i

563 55 86
                                    


Dünkü sarılmadan sonra Jennie sakinleşince onun kolları arasından çıkıp zaten yakın olan evine koşar adım gitmişti.

Joohyun ağlamaktan perişan olmuş bir Jennie görmeyi beklemiyordu. Gece Jennie'nin yanında yatıp o uyuyana kadar saçlarını okşamıştı. Jennie'nin hıçkırıkları ise gözleri kapanana durmamıştı.

Joohyun sabah kahvaltı hazırlamak üzere kalkarken Jennie hâlâ uyuyordu. Genç kadın mutfağa girdiğinde kendini oyalamak için bir yandan da mutfaktaki televizyonu açtı. Kanallarda gezinirken bir magazin programında takılı kaldı.

Bir dakika...Bu Jennie değil miydi?

Gözleri fal taşı gibi açılırken kısık olan televizyonun sesini iyice yükseltti.

'Ünlü modeller Kim Jennie ve Park Jimin, dün akşam saatlerinde Kim Jennie'nin evinin yakınlarında bulunan bir sahilde görüntülendi. Oldukça yakın görünüyorlar...'

Sunucuların arkasındaki büyük ekrandaki görüntülerle Joohyun kocaman açtığı ağzına avucunu yaslayıp 'hii' nidası çıkarmaktan kendini alamadı.

Jennie'nin ne karar verdiğini biliyordu Joohyun. Neden Jimin ile sarılmıştı o zaman? Düşündükleri kafasını karıştırırken kadını dinlemeye devam etti.

'...İki ünlünün eskiden aralarında bir etkileşim görmemiştik. Akıllardaki soru ise şu an sevgili olup olmadıkları... '

Jennie'nin uyandığını gören Joohyun ne yapacağını bilemeyerek telaşla elindeki kumandayla televizyonu kapattı.

"Günaydın."

Normal gözükmeye ve arkadaşının kendisi için daha fazla üzülmemesi düşüncesiyle gülümsemeye çalışan Jennie mutfak sandalyelerinden birine oturdu.

"Sana da."

Joohyun'un iki eliyle sıkı sıkı tuttuğu kumanda Jennie'nin dikkatini çekerken onu elinden almak üzere arkadaşına ilerledi.

Joohyun elini arkasına götürürken Jennie kaşlarını 'ne yapıyorsun' dercesine çattı.

"Joohyun versene televizyonu açacağım."

"Açma ya boşver. Gel biz kahvaltı hazırlayalım."

Bir şeyler sakladığını fazla belli eden Joohyun Jennie'nin kumandayı elinden hızlıca çekip almasına sebep olmuştu.

Joohyun neden ondan sakladığını bile bilmiyordu. Eninde sonunda öğrenecekti aslında.

Jennie bir yandan Joohyun'a bakarken televizyonu açtı. Ekranda kendisi ve Jimin'i görmesiyle donup kalmıştı. Arkadaki videoda ikisinin de gayet iyi seçiliyordu yüzü. Yalanlayamazdı.

Ağzına gelen küfürü söylemek yerine sadece donuk bakışlarla ekranı izliyordu.

"Bir bu eksikti..."

°

Jimin: Benimle konuşmak istemeyeceğini biliyorum ama konuşmamız gerek

Ne yapacağız?

Jennie: Bilmiyorum Jimin

𝓸𝓵𝓭 𝓶𝓮𝓶𝓸𝓻𝓲𝓮𝓼 ³ ᴶᴱᴺᴹᴵᴺ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin