s

520 51 136
                                    


3 ay sonra...

"Jennie?" İçeriden ses gelmeyince Joohyun tekrar kapıyı tıklattı. En az Jennie kadar heyecanlıydı o da. "Jen sana diyorum?"

Az sonra kilit sesinin gelmesiyle Joohyun hızlı bir şekilde kapıyı açıp banyoya girdi.

Tabii içeride yere oturmuş ağlayan dostunu görmeyi planlamıyordu.

"Hey? Mutluluktan mı ağlıyorsun, üzüntüden mi?" Kollarını iyice sardı arkadaşına sonuç önemli değildi. Her türlü onun yanında olacaktı çünkü.

Jennie elinde tuttuğu küçük alete son bir kez daha baktı.

Çift çizgi...

Jimin ile sevgililerdi. Ah evet, gerçekten sevgililerdi... O geceden sonra pişman olmamıştı Jennie. Jimin ne yapıp ne edip kendini affettirmişti. Güç olsa da başarmıştı. Jennie onu zorlamıştı, fakat pes etmemişti. Ondan daha fazla mahrum kalmaya niyeti yoktu.

"J-joohyun... "

"Efendim bebeğim?"

Kelimeler ağzından çıkmamakta ısrar ederken sonunda adeta düğümlenen dudaklarını araladı.

"Ben... H-hamileyim..."

"Ay biliyordum ben! Tanrım teyze oluyorum!"

Joohyun'un kalp atışlarını hissedebiliyordu. Kendisi için heyecanlı olduğunu da biliyordu. Sabahtan beri çok güzel bir teyze olabileceğinden bahsederken ne kadar mutlu olduğu anlaşılıyordu.

Mutlu muydu? Heyecanlı mıydı? Endişeli miydi? Korkuyor muydu?

Evet... Kesinlikle, hepsine evet.

Joohyun onun baş dönmelerini, kusmalarını hamileliğe yorumlamıştı. Fakat Jennie bunu reddetmişti. Her seferinde korunduklarından emindi. Her seferinde? Özlem gidermenin yolunu temasta bulduklarından, çoğu zaman masum bir öpücük bile tehlikeli işlere yol açmıştı.

En sonunda Joohyun'un ısrarlarına dayanamayıp bir hamilelik testi alırken güzel hayallere dalmıştı. Jimin'den bir çocuğunun olmasını isterdi. Ama... Daha evlenmemişlerdi bile.

Döktüğü göz yaşlarının sebebi ise kesinlikle mutluluktu. Ne olursa olsun, daha evli olmasa bile bu sorun değildi.

Jennie sıkıca sardığı kollarını gevşetip Joohyun'a baktı. İçinden ürperten bir düşünce vardı aklında.

"Ya Jimin istemezse?"

Umutsuz bakışları Joohyun'u bulurken aklından geçen her şeyi söylemeye karar verdi.

"İstemeyebilir Joohyun, öyle değil mi? Ne de olsa evli değiliz. Ya aldırmamı isterse?"

Endişesinin yersiz ve gereksiz olduğunu anlaması ona dalga geçer gibi bakan Jophyun ile azalmıştı.

"Jennie, sen kafayı mı yedin? Seni ne kadar seviyor görmüyor musun? Eminim oğlunuzu da çok sevecektir."

Jennie iyice rahatlamıştı.

"Hey! Kızım olacak benim."

"Aman! Senden bir tane daha çekilmez. Erkek olsun daha iyi."

𝓸𝓵𝓭 𝓶𝓮𝓶𝓸𝓻𝓲𝓮𝓼 ³ ᴶᴱᴺᴹᴵᴺ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin