erkek olacağım,,!!!bölüm2~~~

38 3 4
                                    

Ondan sonra oda demisti ki "ahahsgshdh ne diyodun kızz sen kız degil misin nasil sew olalim djdjjdj :D" Bu dedigine çok şaşırmoştım ve ayrıca çok üzülmüştüm... Ne cevap verebileceğimi bilemedim... Ve panikleyip "BU KURALİ KİM KOYMUS Kİ 😎? MUAhhh" Dedim. Artik çok geçti... Bu çok riskli bir mesajdı ve ben hayatımın hatasını yapmistim... Bana ne cevap verecekti acaba... Ve sonra ondan bu mesaj geldi "ALLAH." Bu cevap karşısında ne diyeceğimi bilememistim... Ben... Ona uyum sağlamalıydım beni asla kabul etmezdi... Ve zorda olsa elim buna el vermezdi... Bunu yapmak zorundsydım... Çünkü kalbim sadece adelyay aitti... Ve dedim ki. "Doğru haklısın... Bu yazdıgım sey için çok özür dilerim,, lut kavmi oluyoruz iyice bak görüyo musuj... Sen olmasan... Sen olmasan ben ne yapardım?? Taşa dönüşseudim.. AY BEN NE DŞYORUM hemen bu fikirleri aklımdan sildim ve yazmaya devam ettim. Ve yazdışıö şeyi ona gönderdim artık yapıcak bisi yoktu sanirim asla birlikte olamayacaktik cünkü bende kızdım...

Eğer erkek olsaydi... HAAAA???! erkek olsaydim!  ONUNLA SEV OLABİLİRDİK EVETTTJJJ sanirşm ben erkek olmaya karar berdim... Senin içinjjj adelyahhmmm... Oda bana dediki "jsjwhsjwhs :D evet kizz" Sonra onun için BİR FENART yaptim ve o bunu görüp bana siyah kalp attı.. Ahhh kalvim yerinden fırlicak gibiydi ne diyecrgimi bilemedim... Ve dedimki "EYWALLAJ CİGERİMM" gözyaslarimi tutamıyordum... artık benimle asla olamk istemeyecegini düsünmüstüm ki... Bana random atmostı.. "Ne komik şeysin sen kızzzz" Dedi... İnanamıyorfum gözlerime aglayacaktim gözyaslarimi tutamadım ve pınarların akmasına izin verdim.S I R M A. erikliiijh... DriNnggg

आगा OBAMA hanako नहीं हो सकता है अगर वह नहीं पढ़ाay pardon yani demel istediğim...beğendiyseniz vote atmayi unutmagın😀👈👉aypardon yani işte beğenin lğtfen çok uğraştım.....unfingsnagnaçonbukukiçilobb....!!!

adelya blacjxreader [fanfic] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin