Cenzura este ca femeia care face "ordine" în odaia bărbatului. - Mihai Cucereavii
Fără să ne dăm seama lăsăm persoanele sa ne cenzureze fără motiv. Cei drept, noi consideram ca ei încearcă să ne facă mai buni, dar nu e așa, ei încearcă sa ne schimbe pentru a fii pe placul lor. Reține! O persoana care te cenzureza nu merita sa îți fie prietena. Chiar dacă tu crezi că îți vrea binele, te înșeli. Spune-mi și mie, dacă vei deveni persoana după criteriile altora nu vei fi mai bine văzută în ochii celorlați. Se vor folosi de asta și tu vei ajunge să nu te mai suporți, pentru ce, pentru X și Y. Dă-ți seama ca ei nu înseamnă nimic. Prietenii vin și pleacă, tu vei rămâne tu, reține asta! Dacă nu o vei face nu vei fii fericit. Ce mai important? Fericirea celor din jur sau a ta? Fii egoist când vine vorba de asta pentru că mai devreme sau mai târziu îmi vei da dreptate, dar poate va fi prea târziu. Dacă ești extrovertit îți va fi greu dar încercarea moarte n-are, mai ales când e vorba de tine.
Alege sa fii pe propriul plac pentru că cenzura nu are limite. Chiar dacă familia ta încercă să te schimbe, zi-le ca așa îți place să fi și nu suporți sa te schimbe oamenii.
Chestia e să nu încurci cenzura cu ajutorul, pentru ca atunci când cineva îți zice,, ar fi mai bine să nu mai procrastinezi,, e ajutor, dar când ți se impune să nu mai fi tu, atunci e cenzură. Dacă spuneți că nu știu despre ce vorbesc atunci începeți sa citiți cărți de self-help, pentru că în majoritatea cazurilor zic sa nu te schimbi pentru nimic în lume. Ești un om într-o continuă schimbare , dar schimbarea trebuie sa înceapă de la dorința proprie, nu a altora.