gòlyatàbor 1.nap

912 12 0
                                    

Cortez szemszögèből:
Augusztus 24.(hètfő)
Reggel nagyon nehezen tudtam felkelni. Nagyon rossz volt màr 7 kor felkelni, mert tegnap este hajnali 3 ig tv-ztem. Miutàn sikerült kikàszàlòdnom az àgyban elmentem zuhamyozni, majd felöltöztem. Egy fekete szakatt farmert ès a kedvenc Ramones pòlòmat vettem fel. A hajammal nem tudtam mit csinàlni, ìgy csak hagytam, hogy szerte szana àlljon. Amikor vègeztem lementem a konyhàba.
-Szia mama!- pusziltam meg a nagymamàm.
-Szia Cortez! - adott egya dag ràntottàt a tànyèroma. Miutàn megettem a reggelim felmentem a bőröndömèrt, elbùcsùztam a nagyimtòl, majd beszàltam a nagypapàmhoz a kocsiba.
-Izgulsz?
-Kicsit
-Biztos jò lesz
-Remèlem
Hamar oda is èrtünk. Amikor kiszàltam a kocsibòl elköszöntem a nagypapàmtòl, kivettem a bőröndöm a kocsibòl ès odamentem egy közèpkorù fèrfihez.
-Jò napot!-köszöntem
-Szia! Neved?
-Antai-Kelemen Àdàm
-Oda menj!- irànyìtott oda egy fehèr buszhoz. Amikor odaèrtem ott volt egy raszta, 2 kocka, 2 rocker,ès egy kigyùrt sràc. A legjobban a rasztàval lettünk jòba, neki Ricsi volt a neve. A tòbiekkel is egyèbkènt jòl kijöttünk, ès megtudtam a nevüket is. Pàr percel kèsöbb èrkezett 2 làny, Kinga ès Viràg. Ricsi erøsen bebambult Viràgon, ùgyhogy màr sejtettem, hogy bejön neki. 7.45 kor èrkezett mèg kèt fiù. Szerintem velük ndm lesz annyira szoros kapcsolatom, elèg czendesek ès visszahùzòdòk voltak. 8 előtt pàr percel èrkezett meg mint kiderült az utolsò làny az osztàlyunkba. Nagyon szèp mosolya volt ès szèp szeme...MI VAN VELEM? Most le kell àllnom. A buszon kiderült, hogy Reninek hìvjàk. Amikor odaèrtünk a szàllodàhoz az ofő odaadta a szoba kulcsokat, ès fel lehetett menni a szobàkba. Èn Ricsivel ès Dave vel kerültem egy szobàba.
-Bejön neked mi?-kèrdezte Ricsi
-Honnan veszed??
-Mindig elmosolyodsz ha rànèzel- vàlaszoltàk egyszerre.
-Neked meg Viràg!
-Mi van ember??- röhögött Ricsi
-Ne is àltasd magad! Àllandòan bebambultàl amikor rànèztèl, ès ideges lettèl mikor màsik fiùval beszèlgetett!
-Na Dave! Most te jössz!
-Mi??
-Ki jön be?-kèrdeztem
-Hàt... talàn... Kinga
-Na akkor ebből sem lesz problèma- röhögtünk fel egyszerre. Miutàn lecuccoltunk ès àtöltöztünk lementünk a balcsira. Amikor megjelentek a lànyok mindannyiunknak elàllt a szava, Robi ès Andris meg füttyögtek. Ez nekem nagyon nagyon nem tetszett ezèrt lekevertem nekik egyett, de nem csak èn mert Ricsi is ès Dave is ìgy tett. Hàt... gyönyörűvolt Reni mint mindig. MI A FRANC VAN VELEM?????? KOMOLYAN EZEKET MONDOM??? hülye vagyok teljesen....
Egy idő utàn felmentünk a szobàba felöltözni majd vacsizni. Vacsora utàn ismerkedős jàtèkot jàtszottunk. A lànyok gyönyörűek voltak. Amikor felmentünka  szobàba, mind a 3 man megàllapìtottuk, hogy nagyon szèpek. Hà igen. Mind annyiunknak elmentek otthonròl.

Szjg MàshogyWhere stories live. Discover now