu zaman… Bir bakış yeterdi onlara. Lee Han Joon onu ve annesini terk eden babası yüzünden küçücük yaşında hayata küsmüş, aylarca kimse ile konuşmamış ve sadece kavgalara karışıp öfkesini dindirmeye çalışan bir çocukken, onun öfkesini bu dünya tatlısı kız dindirmişti ve o gün bugündür ikisi de birbirlerinin hayatında en önemli iki varlıktı ve bugün hayatlarının en önemli gününe koşuyorlardı.
“Anlarım ben gözlerinden, sen söylemesen de…Bir kendimi anlamadım ben ve saklanan aşkı yüreğimde…”Mavera
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSİMSİZ DUYGU
Romance"Hayatta bazı şeyler hiç değişmez, yada buna bizim gücümüz yetmez. Ama hayat bize rağmen hızla değişse de değişmeyen bir şey vardır, sevdiğimiz insanlar için kendimizden bile vazgeçerken benliğimizi kaybetmemizin bizi garipbir şekilde mutlu etmesi...