Fii influent, nu influențabil

424 13 0
                                    

,, Comunicarea ia naștere atunci când exista ceva sau cineva capabil să impresioneze sau sa influențeze o atitudine,, - Peter Roger

Învață să fii persuasiv, nu neconvingător, pentru ca dacă persuasiunea îți aparține toți te vor vedea bine și vor vrea  sa te urmeze. Da, acum o sa ziceți,, cum pot sa fiu persuasiv? Ce inseamna sa fi persuasiv? De ce să fiu persuasiv?,,. Deci,  persuasiune înseamnă atunci când poți convinge pe cineva de ceva și dacă poți face asta însemna că vei fi o persoana cu influența și asta o sa îți fie în favoarea ta.
Primul pas pentru a fi influent e să nu fi influențabil, cei drept și mie mi-a fost greu sa nu mai fiu, dar consider că am reușit. Acest pas  îl vei reuși doar dacă mi-ai citit și aplicat capitolul precedent, iar dacă nu, atunci nu înțeleg ce mai aștepți .
Pasul 2: Fi tu însuți și  ține de părerea ta! Și mie mi s-a întâmplat să am câte o ceartă în legătură cu părerea mea diferită de a celorlați dar am ținut,, cu dinții,, de părerea mea și dacă nu făceam asta, acele persoane mă considerau un nimeni. Bine, cei drept, am primit doar critici dar măcar m-am făcut înțeleasă.
Pasul 3: Când vrei sa te faci remarcat trebuie sa aduci argumente. Chiar dacă zici o chestie total excentrica trebuie să aduci argumente plauzibile.
Pasul 4: Nu contează dacă vor exista hateri, pentru ca adevăratele minți vor fi cele care tac pentru ca tăcerea înseamnă că ei sunt de acord cu tine doar că le e frica să arate asta .
Pasul 5: Informează-te în legătură cu orice. Ca să aduci argumente trebuie sa fi informat, așa că nu uita să cauți orice ca să te ajute care te ajuta sa îți formezi mai multe argumente pentru că cu cât mai multe argumente (plauzibile) ai cu atât mai bine.
BTW, dacă îți plac cărțile îți recomand să citești Arta persuasiunii scrisă de Juliet Erickson.

Schimba-ți mentalitatea azi pentru a avea succes mâine Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum