Indulás előtt nagyon gondolkoztam, hogy ilyen fizikai állapottal nem biztos, hogy utcára kéne menni. Hajtott a bűntudat Andrewst ellöktem magamtól, Roxit szintén. Rendbe kell hoznom.
A bárba érve az asztalom magányosan várt Andrews meg beszélgetett a munkatársával.Helyet foglaltam.
- Szokásos?
- Nem igazából nem An. Beszéljünk, kérlek!
- Ha megvan mit akarsz csak szólj.A srác lelépett. Muszáj lesz kitalálnom valamit. Kezemet feltettem és jött is már.
- Na?
- A szokásos lesz és a tiédet is állom ha leülsz beszélni.
- Legyen.2 perc múlva az asztalomnál lábát keresztbetéve iszogatott.
- Szóval hallgatlak.
- Bocs tesó, nem kellett volna, hogy úgy letámadjalak.
- Még valami?
- Sajnálom.
- Nincs gond, de mennem kell rendelést felvenni.
- Köszi An.
- Majd jövök.Nagyot sóhajtva hátradőltem és élveztem az italt. A kellemes keserű lé csak fogyott és fogyott. Lassan beütött a szédülés és a fejemet az asztalra kényszerültem tenni. Eközben Roxi is belátogatott.
- Andrews!
- Nocsak, csak nem te rontottad meg így Katiet.
- Miről beszélsz?
- Hagyjuk, mit akarsz?
- Mikor fog lefordulni a székről?
- Kicsoda?Andrews rám nézett és elcsodálkozott. Mindig tudtam, hogy hol a határ de most kicsit túllőttem a célon.
- Haza kell vinnünk!
Puff...a fejem koppant a padlón és a poharam eltörött.
- Megyek a kabátomért te meg addig szedd össze!
A lánynak fogalma se volt, hogy nyúljon hozzám, ezért jobbnak látta ha hagy a földön a törött pohár mellett.
- Na megvagy?
- Nem.
- Nők...A srác finoman felkapott és hazáig vitt miközben Roxi mutatta, hogy merre kell menni. Nagy nehezen felértünk a lakásba és befektettek az ágyba.
- Na, ki marad itt vele?
- Engem reggel elküldött szóval te vagy a soron.
- Mi a fenét kerestél te reggel itt?
- Hasonló volt a helyzet.
- Én éjszakás vagyok ezért nem maradhatok. Mellesleg szokd meg tőle, hogy ilyen ha hosszútávon anyát akarsz játszani. Mindenkit aki segíteni akar neki könnyűszerrel ellök magától.
- Kösz szépen...Miért?
- Majd reggel megbeszéljük. Addig is vigyázz rá, kérlek.
- Meglesz.
BẠN ĐANG ĐỌC
A piszkos szépség
Ngẫu nhiênAz élet egy ördögi kör. Katie hasonló felfogással látogatja minden nap az utca végében található bárt. Napról-napra teszi tönkre magát addig még a titokzatos Ms Secret kisasszony be nem téved az épületbe és nem vált pár szót a masszív alkoholistáva...