Sabah karnıma giren şiddetli ağrı ile uyandım.Alelacele kalkıp lavaboya gittim. Anlaşılan motorları bozmuştum.Bu arada ben Ayşegül Önal. 24 yaşındayım.Boyum 154.7 cm kilom ise 42. Belime kadar uzanan açık kumral saçlarım simsiyah gözlerim var. Lavaboda işlemlerimi hallettikten sonra odama geçtim. Bu gün iş görüşmesine gidecektim. Üzerime dolabımdan giyeceklerimi çıkarttım. Bugün önemli bir gündü onun için siyah bir kot etek ve beyaz bir lakos giydim. Bu benim benim için yeterince resmi bir kombindi. Saçlarımı tarayıp salık bıraktım. Makyaj yapmama gerek yoktu. Zaten ipek kirpiklerim vardı. Doğal güzelliğim de cabasıydı. Aynada son kez kendime baktım. Göğüslerim büyük olduğu için lakosun düğmelerini zorladığını fark ettim. Lakosu değişemezdim çünkü daha resmi bir kıyafetim yoktu. Aşağıya inip yardımcıma,
- Katia ben çıkıyorum. Ne zaman gelirim belli olmaz. Sen işin bitince çık.'' diyerek
kapıya yöneldim. Ayakkabı olarak boyumu uzatmak için dolgu topuklu olanları seçtim. Arabamın anahtarlarını alıp garaja ilerledim. Ailemin durumu çok iyiydi. Daha doğrusu annemin. Babam iç güveysi gibi bir şeydi. Annemin firmaları ve bir çok gayrimenkulü vardı. Babam annemin parasını yemekten başka bir şey yapmazdı. Uzun bir süredir yatları ile mavi yolculuktaydılar.
Arabama atlayıp gaza bastım. Yaklaşık 20 dakika sonra zorda olsa Korhanoğlu Holding'e gelmiştim. Yolda gelirken bir kaç dayı ile kavga etmiş ve levyemi çıkarmıştım.Levyeyi gören arabasına geri binip gitmişti. Sinirli sinirli binadan içeriye girdim. Danışmada göğüslerini sergilemeye çalışan kıza,
-İş görüşmesi için gelmiştim. Mimarım. Yardımcı olabilir misiniz ? ' dedim
Bana ateşli bir bakış atıp,
-Iıııııııh 5. kata çıkarsanız orada size yardımcı olacaklardır. ' dedi.
Beni yiyecek gibi bakıyordu. Göz devirip,
-Teşekkür ederim ama tipim değilsin öyle bakmayı kes lütfen.'' dedim .
Yanından hızla uzaklaşarak asansöre bindim.5. kata geldiğimde karnıma bir ağrı saplandı. Acilen lavaboya gitmeliydim. Asansörden fırladığım gibi yerleri silen kadına lavaboyu sordum. Gösterdiği yere gittiğimde kapısına şerit çekildiğini gördüm. Bu durumda daha fazla vakit harcayamazdım. Etrafa bakıp yan taraftaki erkekler tuvaletine girdim.Şansıma kimse yoktu. Hızla işimi hallettim. Kabinden çıktığımda kapıdan biri hızla içeriye girdi ve beni fark etmeden pisuvara yöneldi ve işemeye başladı. Takım elbiseli oldukça fit ve ultra yakışıklı birisiydi.Tam kabine geri saklanacak iken bir anda göz göze geldik. Ne kadar bakmamaya çalışsamda göreceğimi görmüştüm. Adam bana şaşkınca ve sinirle bakarken koşarak tuvaletten çıktım. Tenha bir yere saklanıp çantamdan çıkardığım ıslak mendil ve dezenfektan ile ellerimi temizledim. Umarım bu olayı unuturdu. Burada işe girersem bu hiç iyi bir anı olmayacaktı. Sakinleştikten sonra saklandığım yerden çıkıp sekreterin yanına gittim.
- Ben iş görüşmesine gelmiştim. Mimarım. Dün telefonda bir bayan ile görüşmüştüm.'' dedim.
Beni süzüp,
-Evet benimle görüştünüz. Ayşegül hanım değil mi ? '' diye sordu.
Başımla onayladım.Burnunu çekip,
- Evet sizi direkt patronumuz ile görüştüreceğim. Buyurun kendisin içeride. Zaten sizi bekliyordu.'' dedi.
Tekrar başımla onaylayıp gösterdiği kapıyı tıklayıp içeriye girdim. Kapıyı kapatıp arkamı döndüğümde şok olmuştum. Bu tuvaletteki adamdı. Aynı şekilde o da bana şaşkınlık ve öfke ile bakıyordu.Yutkundum. İstifini bozmadan otoriter bir sesle,
- Merhaba, Ayşegül değil mi?Ben Ateş Korhanoğlu. Buranın sahibiyim. Buyur lütfen.'' dedi.
Suratım şekilden şekle girerken gösterdiği yere oturdum ve elimle yüzümü kamufle etmeye çalıştım.
- Buyurun CV'im burada.'' diyerek ona uzattım.
Dosyayı bana sert bir şekilde bakarak alıp incelemeye başladı.Tuvalet olayını açmayacak gibi görünüyordu. Umarım beni işe almazdı.Bu rezillikle asla ciddi olamazdım. Olayı hatırladıkça bana bir gülme geliyordu. Suratım kıpkırmızı olmuştu buna emindim . Dayanamayarak gülmeye başladım. Gözlerimden yaşlar akıyordu. Ateş bey sinirli bir şekilde,
- İstersen yaşanılan olayı unutalım ve profesyonel davranalım.'' dedi.
İç çekip,
- Çok özür dilerim, gerçekten kendimi tutamadım. Halime gülüyorum.'' dedim.
Başı ile beni onaylayıp dosyama bakmaya devam etti. O dosyayı incelerken ben bacaklarımı inceliyordum. Uzun bir süre sesi çıkmayınca kafamı kaldırıp ona baktım. Koyulaşmış gözleri ile sert bir şekilde bana bakıyordu. Sanki babasını vurmuştum. Ne bakıyorsun yarraam ? bakışımı attım. Ağzı bozuk bir kızdım.Bakışımdaki anlamı fark etmiş olmalı ki konuşmaya başladı.
- Daha önce staj yerin ve ailenin firması dışında bir tecrüben yok. Neden ailenin firması var iken başka bir yerde çalışmak istiyorsun ? '' diye sordu. Surat ekşitip,
- Orada bana bir çalışma arkadaşı olarak değil varis gözü ile bakılıyor. Kendimi geliştirmeme engel oluyor bu durum. Onun için en iyi seçeneğin başka bir yerde kendimi geliştirmek ve ayaklarımın üzerinde durmak olduğuna karar verdim. '' dedim.
Sert bakışları ile beni tekrar süzüp,
- Sana bir fırsat vermek istiyorum. Bu nedenle yarın gelip başlayabilirsin. Sana sekreterim Arzu yardımcı olacaktır. Çıkmadan ona uğra detayları anlatsın.'' dedi.
Hızla yerimden kalktım. Eteğimi düzeltip,
- Teşekkür ederim. O zaman ben gidiyorum. '' dedim. Başı ile onay verip,
- Görüşmek üzere Ayşegül.'' dedi.
Kapıya doğru ağır adımlar ile ilerledim. Tam kapıyı açacağım sırada kolumun sertçe tutulması ile arkamı döndüm ve sert bir bedene çarptım. Kafamı yavaşça yukarıya kaldırdığımda Ateş bey ile burun buruna geldik. Ne ara yanıma gelmişti de bu duruma girmiştik anlamamıştım.
-Pardon ? '' deyip kendimi geri çekmeye çalıştım. Lanet olsun, lanet olsun ki çok güçlüydü.Kolumu kurtarabilmek adına çekiştirmeye başladım.
Gözleri simsiyahtı. Ne bu böyle ? Canımı sıkmaya başlamıştı. Sonunda konuştu.
- Ayşegül bundan sonra bu kadar kısa giyinme. Şirketimde kimsenin açık giyinmesine izin vermiyorum.'' dedi ve kolumu bırakıp benden uzaklaştı.
Göz devirip,
- Bundan diğer çalışanlarınızın haberi var mı Ateş bey ? Çünkü giriş kattaki sekreterinizin göğüsleri neredeyse ağzıma giriyordu.'' dedim.
Dediğim şey karşısında şaşırmıştı bunu beklemiyordu. Öfke ile,
- Bu kararı şuan aldım da ondandır. Şimdi gidebilirsin.'' dedi ve yerine geçti.
İçimden ay götüm diyerek hızla odadan çıktım.
Bu ilk hikayem :) Lütfen yorum yapıp oy vermeyi unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mafya Hikayesi
RomansaZavallı Ayşegül sadece bir iş istemişti... Patronunun acımasız , duygusuz, sert ve sadist bir mafya olacağını kim bilebilirdi ?