Mergeam pe drum și o vad pe Dana ii sar în brațe și îmi zice...
D -Esti pregătită ?Nu trebuie să răspunzi,îl știu deja.
Eu-Nuuu!Tu?
D-Tu ce crezi?
Eu-Ca nu....
D-Haide o sa întârziem și ști cum este profa ,haide o data (o iubesc mult pe Smaranda dar este puțin cu capul in nori in ultima vreme)
Eu-Haide!"Perspectiva lui Selly"
Am ajuns la școală și intră diriginta uitanduse foarte frumos la mine..
Dir-Felicit câtva dintre voi!
Toti-aaaaaa????
Dir-incepem cu începutul Anca Andreea ai luat 7.50 la matematică și 9.20 la română ,felicitări !bla bla bla ajunge la mine ....Andrei Selaru
Eu-Da?itreb nesigur pe mine
Dir-Ai luat 10.00, la matematică și 9.80 la română ,te felicit!
Toți (înafara de mine)-(aplaudau)bravo Selare !Ziua a trecut cu bine sunt bucuros de ce nota am luat dar mâine este o zi cam nașpa daca pot sa zic așa ,mâine trebuie să mă despart de Magda sper că totul o să iasă bine.Chiar vreau sa îmi fac o noua prietena la liceu nu știu dacă în primul an dar totuși trebuie.
Ne mai auzim după vacanța sper...
"Perspectiva încheiată"
"Perspectiva Smarandei"
Am ajuns la școală doamna diriginta nea ținut un discurs plictisitor dar urmează să ne spună notele ....eu am luat 9.30 la matematică și 10.00 la română chiar sunt mulțumita de notele mele dar acum este faza că o să înceapă liceul ...sincer as mai vrea o data se repeta clasa a 8-a parca a trecut prea repede .
Tot ce vreau este sa am colegi mișto nu ca aroganții aia de voggerii nu îi suport mai ales pe Selly nu zic că îmi displace doar că nu urmăresc astfel de content si mă enervează relația lui cu Magda parca ne-o baga in gat la propriu dar vestea buna este că și Dana va fi la Frați Buzești doar că eu o sa fiu la d.iar ea la a.Trece foarte repede ziua a fost magnific dar acum trebuie să mă mai maturizez puțin nu vreau că la liceu să își bată cineva joc de mine chiar daca o sa fiu cu Dana cine știe...
Va urma...
Hei cam asta a fost capitolul nu o sa postez in fiecare zi cate 2 capitole dar chiar vreau că și cartea mea sa fie cat de cat cunoscuta am făcut #392 de cuvinte o sa incerc sa le fac mai lungi dar sunt goarte greu de scris capitolele ne vedem mâine cu un nou capitol!Vă puuup!❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
O poveste de dragoste(Selly si Smaranda)
FanfictionVolumul 1 Selly și smara se ciocnesc cu privirea în fața liceului,ei au norocul sa pice în aceiași clasa în aceiași banca.De la o simplă vacanta ei se îndrăgostesc unul de altul iar la balul scolii de pe clasa a 10 a ei au avut primul sărut. De atu...