onunla tanışmamız....bölüm1~

64 4 4
                                    

bugğn size acıkli hayat hikayemi anlatmak istiyorum... Herşey... Bir instagram hesabı acmamla baslamisti...bi çizim hesabo acmak istemiştim
... İnsanlarım gt yapmasi icin rastgele çizerler takip ediyordum hepsi çok güzel çiziyordu. Fakat.?? Arasından gördüğüm... Birisi vardı... Ve bana "hey beni takip et çok güzel çizöörüm" demis gibi hissettim. Hesaba tıkladığımda ise her taraf parıldamaya basladi... Kişinin ismine bakmak istemistim. ADELYA ALTTIRE BLOACK

Bana yazdigi bu mesajda çok ama cok duygulanmısfı... İlk defa biri beni takip etmek istiyordu... Belki sizin için küçük olabilir fakat benim içim çok büyük bir şeydi... Göz yaşlar ımı zor tutmustum ve o mavi butona tirreyen ellerim ilen bastim.. Bildirimleri yenileyince onun bana istek attigini gördüm... ADELYA BLACQKQLW.. çok heyecanlanöıstım... Onun en güzel arki olmak istiyor idim.. Ama o be kabul etmezdi... Onunla sohbeti daha cok uzatmak için dm tusuna tekrar bastim... Orda adeöyaahhh ismini gördüğümde heyecanlanmaya baslamıstım.. Kalbimin göğsümden firlayscak oldugunu hissedebiliyordum... Nabzımı surstımda hissediyordum... Ancak korkumu yenip oraya şunları yazdım "KOQUSMUS PEYNİR GİBİ SİN GUZELİM" ve oda bana söylr cevap verdi "jwjwhwhwhedsjd hahaha :D" Bana cevap verdiğine inanamıyordum... Sonra bende ona "BEĞAOW" Yazdim... Bana cevap verdigine inanamıyordum... Gerçekten şuracıkta ölebilirdim... Ama soğuk kanlılıgımı koruyup ona yanit verdim.. "SEW OLMAQ ISTER MİSİN?"...

evet ARKADŞLARyağmur yapcıcak
ŞAKAAA Xd komiğim gülüm jsjs
umm...bundan sonrası ikinci bölümde....🥺👉👈 umarıim begenmisinizdit....

adelya blacjxreader [fanfic] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin