ep.11

4.3K 405 22
                                    

Zawgyi

Accident Love
(အပိုင္း.၁၁)

"ဘာ..မင္းႏိုင္ငံကိုျပန္မယ္...ဘာလို႔ျပန္မွာလဲ....ငါခြငိ့မျပဳဘူး..''

"သခင္ေလးရယ္ သခင္ေလးဆီမွာ က်ေနာ္စာခ်ဳပိန႔ဲေနတာေလ အခ်ိန္တန္ရင္ ျပန္မယ္ဆိုတာ သိတယိမွလား..''

"စာခ်ဳပ္ကျပညိ့သြားၿပီလား....ျမန္လိုက္တာ''

"မျပညိ့ေသးပါဘူး သံုးလလို​ေသးတယ္...စာခ်ဳပ္ကို ေမ့ေနတာလား
တသက္လံုးမ်ား ခိုင္းဖို႔ ေတြးထားတာလား..''

"မင္းအါ့လိုမေျပာန႔ဲ...သံုးလလိုေသးတာပဲ...မျပန္ပါန႔ဲ...ဆိုင္ကယ္ၿပိဳင္ပြဲက final ေရာက္ေနၿပီေလ... မင္းရိွေနသင့္တယ္...''

"က်ေနာ္ျပိုင္မွာမွ မဟုတ္တာ..က်​ေနာိရိွေနလို့ ဘာမွ​ေျပာင္းလဲ မသြားပါဘူး......ခြငိ့ျပဳ​ေပးပါ အလည္ျပန္ခ်င္တယ္..မိသားစုေတြကို လြမ္းလွၿပီ ...''

"ဘယ္ေလာက္ၾကာမွာလဲ..ျမန္ျမန္ျပန္ခ့ဲ..''

မင္းမရိွရင္ မေနတတ္ေတာ့တာ ငါပဲသိတယ္ ငါ့အတြက္အေရးႀကီးတ့ဲအခ်ိန္မွ တမင္လုပ္ေနတာလား xzေကာင္ရယ္...

"ခြင့္ျပဳေပးလို႔ ေက်းဇူးပါ သခင္ေလး..''

ခြင့္လႊတ္ပါ သခင္ေလးရယ္ က်ေနာ့္ေၾကာင့္ ေျခေထာက္က်ိဳးၿပီး ၿပိဳင္ပြဲကထြက္လိုက္ရတာကို ဘယ္လိုမွေဖ်ာကိမရပဲ final နီးေလ စိတ္က နိပ္စက္ေလမို႔ အေဝးကိုသြားခြင့္ျပဳပါေတာ့...

ေက်ာခ်င္းကပ္ ထိုင္ေနတ့ဲ လူႏွစ္ေယာက္မွာလည္း အေတြးကိုယ္စီန႔ဲ....စကားေတြဆ ြံ႔အ လို႔....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Final ပြဲမွာ ပထမရဖို႔ စိတ္ေတြမပ့်ံလြင့္
ေအာင္ သူအတတိႏိုင္ဆံုးႀကိဳးစားခ့ဲရတယ္...အကိုယြမ္႐ႈ ကလည္းလိုေလေသး မရိွဂ႐ုစိုက္ေပးခ့ဲတယ္...တစံုတေယာက္ လစ္လပ္ေနတာကလြဲလို႔ အားလံုး
အဆင္ေျပပါတယ္...

..ရာသီဥတုပူပူန႔ဲ ဒူးကာေတြ ဆိုင္ကယ္ဝတ္စံုေတြ ဝတ္ထားရတ့ဲ ခႏၶာကိုယ္ ကေခြၽးေတြ ွရြဲေနၿပီ...ဆုယူၿပီး ဓါတ္ပံုေတြ႐ိုက္ၾကတာကို သည္းခံၿပီးေစာငိ့ေနရတယ္...

ေဆးဆိုးပန္း႐ိုက္မ်က္ႏွာေတြ မိတ္ကပ္န႔ံ
ေတြက တကယ္ကိုေခါင္းမူးခ်င္စရာ..
ကားထဲေရာက္ေတာ့...အရင္လို သနပ္ခါးန႔ံေလး မရလို႔ အေမာမေျပ....
အရင္ကဆို ဘယ္ေလာက္ပဲ ေမာပန္းလာပါေစ...သနပ္ခါးရန႔ံေလး ရလိုက္ရင္ အေမာေျပသြားေရာ.....
သနပ္းခါးန႔ံေလး စြဲလမး္တတ္ ေနၿပီေကာ...

Accident Love (Complete)Where stories live. Discover now