Επ παιδιά τι κάνετε; Τρίξι εδώ! Θα ήθελα να σας ενημερώσω να ρίξετε μια ματιά στα μαυρισμένο γράμματα στο τέλος του βιβλίου γιατί έμαθα ότι είναι πολύ σημαντικά και έτσι. Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας και τώρα... Πίσω στην ανάγνωση!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ένα ακόμα συμβούλιο είχε εκτελεστεί και αυτήν την φορά ήξερα τον λόγο.
Ο Χένρι θα έκανε επίσκεψη στις στρατιωτικές βάσεις για να τον ξεναγήσουν και να επιβλέψει τον στρατό και τις δυνάμεις ασφαλείας, πράγμα που σημαίνει πως θα έλειπε για δύο - τρεις μέρες. Αυτή θα ήταν μια καλή ευκαιρία για την Μπιάνκα να θελήσει να κάνει την οποιαδήποτε κίνηση εναντίων μου έτσι δεν πρέπει να χάσω καθόλου χρόνο.
Η πόρτα του διαμερίσματος χτύπησε και όταν έδωσα το παράγγελμα να περάσει αυτός που χτυπούσε, ο στρατηγός Κορονέλ εισήλθε.
"Πριγκίπισσα. Ζητήσατε να με δείτε;"
"Μάλιστα στρατηγέ. Θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με την πριγκίπισσα Μπιάνκα. Πριν μερικές μέρες με απείλησε και θέλω να την διώξω από το παλάτι."
"Η πριγκίπισσα είναι η αδερφή του πρίγκιπα και μέλος την δυναστείας. Χωρίς αποδείξεις δεν μπορείτε να την κατηγορήσετε για τίποτα. Όμως θα κάνω ότι μπορώ για να σας βοηθήσω."είπε.
"Ωραία. Όσον αφορά την επίσκεψη του Χένρι, θέλω να τον προσέχετε συνεχώς. Μπορεί ο προδότης ανάμεσα μας να μην θέλει μόνο τα λεφτά μας αλλά και τις ζωές μας."τον προειδοποίησα.
"Μείνετε ήσυχη, όλα θα γίνουν όπως τα θέλετε."Με καθησύχασε και έφυγε από το δωμάτιο υποκλινόμενος.
Σειρά τώρα είχε η συζήτηση με τον Υπουργό Χέθγουορντ, τον υπουργό οικονομίας. Ήταν ένας σχετικά νέος άντρας, όχι πάνω από 35 και αρκετά ομιλητικός. Ίσως να καταφέρουμε να συνεννοηθούμε καλύτερα σε σχέση με κάποιους άλλους.
Ακολουθώντας τις οδηγίες του Φρανκ για το που θα τον βρω, ξεκίνησα προς το γραφείο του στην άλλη πλευρά το παλατιού. Το παλάτι χωρίζετε σε δύο μέροι, εκεί που ζει η βασιλικη οικογένεια και που γίνονται όλες οι συναθροίσεις και οι εκδηλώσεις και στο Δικαστικό Μέγαρο, εκεί που έχουν τα γραφεία τους οι Υπουργοί, οι στρατιωτικοί και ο δικαστής της χώρας. Στο μέγαρο υπάρχει και το Ανώτατο Δικαστήριο της Λουκέρσια, εκεί όπου δικάζονται τα πιο σοβαρά και αποτρόπαια εγκλήματα, μακριά απ'τα φώτα της δημοσιότητας.
YOU ARE READING
How To Be A Princess #scifi2020
Teen Fiction"Χριστέ μου πως περιμένετε να περπατήσω πάνω σε κάτι τέτοιο;!"φώναζα αγανακτησμένη. "Τι περιμένατε δεσποινίς; Δεν εκπαιδεύεστε για τα καλλιστεία, αλλά για το πως να διοικήσετε ένα βασίλειο!"απάντησε με αυστηρό τόνο ο κύριος Ντε Λούκα και μου έγνεψε...