,, Ferește-mă, Doamne, de prieteni, ca de dușmani am eu grija,, - proverb
Cred ca toată lumea a întâlnit pana acum acest proverb. Doar ca nu toți l-am ascultat! În momentul de față, am 15ani , iar cum am mai spus, am avut de a face cu destule persoane și pot zice cu zâmbetul pe buze ca una e mai ipocrita ca alta! Da, acum când citești asta, zici ca poate aș fi malițioasă, dar vei vedea pe pielea ta! Oamenii nu își arata adevărată față mereu! Acum ești cu BFF ul tău și o bârfiți pe acea persoana pe care o urâți și după ceva timp, ce să vezi, unul dintre voi e prieten cu acea persoana. Știu ca e un eveniment deplorabil dar c'est la vie, amoure!
Bine, cei drept nu m-am referit la toată galaxia în capitolul ăsta ca mai sunt persoane care merita prietenia ta, dar fi foarte atent, nu ști cine îți vrea răul! Și o sa îți mai dau un sfat : nu îți face un bff, pentru ca atunci când o sa aveți o ceartă, mică sau mare, o sa vă scape cel puțin unuia dintre voi gura și o să aruncați cu ,, ști ce zicea x despre tine,, chiar dacă amândoi ziceați câte ceva despre fiecare persoana, subiect, chestie, etc., dar așa e în viață, după sa te mai împaci cu acea persoana? Sau sa ii ceri să vă împăcați? Pentru ce? Tine minte! Dacă te-ai născut fără ceva, poți trăi fără acel ceva! Așa că să nu mai aud,, nu mai pot trăi fără el/ea,, pentru ca începe sa fie penibil!
Acum ceva timp niște persoane destul de dragi pentru mine s-au certat și au început sa arunce cu vorbe în stânga și în dreapta și chestia e ca niciunul nu știe ca celalalt la bârfit și când se împacă șterg cu buretele tot ce s-a întâmplat. Cei drept și eu am făcut asta și mă gândesc cât de josnică am fost să o fac, dar omul învață din greșeli așa că îl trec la,, lista cu lucruri pe care le-am învățat din propriile greșelii,,.