S:haide bby că vreau și în club puțin!
Eu:tu nu înțelegi termenul de prieteni?
S:ba da doar că noi no sa fim niciodată prieteni
Eu:de unde ești așa sigur
S:pentru că dacă eu o să-mi fac o iubita sau tu un iubit ne vom îndepărta și vom rupe legătura pentru că ști cum se zice "ce relati care se despart păstrează legatura*"
Eu:pai noi am păstrato!
S:fincă noi nu am fost împreună daca ai uitat
Eu:mda revin imediat...a da și cum sa fie îmbrăcămintea ?
S:eleganta și sexy!
Eu:o rochie este ok?
S:da!Mă duc la geamantan și îmi aleg o rochie roșie mulata care îmi scoate formele in evidenta foarte bine!
Eu:cum îmi stă?
S:woooow.....nu știu cum sati explic!
Eu:cu cuvinte!
S:perfect!
Eu:nimeni nu este perfect!
S:tu ești!
Eu:mda...mergem?
S:daAm chemat un Uber dar până să vina Selly a ajuns cu mana pe fundul meu o fracțiune de secundă....
Eu:domnule Selaru tocmai mi-ați atins fundul!
S:poate...*și începe să rada*
Eu:nu te mai suport!
S:foarte bine
Eu:ai în cat timp ajunge Uber-l?
S:nu știu 5-6 minute
Eu:ok
S:poți să-mi spui ceva ce nu suporți la mine și ce iubești la mine!
Eu:pai nu știu ce să zic o să încerc...
S:pai sa te aud
Eu:îmi place la tine totul înafara de aroganță și uneori când faci pe prostul a da și glumele tale proasta ca cea din tren!
S: deci iubești tot la mine!
Eu:într-un fel...
S:ok discutam la locație acum hai nea venit mașină!
S:după tine!*Selly îmi deschide ușa că un cavaler ce nu e😂😂😂😂*Am urcat în mașină și în scurt timp am ajuns la un lac cu o poarta în forma de inima împletită in trandafiri!era wooow era totul perfect era magnific, Selly chiar are gusturi la întâlniri!
Eu:wooow!
S:îți place?
Eu:nu am cuvinte!
S:nu este chiar așa wow fata de tine!
Eu:mulțumesc cred...
S:și eu îți mulțumesc că ai apărut în viața mea și că mi-ai arătat ce este aia iubirea!
Eu:nu sunt singura care a fost pentru tine importanta!
S:...
Eu:și Magda ști eu nu va suportam pe voi înainte vloggeri doar uni de exemplu Bianca Adam sau Mikey Hash și multi alti dar pe tine și Magda va detestam nu am crezut vreodată că am să mă îndrăgostesc de tine!
S:eu am simțit ceva intre noi de când te-am văzut prima oara in curtea liceului cu Dana ...atunci nu știam ce este iubirea adevărată și îmi aduc aminte un gând de atunci "este foarte frumoasa dar la fel de rea"acum nu ași mai crede asta îmi dau seama prin ce ai trecut nu o sa te forțez pentru că te iubesc smara te iubesc și dacă nu sunt cu tine parcă lumea mea sa dus pământul îmi fuge de sub picioare!Gândul îmi este în fiecare secundă la tine ești cea mai frumoasa,desteapta,talentată fata pe care am întâlnit și devotată tu lupți pentru ce vrei ...
Eu:nu am cuvinte dar daca ar fi sa vad când am început să simt ceva pentru tine ar fi în ziua acea de vacanta de când era să ne sărutăm dar nu sa întâmplat mereu momentele noastre nu știu cum sunt întrerupte ba de Vlad ba de Dana sau mai ales GAMI
S:mda cam așa este dar acum nu are cine sa ne întrerupă in zona asta nu egzista semnal sau internet!
Eu:ști ce ar mai trebui sa se întâmple acum?
S:ce?
Eu:asta!*apoi l-am sărutat el mi-a răspuns și am format un sărut pasional cu toată iubirea acesta era diferit parcă și el punea acea iubire și pasiune nu numai eu sau numai el acum amândoi nu prea sa mai întâmplat asta înafara de la balul aceala totuși mă simțeam ciudat pentru că nu mai eram întrerupți că deobicei....Va urma.....
Hei am revenit cu un nou capitol sper sa va placa l-am inceput la 7 doar că am fost plecata poate mai postez unul astăzi pentru că avem 2030 de ochișori și 231 voturi dar mâine o să aveți o surpriză!!!!va puuup!!!❤️❤️❤️❤️nu uitați de ⭐
CITEȘTI
O poveste de dragoste(Selly si Smaranda)
FanfictionVolumul 1 Selly și smara se ciocnesc cu privirea în fața liceului,ei au norocul sa pice în aceiași clasa în aceiași banca.De la o simplă vacanta ei se îndrăgostesc unul de altul iar la balul scolii de pe clasa a 10 a ei au avut primul sărut. De atu...