*Reni szemszöge*
Hàt elèg izgalmas nap volt mit ne mondjak, de kezdjük az elejèn. Apa mùlt szombaton jött haza. A vasàrnapom abbòl àllt, hogy egèsz nap neteztem/tèveztem.
Ma első òrànk Hallerrel volt osztàly főnökink, ahol bejelentette, hogy ezen a hèten pènteken van a szentjohanna őszi bàlja. Ezt a hìrt is mindenki màskèpp fogadta. A fiùk fàjò arcal nèztek egymàsra, mi Viràggal sipìtoztunk, Kinga pedig pròbàlt segìtenj Hallernek elcsitìtani az osztàlyt. Mikor kicsengettek Viràggal elmentünk a büfèbe ès persze, hogy mindenki erről beszèlt. Mikor hazaèrtem egyből elmesèltem anyàèknaka jò hìrt, akik nagyon örültek ennek. Miutàn megvacsoràztunk felmentem a szobàmba ès bekapcsoltam a gèpem. Amìg nèzegettem, hogy milyen legyen a körmöm(amit termèszetesen nem sikerült eldöntenem) addig betöltődött az msn is. Villongni kezdett egy ablak ezèrt egyből megnyitottam. Ez vàrt ràm.
Viràg Bencze lètrehozott egy csoportot.
Viràg Bencze felvette Kinga Szatmàryt a csoportba.
Viràg Bencze elnevezte a csoporot: girl power-nek.
Viràg Bencze becenevet àllìtott be magànak: Viràg🤪
Viràg🤪 becenevet àllìtott be Kinga Szatmàry szàmàra: Kinga🤦♀️
Viràg🤪 becenevett àllìtott be Renàta Rentainak: Reni📖
Reni📖: Sziasztok
Viràg🤪: Sziaaaaaa
Kinga🤦♀️: Mit akartok?? Nincs nekem időm erre!!!!
Reni📖: Elmegyünk pènteken a plàzàba csajos napot tartani suli utàn? Ès akàr a bàl utàn itt is aludhatnàtok!
Viràg🤪: Okiiiii!!! Megkèrdezem anyuuut😁😁😁
Reni📖: Rendben èn is. Kinga?
Kinga🤦♀️: Nem
Reni📖: lègysziiiii
Viràg🤪: tök buli lesz!!
Kinga🤦♀️: na jò
Reni📖: èljen. Vàrjatok megkèrdezem akkor anyut. Pill
Viràg🤪: Oki
Kinga🤦♀️: Rendben Renàta de siess!
5 perc mùlva..
Reni📖:Itt vagyok! Megengedteee😁
Kinga🤦♀️: Jò nekem is.
Reni📖: akkor holnap talàlkozunk. Sziasztok
Viràg🤪: Sziòsztooook
Kinga🤦♀️: hello
Viràg kijelentkezett
Kinga kijelentkezett
Reni kijelentkezett
Jò. Hàt akkor ez is megvan. Holnap majd mèg ùgy is megbeszèljük, hogy hova megyünk, mindeensetre felhìvtam mèg őket, hogy ugyan ahoz a körmöshöz, fodràszhoz, sminkeshez jelentkezzünk be pèntekre. Miutàn letettük megkèrtem anyut, hogy jelentkezzen be. Ezek utàn elmentem fürdeni, àtvettem a pizsim ès lefeküdtem.