Akhirnye aku sampai di bilik Na hyun aku mengejutkan Na hyun. Nasib la Na jenis senang bangun.
"Pahal kau ni jae macam kena kejar hantu je". Aishh mulut tak de insuran la Na hyun ni.
Aku dah la memang kena kejar hantu si Na lak gi cakap hantu.
"Suhh diam la. Memang aku kena kejar hantu tadi". Aku beri tau Na hyun dengan cara berbisik.
"What!! Tipu la mane ade hantu kat rumah ni". Aku pandang muka Na hyun.
Na hyun seperti menyembunyekan sesuatu dari aku tapi ape ye?
"Kau ni better kalau kau takut tido la sini". Ushh Na ajak aku tido ngan dia boekk la aku dah tengah takut ni.
"Nae gomawo Na. Sayang kau muah muah".
"Ye² jijik bangang". Aik marah lak hihihi.
~end pov jaerim~
~pov Na hyun~
Aku tak berani nak cakap aku takut jae takut je sebab aku memang dah tau makhluk tu nak masuk bilik hyunmin. Maybe jaerim ngan minji dah nampak makhluk tu kot.
"Jae kalau kau nak pape kejut aku tau?"
"Nae,but now I don't want anything else". Ok la better jae tido aku pun ade dengar bunyi tapak kaki dari luar bilik aku.
Aku dah nampak jae masuk dalam selimut aku memberani kan diri aku mengintai gerangan siapa yg nak masuk bilik aku ini.
~end pov Na hyun~
Tibe-tibe...
WY NA HYUN TOLONG AKU ADE BENDA TU MERUPAI HYUNMIN WY!!". Minji terjah masuk bilik Na hyun dengan terjerit jerit.
"Kau pasal doh?"
"Tolong aku aku takut". Minji lompat atas katil dengan minji tidak perasan dia dah terduduk atas badan jaerim.
"AAAA BABI SAKIT ODO BELAKANG AKU!!"
"Haa jaerim sorry wy sorry aku tak sengaja". Minji merayu.
"Suhh diam tido² aku rase tu benda tu". Na hyun menselimut kan seluruh badan nye di ikuti jaerim dan minji.
Skip
.
.
.•6:00a.m•
Semua ghost fam bangun dan bersiap ke sekolah. Lepas mereka bersiap mereka pun turun kebawah untuk breakfast dengan eomma ² mereka.
"Eomma good morning". Sapa jiyoon ceria.
"Good morning sayang". Puan Park a.k.a eomma jiyoon pun balas.
"Ehh jae nape panas badan kamu ni?" Puan jeon meletak kan belakang tangan nye ke dahi jaerim.
"Tak de pape la eomma jae ok je ni. Maybe cuaca kot tapi jae kuat tau". Jaerim terpaksa berbohong kerana takut tinggal di rumah itu.
"Min pun demam?" Puan Park pun membuat perkara yg same Puan Kim buat.
"Tak pe lah ma min ok² je". Minji pun terpaksa menipu.
"Iye lah sayang. Nanti tak larat call mama ye nanti mama datang ambil kat sekolah". Puan Park menuangkan air milo untuk minji.
"Nae mama".
"Nanti balik sekolah packing barang duduk rumah parents masing² ye. Buat mase ni kite tunggu atok hyeonie halau benda ni dulu ye". Terang Puan Kim.
"Nae,bye kami gi sekolah dulu". Mereka pun keluar dari rumah.
"Ehh jap nak satu kimbab hihihi". Hyunmin mengambil kimbab dan terus lari keluar dan pergi ke sekolah.
Skip
.
.
.
YOU ARE READING
[Close] We Are Best Friend Forever💫❤️ •GHOST EVIL FAMILY•
FanficJung na hyun - seorang murid yg tidak mempunyai kawan , sering di buli dan selalu berseorangan. Dia juge seorang yang miskin tetapi hati nye sangat mulia dan baik. Dy tinggal dengan eomma nye sahaja kerana ayah nye dh pun meninggal dunia mase umur d...