Selly pov
Bate cineva la ușă când deschid o vad pe smara și Dia ...oare ce caută smara aici?eu întreb ce caută ea aici și atunci îi vad tristețea in ochi mam simțit prost dar nu știam cum să reactionez apoi Dia incepe sa se certe cu mine până când smara îmi zice ceva de genul "nu am voie sau ce?" Și eu zic tare cu dispreț "NU" atunci și eu m-am simțit prost m-am pus în locul ei și parcă îmi părea rău pentru ea dar sper norocul ei intervine mama care este foarte buna prietena cu smara fincă ea a mai dormit la mine și ne-am distrat ață de tare parcă îmi este dor de vremurile acelea dar asta este ....am primit-o în casa arata așa woow avea o bluza mulata și niște pantaloni scurți care ....
După ne-am gândit ce sa facem decidem sa vorbim despre relația ei cu smara ne uitam unul la altul nedumeriți până când gami spune"si cum mai merge relație cu Sebi smara"in acel moment eram nervos și gelos în același timp cum să-mi facă una că asta stăm tei săptămâni despărțiți și își face o altă relație nu ar fi avut una cu mine dar eram un fel de cuplu dar nu oficial și ea răspunde uitanduma urat la el cu un "bine"atunci chiar că mă enervasem cine era prostul care stătea cu ea .Mă uitam urat la ea până când ea deschide ciocul"ceai Selly ești gelos"
Eu:de ce intrebi?
Dia:pentru că se vede pe fata ta!In secunda următoare zic "să fiu gelos pe schiloada asta"imediat ce rostesc o vad pe smara plângând atunci îmi dau seama că am făcut iar o greșală in ultimul timp o rănesc incontinuu.
Sm:pe bune Selly sunt schiloada da bine Selly așa să fie dar când ne sarutam și petreceam clipele împreună când îmi făceau complimente când ai zis cele mai frumoase cuvinte la spital pe care le-am auzit în viața mea atunci nu eram schiloada ....!(vaza cu spitalul nu era dar am uitat sal pun in capitol)
O vad suferind atunci îmi dau și eu seama de ce am zis chiar că a duruto ea nu a râs niciodată de mine chiar și când nu mă suportam dar eu....of smara ce-mi faci tu mie!
Sm:oricum nu am avut nici o relație cu nici un Sebi asta a fost o idee tâmpită spusă de gami ....
Atunci mă simțeam și mai prost mă apropii de ea dar ea mă respinge și intervine Dia.
Dia:Ba tu chiar ești nesimțit ea na cea cum să aibă vreo relație din cauză că stătea numai în casa plângând și chiar a încercat să se sinucidă
Atunci Dia ii ridica mânecile și i se vedeau numai rani atunci îmi amintesc de fostul ei iubit și mă simțeam prost din cauza cuvintelor urâte care i le-am spus și o sărut însă ea mă împinge și fuge eu merg după ea îi auzeam plânsetele si mă ghidam după ele .
O prind de încheie mâini o întorc și o sărut acum nu știu de ce dar a stat îmi era așa dor de buzele ei erau așa perfecte dar după nici 5 secunde îmi dă o palma de toată frumusețea durea.
Va urma....
Hei am revenit cu un nou capitol mai scurt sper să mă iertați că nu este capitolul promis dar poate erați curioși din perspectiva lui sellyaine la 15 capitol nou !!!!va puuup!!!!❤️❤️❤️sa nu uitați de ⭐
Cred că ați observat că mulți miau furat formula de încheiere cu "va puuup!!!" Și inima m-am enervat un pic dar mi-am dat seama că degeaba pentru că îmi vizionează carte sper că va plăcut capitolul mâine de 1000 de cuvinte c va place vouă sper că v-am îndeplinit dorința să aveți două capitole azi
CITEȘTI
O poveste de dragoste(Selly si Smaranda)
FanfictionVolumul 1 Selly și smara se ciocnesc cu privirea în fața liceului,ei au norocul sa pice în aceiași clasa în aceiași banca.De la o simplă vacanta ei se îndrăgostesc unul de altul iar la balul scolii de pe clasa a 10 a ei au avut primul sărut. De atu...