Renunță la luxul de a fii rasist, sexist sau homofob

194 4 0
                                    

,, Egalitatea nu există decât în matematică.,, - Mihai Eminescu

     Sunt convinsă că toți am auzit despre protestele anti-rasism, scandalul la care e implicat vloggerul Alexandru Bălan akka Colo și referendumul de a vota dacă suntem de acord sa existe comunitatea LGBT, așa că m-am gândit ca acest capitol să fie împărțit în 3 părți.

  Partea 1: Rasismul

       Cu toții  știm cum au început protestele astea, de la moartea lui George Floyd provocată de un polițist rasist care a stat aproximativ 9 minute cu genunchiul pe gâtul lui Floyd. E bine că măcar cu asta a început să se facă dreptare, dar nu numai cazul ăsta a existat. În total sunt 25 de cazuri MEDIATIZATE in care polițiștii albi au omorât oamenii de culoare de la cele mai stupide chestii, de la faptul în a te duce sa ți iei de la magazin bomboane până la a vinde țigări la bucată fără bon fiscal . În toate cazurile au urmat proteste dar nu în așa număr. E trist că în secolul ăsta încă mai există diferențieri între culoarea pielii.
Piesa lui Michael Jackson " They don't care about us" explică cât de mult le pasă polițiștilor de acești oameni,, diferiți,,.
Dacă mai doriți să știți mai multe de subiectul ăsta puteți intra pe profilul meu de insta (immiha1102) unde veți găsi un reper intitulat,, protest ❎rasism,,.

  Partea 2: Sexismul

    Scandalul lui Colo a ajuns mult prea departe. Chit că a instigat la viol, nu mi se pare corect să primească 12ani de închisoare în timp ce oamenii care racolează copii, proxeneții, hoții și ucigașii sunt în plină libertate. Eu i-aș fi restricționat canalul de YouTube și i aș fi dat să plătească o anumită sumă de bani. Trecând peste asta, e oribil să tratezi  în halul ăsta o femeie, înainte să o faceți, v-ați gândit cum ne simțim? Fraților, citiți poveștilor fetelor abuzate și nu mai acționați fără sa știți!

 Trecând peste asta, e oribil să tratezi  în halul ăsta o femeie, înainte să o faceți, v-ați gândit cum ne simțim? Fraților, citiți poveștilor fetelor abuzate și nu mai acționați fără sa știți!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


  Partea 3:Homofobia

   Sincer, e cea mai întâlnită dintre toate astea trei. Dragilor, nu puteți dormii noapte știind că există persoane de același sex care fac,, chestii,,. Vă luați de oamenii ăștia fără să vă fi făcut ceva. Voi chiar credeți ca poți alege ce iubești? Nu! Iar chestia cu referendumul mi s-a părut de-a dreptul grețoasă! Cum sa votezi ca unele persoane să nu aibă parte de iubire? Sunteți orbili! Dacă progeniturile voastre  ar face parte din această comunitate ce ați face? Ați mai vota să fie eliminați?! Nu am nimic cu persoanele care au votat în tăcere că nu sunt de acord cu asta, fiecare are dreptul de a avea o părere, chiar dacă rea, chiar dacă bună , dar am ceva cu oamenii care ziceau să se facă o ditamai diferențiere între LGBT și oamenii,, normali,,. Doamne! Auzisem acum câțiva anii de la o persoana cu note bune la școală că aceste persoane trebuie să fie omorâte că dacă plodul ei ar ajunge să se ia după ei! 🤦‍♀️ Da, pentru că a fi gay a devenit un trend sau cum?

 Doamne! Auzisem acum câțiva anii de la o persoana cu note bune la școală că aceste persoane trebuie să fie omorâte că dacă plodul ei ar ajunge să se ia după ei! 🤦‍♀️ Da, pentru că a fi gay a devenit un trend sau cum?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sper că măcar ați înțeles puțin din asta!  Și nu uitați că toți suntem EGALI!

Schimba-ți mentalitatea azi pentru a avea succes mâine Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum