👑Κεφάλαιο 33👑

181 14 113
                                    

Νιώθω το κεφάλι μου βαρύ, χειρότερα από εκείνο το παρτυ που είχα πάει στην δευτέρα γυμνασίου και είχα δοκιμάσει πρώτη φορά αλκοόλ. Κακή εμπειρία, δεν την συνιστώ.

Προσπαθούσα να ανοίξω τα μάτια μου μα δεν μπορούσα, ένιωθα πως δύο αόρατα βάρη μου τα τραβούσαν προς τα κάτω. Το μόνο που μπορούσα να κάνω είναι να ακούω μακρινούς ψυθίρους και να βλέπω εικόνες από την τραγική χτεσινή εμπειρία. Το ότι λιποθύμισα είναι αναμφίβολο, όμως τι έγινε αφότου;

Ο Κορονέλ; Πρέπει να μάθω αν είναι καλά. Ρίσκαρε εχτές για να με σώσει και του είμαι ευγνώμων. Αν δεν είχε έρθει, αυτός ο άντρας θα με είχε δολοφονήσει. Χρειάζομαι να ξέρω τι συνέβη, γι' αυτό βάλε τα δυνατά σου Αλέξα για να ξυπνήσεις και σταμάτα να μιλάς με τον εαυτό σου!

[...]

Ο γιατρός βγήκε από το δωμάτιο - νοσοκομείο του παλατιού για να ενημερώσει την βασιλική οικογένεια που περίμενε ανυπόμονα έξω.

"Πείτε μας γιατρέ. Είναι καλά;"ρώτησε ανήσυχος ο Χένρι, που με το ζόρι κατάφεραν να τον βγάλουν από το δωμάτιο.

"Όλα δείχνουν καλά πάνω της, υπάρχει μόνο ένα καρούμπαλο στο κεφάλι από το πέσιμο και φυσικά το σοκ όταν θα ξυπνήσει. Θα σας συνιστούσα ένα παυσίπονο για τον επερχόμενο πονοκέφαλο και λίγη ξεκούραση παραπάνω. Πρίγκιπα θα μπορούσα να σας μιλήσω ιδιαιτέρως;"του είπε και εκείνος ακολούθησε περίεργος στην άλλη άκρη του διαδρόμου.

Όταν άκουσε τις φωνές και τον πυροβολισμό από τον πάνω όροφο, έτρεξε αμέσως να δει τι συμβαίνει. Ήλπιζε να μην είχε να κάνει με την Αλέξα, στην σκέψη και μόνο ότι κάτι κακό έπαθε τρελάθηκε. Μόλις μπήκε από την ανοιχτή πόρτα, ο χειρότερος του εφιάλτης πραγματοποιήθηκε. Η αγαπημένη του βρισκόταν αιμόφυρτη στο πάτωμα και ένας άγνωστος άντρας, πυροβολημένος από τον Κορονέλ, απέναντι της.

Τα είχε χάσει. Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να πάει δίπλα της και να δώσω εντολή στον πρώην στρατηγό του να φωνάξει για βοήθεια. Προσπαθούσε να καταλάβει αν ήταν ακόμα ζωντανή και ευτυχώς η καρδιά της χτυπούσε ακόμα.

"Τι συμβαίνει γιατρέ; Υπάρχει κάτι που δεν θέλατε να μοιραστείτε με τους υπόλοιπους;"τον ρώτησε ο Χένρι.

"Υψηλότατε δεν ξέρω πως να το πω αυτό, η θέση μου είναι πολύ δύσκολη. Όμως Καλό θα ήταν να μάθετε την αλήθεια."κόμπιαζε ο γιατρός αναστατώνοντας τον Χένρι περισσότερο.

How To Be A Princess #scifi2020Where stories live. Discover now