Ma reggel a lànyokkal talàlkoztunk a kapunkban ès együtt mentünk a suliba. A lèpcső előtt a szokàsos tàrsasàg àcsorgott.
-Sziasztok-köszöntünk.
A vàlaszok ezek voltak: csoki,hello,cső,sziasztok,szia. Tesivel kezdtünk, ìgy elmentünk a tesi terembe ès bementünk az öltözőbe. Hallottuk, hogy az a-s Edina Cortezről beszèl, bàr nem tudom mièrt, de nem annyira èrdekelt. Mikor felöltöztünk mentünk tesizni. Tesi òràn szekrènyugràs volt. Azonban amìg a tanàr magyaràzott, mi a lànyokkal beszèlgettünk.
-Reni bemutatod lègyszives!-mondta Korponay.
-Persze- vàlaszoltam, mert nem akartam, hogy megtudja, hogy oda sem figyeltem.
Tòk magabiztosan odamentem hàtràltam pàr lèpèst majd futni kezdtem. Nem is èn lettem volna, ha benem akad a làbam ès el nem esek ùgy, hogy mèg a szekrèny is ràm borul. Az a-sok jòìzüen nevettek, àm Kinga arconcsapta őket, mire kitört a veszekedès, azonban ezzel Kinga nem nagyon foglalkozott. Viràg,Kinga,Cortez ès Ricsi odarohantak hozzàm. Ricsi ès Cortez leemelte ròlam a szekrènyt, aztàn megjelent Korponay.
-Reni jòl vagy??
-Hàt elèggè szèdülök.
-Valaki kìsèrjèk el őt az orvosiba.
Ugyan ez a 4es jött velem. Ricsi ès Cortez segìtett mennem, ugyani forgott velem a vilàg, Viràg sìrt(nagyon rosszul kezeli az illyen helyzeteket), Kinga pedig az a-sokròl magyaràzott, hogy milyen ******(ezt inkàbb nem rèszleteznèm). Mikor odaèrtünk Viràg ès Kinga bejött velem az orvosiba, Cortez meg Ricsi pedig kint leült. Az orvos azt mondta, hogy kaptam egy enyhe agyràzkòdàst, majd megkèrdezte, hogy mikor megyek haza ès hogy mindenkèppen jöjjenek èrtem. Erre azt mondtam, hogy anyàèk 6 ra jönnek èrtem(ugyanis különòràm van). Megkèrdezte az orvos, hogy itt tud e velem valaki maradni, mire Kinga ès Viràg egyből feltettèk a kezüket. Az volt a baj, hogy mèg mindig alig tudtam jàrni, ugyanis nagyon szèdültem. Kaptam jeget ès azt mondtàk, hogy ne nagyon legyek hangzavarban.Mikor kièrtünk Kinga elmondta a fiùknak, hogy mi törtènt mire mondtàk, hogy ők is itt maradnak(!!!). Idő közben Dave is megjött, aki szintèn itt fog maradni. Visszakìsèrtek tesire, majd ahogy leültem mindenki Kingàt ès engem zàporozott a kèrdèseivel, Kinga pedig mindenkinek elmondta, hogy mi volt. Ekkor bejelentette az osztàly, hogy ők is itt maradnak(!!!!). Nagyon jò oszàtlyom van komolyan. Nagyon szeretem őket. Kèmiàra Kinga ès Viràg segìtett àt mennem, a folyòsòn pedig mindenki jòl kiröhögött, de ezt nem hagytàk annyiban ès Kinga, Cortez, Dave, Ricsi ès Zsolti egyszerre kezdtek velük üvöltözni. A suli ràdiòba berontott Ricsi ès közölte velük, hogy ha nem kapcsoljàk ki rögtöna zenèt, akkor lefejeli őket. Màsodik òrànk kèmia volt.
-Rentai Renàta
-Nem fog menni!!-mondta Cortez
-Akkor egyest kap
-Nem fog menni.-mondta Ricsi is
-Ès vègre megmondanà valaki, hogy MIÈRT NEM?-üvöltötte Gondos.
-Mert kapott egy enyhe agyràzkòdàst tanàrnő tesi òràn.
-Ò.Akkor.... Gàbor
Gàbor utàn Zsolti aztàn Andris felelt. Gàbor ötöst, Zsolti hàrmast(!!!), Andris pedig egyest kapott. Màsodik szünetben betörtek az ajtònkon a diàkok. Szò szerint. Mivel a suliràdiòsok bdmontàk a hangszòròba, hogy Rentai Renàta 9/b miatt a suliràdiò szünetel. Mindenki jött az èn padkm felè. Ès mèg mindig szèdültem emjatt nem tudtam felàllni, mert ha felàllok elsek. Màr csak 1 mèter volt a ladom ès a mèrges diàkok közt amikor Dave,Cortez, Ricsi, Macu, Andris, Robi ès Zsolti odaàllt a padom elè ès elküldtèk őket melegebb tàjakra. Dina az ajtònkban àllt ès figyelte a jelenet gùnyis vigyorral, addig amìg mdg nem vèdtek a fiùk. Ekkor inkàbb vörös lett az arca ès ùgy nèzett ki mint aki bàrmelyik pillanatban felrobban. Utolsò òra utàn valòban mindenki ott maradt velem. Pedig èn ellenkezdtem, mert màr jòl voltam. De hàt mind1. 6 ig tàrsasoztunk, aztàn indultunk haza. Engem meg anya hazavitt. Hàt izgalmas nap volt a mai is. De hàt itt a szent johannàban sosincs egy àtlagos nap.|tesi òra 5/1* nem voltam tùl jòl utàna
|Az osztàlyom 5/5* mindig segìtenek
|Cortez 5/5 ♡
|Kinga 5/5 ki àllt èrtem
|Viràg 5/5 ő is
|Ricsi 5/5 ez a duma mindig bejön
|Edina 5/1 utàlom
|a-sok 5/1* mindenki kinevetett