*După o lună*
Buna eu sunt smara de mult n-am mai vorbit nu-i așa?Deci(fara deci)sa va povestesc ce am mai făcut în această luna.
Selly și prieteni lui (vloggeri)fac un turneu si au fost mai întâi Cluj,mâine merg la București și trebuie să-l ajut pe Selly cu bagajele mă îngrijorează din ce in ce mai mult cum că are o stare de depresivitate ganditiva piesa ia fost dată jos,turneul ne prea a prins,pe YouTube nu prea mai postează și lista continua...
Nu știu cum sal mai ajut îl iubesc mult și îl înțeleg.
Acum sa va povestesc despre relația noastră.
Ea merge foarte bine este perfecta într-un cuvânt și știu că nu există cuvântul "perfect"dar așa este nu ne certam,nu stăm distanțați,nu suntem lipiți unul de celălalt suntem noi și atat.
Încă mă gândesc ca astăzi facem o lună de relație și mă bucur sincer parcă timpul îmi zboară când sunt langa el,îl iubesc,îl iubesc cum n-am iubit vreodată un baiat.Ziua de 21 septembrie mă schimbat și pe mine și pe el
* Perspectiva lui Selly*
Woow ce repede trece timpul parca ieri mam combinat cu smara și mă bucur din ce in ce mai mult de această decizie acum suntem mai uniți,mai apropiați că niciodată.
O iubesc mult și astăzi la ora 20 facem o lună de relație vreau să-i fac ceva unic.
Este o iubita extraordinară mă încurajează și susține în tot ce fac sincer am o perioada care nu-mi merge nimic și ea îmi zice că sunt depresiv dar eu nu cred asta dar cred că ne lungim in vorba.
Mă pregătesc și merg spre apartamentul lui smara(bine și al familiei ei)bat la ușă "cioc cioc"simi răspunde mama ei .
Eu: sărut mâna am venit să o scot pe smara la o întâlnire
Ms:imediat o chem,smara vino puțin până jos te așteaptă cineva!
Sm:imediat
Sm:buna!
Eu: hei puiul meu*sărut*,ce faci?
Sm:la multi ani!
Eu:la multi ani!
Sm:fac bine
Eu:mă bucur
Sm:că ce?
Eu:că suntem împreună!
Sm:awwww!te iubesc!
Eu:și eu vtm
Sm:siii,unde mergem?
Eu:ce zici de o terasa?
Sm:sună bine
Ea era îmbrăcată în niște blugi și un hanorac de la Nike .Oricum arata foarte bine.
Noi mergem pe jos până la o terasa mai vip daca pot spune asta am organizat ceva foarte special!
Sm:wooow!te iubesc!știai asta nu?
Eu:da știam!și eu te iubesc puiule!
Sm:pot sa te întreb ceva?
Eu:sigur că poți
Sm:de ce mai ales pe mine să fim împreună când ai mii de fane?
Eu:poate am eu mii de fane dar niciuna dintre ele nu ești tu!
Sm:și eu te IUBESC!
Eu:....
Sm:așa a sunat baby!
Eu:asta e
Sm:oricum hai sa ne distram
Eu: :)
Sm:dar de când timp simți ceva pentru mine?
Eu:mereu într-un fel te-am plăcut doar că nu era chiar așa dar daca am măsura timpul de la sfârșitul clasei a9-ua gen că ție îți plăcea de prostu' de andree și eu așa am devenit gelos că nu m-ai mai baga in seama
Sm:și de ce ți-ai făcut curaj decât acum o lună?
Eu:pai eu am vrut de mai mult timp doar că n-am găsit momentul!
Sm:vai de viata mea!😂😂😂😂
Eu:de ce puiul meu?
Sm:eh
Eu:oh
Sm:ce ai vtm ești supi?
Eu:nu,de ce?
Sm:intrebam și eu...
Eu:aha
Sm:....
Va urma...
Hei am revenit cu un nou capitol(defapt primul din volumuo 2😉)sper sa va placa!
Am muncit ogramada la capitolul acesta dar nu sunt sigură dacă la asta vă așteptați eu m-am emoții sa nu mai scriu cum nu sunt împreună😂!
Oricum sunteți cei mai tari!!!!va puuuup!!!!❤️❤️❤️❤️❤️nu uitați de ⭐
CITEȘTI
O poveste de dragoste(Selly si Smaranda)
FanfictionVolumul 1 Selly și smara se ciocnesc cu privirea în fața liceului,ei au norocul sa pice în aceiași clasa în aceiași banca.De la o simplă vacanta ei se îndrăgostesc unul de altul iar la balul scolii de pe clasa a 10 a ei au avut primul sărut. De atu...