"Και πρέπει πάντα να περπατάς με κύρος."επανέλαβα προσπαθώντας να κάνω την φωνή της μαντάμ.
"Και να μην καμπουριάζεις. Ένας πρίγκιπας δεν πρέπει να γεννιέται με καμπούρα στην πλάτη!"επανέλαβε η Άσλεϊ κρατώντας με αγκαζέ.
Γέλασα με το πόσο ίδια μπορούσε να κάνει την φωνή και στην σκέψη του τι θα γίνει αν η μαντάμ μας ακούσει.
Κατά την τρελή και γεμάτη σχόλια διαδρομή μας πέσαμε πάνω στον Σάντρο και τις κοπέλες που ήταν μαζί του.
"Υψηλοτάτη."υποκλίθηκε ευγενικά βάζοντας το μεγάλο του μπλοκ κάτω από την μασχάλη.
"Έμαθα πως πλέον μετέτρεψες το παλιό μου σπίτι σε ατελιέ. Ελπίζω να καταφέρεις να κάνεις θαύματα και εκεί."ειπα.
Από όταν οι γονείς μου μετακόμισαν στο παλάτι της Ορτίλια και στην συνέχεια σε μια έπαυλη στην Λουκέρσια, το διαμέρισμα μας έμεινε ανέγγιχτο. Έτσι το παραχώρησα στον Σάντρο για να στεγάσει την οικογένεια του και να συνεχίσει την δουλειά του στον δικό του χώρο.
"Και εγώ. Δεν σας έχω γνωρίσει στις κυρίες. Από εδώ η Λίλι, η σύζυγος και μητέρα του παιδιού μου..."έδειξε μια όμορφη νεαρή με κάστανα μαλλιά και στρογγυλό πρόσωπο. Τα χαρακτηριστικά της καθώς και η ίδια ήταν αρκετά εντυπωσιακά.
Υποκλίθηκε με τόση χάρη, σαν να βρισκόταν σε παράσταση μπαλέτου.
"...Και αυτή εδώ είναι η Τζοάν. Το αίσθημα μου ή όπως το λέτε εσείς στην δύση, η ερωμένη μου."είπε δείχνοντας ένα εξίσου εντυπωσιακό κορίτσι με μαύρα μαλλιά και σκούρο δέρμα.
Είχαμε σοκαριστεί με την Άσλεϊ για το πόσο άνετα μιλούσε γι' αυτό. Δύο γυναίκες; Νόμιζα ότι απλά ήταν παντρεμένος και πως μαζί τους εμένα και άλλη μια κοπέλα.
"Μισό. Δηλαδή εσύ είσαι παντρεμένος με δύο γυναίκες;"τον ρώτησε η Άσλεϊ προσπαθώντας να εμπεδώσει τις νέες πληροφορίες.
"Όχι. Η Τζοάν είναι η δεύτερη μου αγάπη και ζει μαζί μας σαν κανονικό μέλος της οικογένειας. Αφού δεν μπορώ να την παντρευτώ και αυτήν, αποφασίσαμε με την Λίλι να την αφήσουμε να μένει μαζί μας αφού με εμπνέει κιόλας."Εξήγησε μα και πάλι είχα απορίες.
"Τα πράγματα στο Σκάϊλοφτ είναι αρκετά πιο ελεύθερα. Σε σχέση με τους δυτικούς, εμείς στην Ανατολή έχουμε διαφορετική αντίληψη της αγάπης, ειδικά οι καλλιτέχνες."συμπλήρωσε η Τζοάν με μια περίεργη προφορά.
YOU ARE READING
How To Be A Princess #scifi2020
Teen Fiction"Χριστέ μου πως περιμένετε να περπατήσω πάνω σε κάτι τέτοιο;!"φώναζα αγανακτησμένη. "Τι περιμένατε δεσποινίς; Δεν εκπαιδεύεστε για τα καλλιστεία, αλλά για το πως να διοικήσετε ένα βασίλειο!"απάντησε με αυστηρό τόνο ο κύριος Ντε Λούκα και μου έγνεψε...