"nae". Jawab mereka serentak.
"Annyeonghasaeyo kim wooseok imnida. Saya orang yg paling sexy dan hensem dalam geng kami ni. Harap kite boleh jadi kawan ye". Namja itu memberi senyuman kepada hyeonie dengan gaya yg riak.
"Sempat lagi hyung riak ehh kat kelas ni". Sapa namja yg mempunyai gigi bunny itu.
"Suka hati aku la".
"Aku kim taehyung imnida".
"Annyeong guys saya ahn seongmin panggil saya seongmin je". Namja itu senyum dan menampak kan gigi bunny nye.
"Son dongpyo panggil pyo. Lagi sweet kalau korang panggil saya cutie pyo.
Semua di kelas itu buat² nak muntah. K memang nak muntah betul² ni😂.
"Choi soobin imnida". Namja itu auto tumpu pada mata jiyu.
"Kang minhee". Balas nye ringkas.
"Suga". Balasnye rangkas dengan mukanye yg dingin
"Jung hoseok imnida panggil jhope". Namja tersebut senyum sambil memandang murid² lain.
Semua yeoja termasuk cikgu di kelas itu cair apabile jhope senyum.
"Hello my name is nam dohyon just call me dohyon or dodo".
"Speaking lak dia tu". Bermonolong sooyeon.
"Ape kau cakap". Sergah jiyoon.
"Takkk tak de pape". Melatah sooyeon membuat kan satu kelas dengar.
"Ape kamu bising tu sooyeon".
"Tak tak de pape Pn lee. Ish kau ni yoon terkejut aku". Marah sooyeon dengan nada berbisik.
"Ok murid² baru kamu semua berdiri di belakang dulu ye saya nak susun kedudukan mereka di belakang tu. Tak henti² jadi makcik bawang kat belakang tu. Tak sedo ehh diri tu muda lagi ke dah tua". Perli cikgu kepada ghost evil fam.
"Nae pn lee". Jawab mereka serentak.
________,,________
Lepas 10 minit susun kedudukan mereka. Cikgu mereka pun menyuruh mereka duduk di tempat baru mereka.
~pov minji~
"Ishh asal lah aku kena duduk sebelah kau". Marah aku tetibe kat namja yang bername dohyon itu.
"I don't understand".
"Whatever". Balas aku riak.
Pn lee pun mula mengajar. Aku pun ape lagi keluar kan makanan dan letak di bawah meja. Aku bukak plastic keropok dan terus masuk dalam mulut aku sambil sorok². Aku tak nak masuk disiplin tanpa ghost fam MUAHAHAHAHA.
"Kau dah nape gelak sorang² gile eh?" Eh eh mamat ni aku cepuk satgi ape pun tak dapat.
"Diam lah kau dasar budak baru". Aishh mamat ni baru aku nak gelak sorang².
~end pov minji~
~pov hyeonie~
"Annyeonghasaeyo yorobun wooseok imnida". Wow dy nak salam aku guys blashing aku.
"Annyeong hyeonie imnida". Aishh asal muka aku berbahang ni.
"Ehh muka awak merah awak ok? Awak panas meh saya kipas kan". Haa lagi blashing aku di buat nye.
"Go-goma-gomawo". Ishh tibe aku gagap ni pahal.
YOU ARE READING
[Close] We Are Best Friend Forever💫❤️ •GHOST EVIL FAMILY•
FanficJung na hyun - seorang murid yg tidak mempunyai kawan , sering di buli dan selalu berseorangan. Dia juge seorang yang miskin tetapi hati nye sangat mulia dan baik. Dy tinggal dengan eomma nye sahaja kerana ayah nye dh pun meninggal dunia mase umur d...