- Te olyat nem tudsz!
- Ne túlozz, kérlek.
- Nem túlzok életem, egyébként kérdezhetek valamit?
- Persze te bármit.
- Szóval ahogy bejöttem kicsit mintha megzavartalak volna valamiben.
- Öhm...izé semmiben.Bár ne mondtam volna azt amit. A kívánt hatás megvolt és folyamatosan babráltam a kezeimmel, mert nem tudtam lehiggadni. Hirtelen a keze a combomra vándorolt egy önelégült mosoly kíséretében.
- Szóval, ez semmi?
Tuti, hogy ki akar készíteni. Holt biztos, hogy élvezi a kínzásomat.
- Tényleg semmi.
A keze véletlenszerűen feljebb csúszott és amint látta ahogy a fogaim belemélyednek az ajkamba, megállt.
- Hát a semmi az tényleg semmi. Megyek keresek valami jó kis történelemmel kapcsolatos filmet, ha érdekel tudod hol találsz.
Rájöttem, hogy gyűlölöm...ha kell egy II. világháborús film közepén de és felzavarom a nyugalmából. Kegyetlen húzás volt ez a részéről de az enyém kegyetlenebb lesz, ígérem.
- Menj csak nyugodtan nekem még le kell fürdenem és lehet hamarabb is megyek aludni.
- Rendben szivecském.Utállak! Az a mosoly...le fogom lőni legközelebb de csak azután, hogy az őrületbe kergettem.
Elmentem fürdeni és csak a határok betartása érdekében a zárat elfordítottam, hogy nehogy véletlenül váratlan vendégem legyen. A dolog végeztével kilibbentem a fülledt helyiségből és a kanapé legtávolabbi sarkában elhelyezkedtem.
- Nem is tudtam, hogy ennyire érdekel.
- Hát ez a sok felesleges szövegelés izgatottá tesz.
- Tényleg? Mesélj már, az évszámok ennyire figyelemfelkeltőek vagy a történések?
- Á, hát ez mind nagyon beindítja a fantáziámat.Lövésem se volt arról, hogy mi lehet egy történelmi filmben egyátalán érdekes.
- És miről fantáziálgatsz?
- Öhmm...igazából én csak arról, hogy tudod mikor volt az és, hogy milyen tekintélyes meg, hogy nagyon érdekes és tudod ilyen hasonlóságok.
- Milyen az?
- Amiről most épp filmet nézünk.Roxi felállt és odaült mellém megállítva a filmet.
- Katie tudod mi megy a tévében?
- Film.
- És miről szól?
- Történelemről? Honnan a francból tudjam te nézed nem én...
- Szóval leültél filmet nézni és nem is figyelsz.
- De én figyeltem csak másra.
- Például?
- Direkt csinálod?
- Mit is? Zavar, hogy beszélgetünk?
- Nem sőt örülök neki de nem lehetne elnapolni?
- Miért fontosabb dolgod van?Sokkal...ezt a csatát is sikerült megnyernie és a lehető össze csapdájába beleléptem szóval Katie megint alkottál.
- Igen akadna fontosabb dolgom is csak nem hagyod, hogy megcsináljam.
- Olyan idióta vagy!Elmosolyodott és hagyta, hogy megtörténjen a csoda. Tényleg ennyiből állna? Hülyeségeket halmozok halomra és beadja a derekát? Mert akkor könnyen bármelyik pillanatban megcsinálhatnám. Csak beszélgessünk kicsit a történelemről.
BẠN ĐANG ĐỌC
A piszkos szépség
Ngẫu nhiênAz élet egy ördögi kör. Katie hasonló felfogással látogatja minden nap az utca végében található bárt. Napról-napra teszi tönkre magát addig még a titokzatos Ms Secret kisasszony be nem téved az épületbe és nem vált pár szót a masszív alkoholistáva...