Úvod

47 4 4
                                    

Představte si svět, který je stejný jako náš. Slunce ráno vychází a večer zapadá, v zimě padá sníh a v létě lidé lížou zmrzlinu a pijí ledovou tříšť. Chodí do práce, studují a smějí se s přáteli, každý pátek večer si jdou sednout ven nad sklenku vína, nebo půllitr piva a baví se o životě. Nebo prostě zůstanou doma a sledují Netflix. Představte si svět, kde lidé brečí, když někdo umře, smějí se když se stane něco pěkného a jinak prostě jen žijí. 

Svět, ve kterém je všechno stejné až na jeden drobný detail. Osud si zde urval trochu větší moc a život lidí už nikdy nebyl stejný. 

Každé dítě, chlapec či dívka, se rodilo s tetováním na předloktí, pár slov, jedna věta, vytržené z kontextu a času. Byla to první slova, která uslyší od své spřízněné duše, životní lásky. První slova, které jim změní život a obrátí ho o sto osmdesát stupňů. Není to romantické?

Nikdo ale neví kdy tato slova uslyší, nebo komu splynou ze rtů, a tak musí jenom čekat a neztrácet víru, protože osud neošálí. 

Krátké příběhy ze světa, kde každý má svou spřízněnou duši, jenom ji musí najít :) 

✿✿✿✿


Ahoj ahoj vítám vás u dalšího příběhu, je to něco jiného a vím, že jste všichni zvyklí na nějaké to fantasy, ale dejte mi šanci, třeba se vám to bude líbit :) 


Slova LáskyKde žijí příběhy. Začni objevovat