Sa terminat și vara și mâine este prima mea zi de liceu dar cred că trebuie să ne amintim câteva chestii din vacanta mare m-am distrat am fost la mare,festivaluri,Grecia și alte minunate locuri dar cel mai frumos a fost sa fiu cu Dana...:))))
Pentru prima zi mi-am ales sa îmi fac un machiaj natural și să mă îmbrac in blugi negri și o bluza alba cu sclipici(am uitat sa va spun că nu trebuie sa purtăm uniforma:)))
"Perspectiva lui selly"(cu câteva luni in urma)
"S-hei, Magda ,trebuie sa vorbim...trebuie sa ii spun că vreau sa ne despărțim dar am o anume ezitare
Mg(Magda)-da,dragule?nu știu ce are Selly este cam abătut
S-vrea sa ne despărțim!spun eu cu un ton destul de ridicat dar în același timp speriat
Mg-de ce?ți-ai găsit o curbă nu-i așa?
S-nuuu,doamne ferește doar că nu mai simt atracția aia intre noi doi...și eu nu mai am sentimente pentru tine ...sper să înțelegi..
Mg-de e ok!spun eu printre șiroaie de lacrimi pe obraji mei....off...scuze că ți-ai pierdut timpul cu mine...pa:((
S-svuze că te-am rănit nu am vrut dar ști cum sunt relațiile te mai despărți... pa!"și așa m-am despărțit eu de Magda dar am uitat sa va spun că am 15 nu 14 de la stresul pe care îl aveam atunci am uitat și cum mă cheamă...știu dar aveam atatea pe cap încât nu știam câți ani mai aveam dar macar am luat o nota mare!Vara sa terminat și este prima zi de liceu nu vreau sa fiu băiatul rău dar nici cel luat de prost am făcut 450k și sunt in clasa d. daca nu mă înșel mi-am luat adidași de la suprafață cu niste pantaloni de trening și cu o bluza roșie tot de la supra(hei acum vorbesc și eu puțin știu că înainte Selly purta supra pentru că făcea colaborări cu ei chiar daca trendul era mort pe atunci).
"Perspectiva Smarandei"
Merg spre liceu cu Dana langa mine când ajung in fața liceului fac contact vizual cu un tip destul de înalt cu ochi căprui și par saten dar mi se părea ciudat pentru că avea o șapcă dar daca i-o dai jos are o pleata de par.
"Perspectiva lui Selly"
Eu-hei!am spus eu
X-hei!mă salută si ea
Eu-eu sunt Andrei Selaru dar prefer sa mi se spună Selly!dar cred că mă ști..iar tu ești?
X-Smaranda Stirbu dar nu vorbesc cu oameni că ține cine te crezi dacă ești voggerii trebuie sa fi și important nu?
Eu-Haide foar nu itrebam!zic și îmi dau ochi peste cap nu mă așteptam ca o fata foarte frumoasa că ea sa fie la fel de rea...dar cine știe poate o sa ne imprietenim și poate chiar o sa fim împreună știți cum se spune opuși sau extremele se atrag....nu?" Perspectiva Smarandei"
Ce arogant auzi la el" dar cred că mă ști"nu îl suport și am vorbit cu el doua vorbe .
Merg spre clasa după ce ascult cu atenție discursul directoarei ii urez succes Danei și merg in clasa ....dar când ajung mă ciocnesc dinou de.....de .....SELLY..nu de ce mie doamne de ce :(((
S-buna spune el fără chef să mă vadă dar în același timp uimit că mă vede
Eu-Da..hei tu ești tot la d.?
S-uite cine e interesata ...da de ce întrebi?
Eu-Ca sa vad cum pot sa stau cat mai departe de tine....
S-nuuu cred că vrei ,dar fie că țineIn acel moment intră diriga
Dr(duriga)-in acești patru ani vom fi împreună sper că ne vom înțelege!
T(toți)-si noi!
Eu-ma scuzați dar cum vom sta in banci?
Dr-dupa ordinea numerelor de familie.
Eu-multumesc !zic eu îngândurată cu cine o sa stau...sper sa fie de treabă!
Dr-bla bla bla până ajunge la mine .... Smaranda Stirbu cu....Andrei Selaru ...nuuuuu!!!!!!!îmi venea să exploreze
Pe Selly îl apucă un râs de parca a câștigat si vine spre mine...
Va urma...Hei am scris și acest capitol am vrut să îl fac de 1000 de cuvinte dar am vrut sa fie suspans la ce se va întâmpla totuși sunt #736 de cuvinte destul de multe poate o sa mai postez in seara asta unul dar sunt foarte ocupata cu școală deci pa!!!Va puuuup!❤️❤️❤️
CITEȘTI
O poveste de dragoste(Selly si Smaranda)
FanfictionVolumul 1 Selly și smara se ciocnesc cu privirea în fața liceului,ei au norocul sa pice în aceiași clasa în aceiași banca.De la o simplă vacanta ei se îndrăgostesc unul de altul iar la balul scolii de pe clasa a 10 a ei au avut primul sărut. De atu...