*Μετά από αυτο θα παω να κρυφτώ σε μια γωνιά .
Πείτε μου ειλικρινά αν σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο ή να μην το ξαναγράψω ποτέ γιατί δεν είμαι συνηθισμένη σε dirty parts.
Διαβάστε το πρώτα και μόλις το ολοκληρώσετε ελάτε πάλι εδώ πάνω και πείτε μου. Σας ευχαριστώ σας λατρεύω!❤😙*Λίγη ώρα αφότου ανέβηκα και εγώ, ο Χένρι ήρθε και αυτός στο δωμάτιο και μάλιστα φαινόταν αρκετά θυμωμένος. Ευτυχώς είχα προλάβει να αλλάξω για να μην υποψιαστεί κάτι.
Δεν ξέρω αν πρέπει να του μιλήσω ή όχι, πόσο μάλλον τι να του πω. Τόση ώρα έκανα την ανήξερη και δεν είχα πει κουβέντα. Εκείνος ξεφυσούσε και έβγαζε τα ρούχα του άτσαλα, μέχρι που έμεινε μόνο με το μαύρο παντελόνι της πιτζάμες του.
Κλείδωσα την πόρτα, μιας και κανείς δεν ξέρει πως κοιμόμαστε μαζί γιατί το θεωρούν γρουσουζιά για τον γάμο και έκατσα μια θέση δίπλα του στο κρεβάτι. Στιγμιαία με κοίταξε και μετά έσκυψε προς το μέρος μου φιλώντας με.
"Είσαι ο μόνος άνθρωπος που δεν θα με πληγώσει πότε."συνέχισε πιάνοντας το χέρι μου. "Και σου υπόσχομαι πως ότι και να γίνει δεν θα χάσω στιγμή την αγάπη που έχω για εσένα. Γιατί μου εμπιστεύτικες την καρδιά σου Αλέξα και έτσι και εγώ σου εμπιστεύομαι την δική μου."
Χαμογέλασα συγκινημένη με τα λόγια του. Δεν είχα καταλάβει πόσο πολύ ήθελα να ακούσω κάτι τέτοιο, πόσο "κακό" θα προξενούσε μέσα μου. Τώρα το ξέρω. Και επίσης ξέρω πως θα κάνω τα πάντα για να κρατήσω εμάς τους δύο μαζί.
"Χένρι θέλω να μου υποσχεθείς κάτι."ειπα διστακτικά.
"Ότι θες αγάπη μου."
"Πώς ότι και αν κάνω, ότι και αν συμβεί, δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξεις την στάση στο απέναντι μου και να σταματήσεις να με αγαπάς. Γιατί δεν θα μπορέσω να το αντέξω Χένρι. Σε παρακαλώ υποσχέσου μου!"ειπα σχεδόν βουρκωμένη.
Τουλάχιστον, αν μάθει ποτέ την αλήθεια, να ξέρω πως δεν θα σταματήσει να τρέφει τα ίδια αισθήματα για εμένα. Να ξέρω πως θα είμαι ακόμα ασφαλής. Πως θα με αγαπά ακόμα.
Με τις παλάμες του έπιασε τα μάγουλα μου και μου έδωσε ένα αργό απαλό φιλί στο μέτωπο.
"Εϊ τι είναι τώρα αυτό; Δεν θέλω να μου στεναχωριέσε! Και για να σου φύγει κάθε αμφιβολία, στο υπόσχομαι. Ότι και να γίνει ανάμεσα μας και να μην μιλάμε που λέει ο λόγος, δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσω να σε αγαπάω."μου το επιβεβαίωσε και ένα βάρος έφυγε από πάνω μου.
YOU ARE READING
How To Be A Princess #scifi2020
Teen Fiction"Χριστέ μου πως περιμένετε να περπατήσω πάνω σε κάτι τέτοιο;!"φώναζα αγανακτησμένη. "Τι περιμένατε δεσποινίς; Δεν εκπαιδεύεστε για τα καλλιστεία, αλλά για το πως να διοικήσετε ένα βασίλειο!"απάντησε με αυστηρό τόνο ο κύριος Ντε Λούκα και μου έγνεψε...