Ședința foto:vol.2

285 12 25
                                    

   Mai apoi ajung in lumea viselor.

Mă trezesc dimineața și ma duc la baie unde fac ce fac deobicei adică *spălatul pe dinți dusul de dimineață spălatul pe fata etc*,după mă duc în bucătărie și îmi iau micul dejun*sa va zic eu eu (autoarea)ceva mai întâi mănânc iar apoi mă spăl pe dinți dar am scris ce am crezut*adica un bol cu cereale cu lapte și o salata de fructe*vreau să-mi spuneți in comentarii ce puneți prima oara cerealele sau laptele?chiar sunt curioasa*ma duc mai apoi pe canapea și îl sun pe Selly pe skipe.

Convorbire telefonică

S:ce faci puiule?

Eu:bine mă pregăteam să merg la ședința foto ști tu aia.

S:normal că știu dragostea mea cum sa nu stiu!

Eu:*eu doar zâmbesc*

Eu:și când mergeți în turneu în București adică pe scena?

S:pai peste 6 ore adică la 5 pm.

Eu: aaa ok,bine.

S:sper să-ți meargă bine la ședința*se auzea gami pe fundal*

G:ba dobitocule unde îmi este feon-ul?

S:ba ești handicapat este in baie

G:ba ești prost m-am mai uitat odată!

S:atunci la cat de prost ești nu lai văzut!

G: gata coaie l-am găsit!

S:bine vtm mai vorbim că prostu de gami uita de la mana pân la gura!

Eu:bine bby pa!

S:pa!

Convorbire telefonică încheiată

Mda mă pregătesc pentru ședința foto.
După ce mă îmbrac așa:

Freza, machiajul și pantofii sunt exact cele din poza

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Freza, machiajul și pantofii sunt exact cele din poza

Cobor jos la parter și acolo mă aștepta tata care stătea în fața unei.

Ts:doamne ce prințesa frumoasa am!

Eu:nici chiar asa!

Ts:ba da!

Eu: mulțumesc*spun eu cu un zâmbet frumos pe fata*

Ts:acum hai in mașină că o să întârziem!

Eu:bine!

Am ajuns într-o încăpere foarte serioasa și frumoasă și sinceră să fiu m-aș putea obișnui într-un loc că asta păcat că fac doar câteva poze....

X:buna smaranda!Ne face o plăcere să te avem aici!

Eu:și mie îmi face o deosebită plăcere să fiu aici!

X:bun acum trebuie sa stai in mai multe poziții iar după vedem care sunt reușite și care nu!

Eu:ok! Am așa de mari emoții!

X:nu trebuie sa ai. Uite daca vrei îți las Nr meu de telefon și poate o sa ne faci o revistă adică tu  purtând niște rochii pentru anumite evenimente!

Eu:suna bine!

X:uite Nr meu!07********

Eu:mulțumesc! O să-ți dau un bip ca sa ai și tu pe al meu

X:sunt Sandra!

Eu:ești forte tare Sandra! Nu mă așteptam să fiu așa frumos primită!

San:așa suntem noi

   Noi am făcut pozele mai apoi îl sun pe tata să mă ia,ajung acasă și mă schimb in pijama nici nu mănânc sa u să mă spăl pe dinții că adirm instant când corpul meu face atingerea cu patul eu adorm instant!





Va urma....



Hei am revenit cu un nou capitol nu o sa stau sal editez fiindcă trebuie să-l scriu și pe cel din cealaltă carte!!!va puuup!!!❤️❤️❤️❤️❤️nu uitați de ⭐

#507 cuvinte

O poveste de dragoste(Selly si Smaranda)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum