Medya: Empire
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın♥
"Ne?! Bunu bana neden daha erken söylemediler?... Tamam teşekkürler."
Jennie sinirle telefonu uzandığı yatağının bir köşesine fırlattı. Hâlâ sessizce küfürler saydırırken ev arkadaşı olan Joohyun sesleri duymuş olacak ki arkadaşının kapısını tıklattı.
Jennie'den onay aldığında önce kafasını daha sonra da bedenini içeri sokarak sinirle tavana bakan arkadaşına dikti gözlerini.
Yattığı yatağın bir köşesine oturup tavanla bakışan Jennie'nin kafasının üzerine getirdi başını.
"Ne oldu?"
Jennie sinirle doğrulunca Joohyun da hızlıca kafasını geri çekti. Çekmeseydi şu an birbirlerini öpmüş olabilirlerdi.
"Chanel ile çekimim var."
Joohyun 'bunda ne var?' dercesine arkadaşının suratına bakarken Jennie ona döndü.
"Sorun bu değil. O çekimde benimle birlikte birinin daha olması."
Joohyun kaşlarını anlamazca çatıp Jennie'nin artık olan biteni anlatmasını istiyordu.
"Jennie lafı geveleme de anlat şunu artık! Kimmiş o 'biri'?"
"Jimin... Park Jimin."
Joohyun ağzını kocaman açarken ne kadar komik göründüğünün farkında değildi.
"Hangi Park Jimin? Eski sevgilin Park Jimin?... Tanrım!"
Jennie tekrar yatağa bıraktı kendini.
"Evet maalesef o."
Joohyun şoktan ancak çıkabilmiş, onların eskiden olan ilişkilerini hatırlamıştı.
"Öyle deme ya! Ben çok shipliyordum sizi."
Jennie başının altındaki yastığı ânında kaldırıp Joohyun'a fırlattı.
Ne kadar aşıklardı eskiden birbirlerine... Hoş, hâlâ aşık da olabilirlerdi. Jennie nefretinden sevgisini hissetmiyor olabilirdi belki de...
"Beni başka bir kız için terk eden eski sevgilim. Dikkatini çekerim arkadaşım."
Joohyun bir çözüm yolu arıyordu. Aklına gelen fikirle Jennie'ye döndü.
"O zaman iptal ettirsen olmuyor mu?"
Jennie ofladı.
"Keşke olsa... Önceden ücretim ödendi. Marka kendi isteğiyle bile iptal edemez. Her şey ayarlandı."
Sinirden sıktığı yastığı serbest bıraktı.
"Hayır yani bir de bu kadar geç haber verilir mi? Yok sonradan karar vermişler de yok aslında öyle bir şey olmayacakmış da!"
Yüzünü bile görmek istemezken nasıl birlikte çekim yapacaklardı düşünemiyordu bile.
Kaç yıl olmuştu ayrılalı? Bir, iki, üç... Jennie ne kadar zor atlamıştı bu süreci. Aldatıldığını gözleriyle görmemişti belki ama suratına 'Ayrılalım Jennie. Ben artık sana karşı o türden hisler beslemiyorum. Hayatımda başka biri var.' denildiği gün gözleriyle görmesine gerek kalmamıştı.
Hayatının aşkını bulduğunu zannederken canından çok sevdiği, birlikte evlilik planları kurduğu sevgilisi kalbini paramparça etmişti.
Kim Jennie intiharın eşiğinden dönmüş, Park Jimin ise çok pişman olacağı bir hata yapmıştı...
~ BÖLÜM SONU ~
Merhaba sevgili okuyucularım kısa bir süre içinde gelişti bu hikaye. Bilmiyorum hoşuma gitti konusu. Çok saçmalamadan bitireceğim zaten :D Kısa bir fic olacak gibi duruyor.
Çapkın, yavşak Jimin'e hazır mıyıığğz??
Umarım beğenirsiniz.
Bu arada Jennie sadece manken. Yani idol değil.
♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓸𝓵𝓭 𝓶𝓮𝓶𝓸𝓻𝓲𝓮𝓼 ³ ᴶᴱᴺᴹᴵᴺ
Fanfiction[TAMAMLANDI] Kimjendeuk: Ah hayatımı beni, bir kız için ortada bırakarak mahvedip şimdi de bir çekim yüzünden bir araya gelmek zorunda olduğum yüzsüz, âdi, eski erkek arkadaşım Park Jimin'i nasıl unuturum? 'Mini fic' -Angst- Kim Jennie & Park Jimin...