•friends two•

77 9 17
                                    

~pov jaerim~

Selesai aku packing barang untuk aku pindah esok aku baring sekejap di katil ku yg empok itu. Ofc la empok aku orang kaya kan hihihi.

Aku capai fon ku di atas meja belajar ku dan aku bukak apps Whatsapp. Alangkah terkejut nye aku apebile melihat msj dari group members aku yg belambak tu. Tak sampai beberapa jam pun dah 3,000 msj ape lah yg dorang borak kan ni. Aku tekan msj group kami yg tah ape dorang borak sampai 3,000 msj ni.

Geng gile😵👀

Me:
Bising hanat korang ni rosak kang fon aku sebab msj korang tah pape ni😒✊🏻.

Hyungile:
Rosak beli la baru. Kau kaya tak kan tak leh beli fon bru kot🤣😜.

Hyeoniehanat:
Tah nye🤣🔪. Kiteorg spam supaya kau on..punya banyak msj kiteorg spam ko bru reply😑.

Me:
Lek ahh aku packing barang kot tuk pindah esok.

Jiyoonsinga:
Haaa cakap pasal pindah..korang tau ke korang kite akan pindah same²🤨. Eomma aku kate kite pindah sekolah kat Seoul High School. Aku dengar cite sekolah tu ramai pembuli.

Minjimulutxdeinsurance:
Lek haa kite an geng yg paling hanat. Ramai takut ngan kite la. Lagi² jiyoon dah la garang macam singa terbiar tu HAHAHA🤣🤣.

Jiyoonsinga:
MWO! KAU KATE AKU SINGA TERBIAR!

Minjimulutxdeinsurance:
Ehh tak² kau jahat ehh typo lak ko baik hihi😅.

Me:
Gaduh la korang aku nak gi makan jap.

Me:
Ehh jap asal yunhye , sooyeon ngan jiyu tak on lak🤔?

Hyungile:
Kau nyanyuk ehh..kan dorang ade practice dance🤦🏻‍♀️.

Me:
kite dah nak pindah pun still dorang nak practice lagi ke nanti kite pindah kat Seoul masuk la dance class kat Seoul nanti.

Hyeoniehanat:
Kau tak tau ke kan dorang memang dah masuk dah pun dance class kat Seoul tu. Ishh ketinggalan zaman la kau ni HAHAHAHA.

Me:
Gelak la kau puas² beh baik aku gi makan lagi bagus.

End chat

"Hanat punya member aku lupa an". Aku melepas kan kemarahan aku dengan menumbuk bantal ku.

Lepas aku melepas kan kemarahan aku kat bantal aku terus menuju ke dapur untuk dinner.

~end pov jaerim~

Di rumah Na hyun

Na hyun menyiapkan homework nye di bilik. Dia berhenti membuat homework dan memikir kan sesuatu.

"Ade budak baru. Sapa? Macam mane perangai nye? Adekah mereka jahat seperti kawan kelas aku?" Banyak persoalan di kepale nye.

Dia makin takut untuk ke sekolah. Mane dia tak takut budak baru tu akan duduk di tempat kosong tu kot ade yg akan duduk di sebelah di lak tu.

[Close] We Are Best Friend Forever💫❤️ •GHOST EVIL FAMILY•Where stories live. Discover now