Ma reggel ezt vettem fel.
A hajamat meg felgumiztam. Feltettem egy natùr sminket, megreggeliztem ès gördeszkàval elindultam a suliba. A suliban Viràg ès Kinga a nyakamba ugrottak.
-Jujjj!! Kipròbàlhatom Reni??-kèrdezte Viràg
-Igen
Viràg rà àllt, mi meg Kingàval tologatni kezdtük. Ez volt az egyik pillanatba. Aztàn Viràg belejött, ès lassan, de biztosan gördeszkàzni kezdett körülöttünk. Mèg szerencse, hogy elhoztam a màsik deszkàmat is. 7.45kor màr Viràg,èn,Ricsi ès Cortez deszkàztunk. Màday kirontott az ajtòn, mire hàt nincs is gàzabb, de elestem, a többiek meg szèp nyugottan leszàlltak a deszkàròl. Illetve Viràgnak Zsolti segìtett. Bevertem a tèrdem, de nem volt vèszes. Mire odaèrt Màday, addigra màr Kinga segìtsègèvel talpon voltam.
-MÈGIS MIT KÈPZELTEK MAGATOKRÒL????? AZ ISKOLA TERÜLETÈN DESZKÀZNI!!!!!ÈSZNÈL VAGYTOK???? TILTJA A HÀZIREND!!!!!!!! TOVÀBBÀ FELMAYER, HA MÀR NÀLAD VAN A TEFONOD FEL IS OLVASHATOD A TÖBBIEKNEK A HÀZIRENDET!!!!-üvöltötte Màday.
-Màday nèni, csokolàdès puding!
-NAGY ZSOLT HAGYÀL MÀR BÈKÈN!!!
Na hàt itt is szakadtunk. Első òra ofő volt.
-Jòl van gyerekek halkabban!!nagyon sok beszèlni valònk van-mondta
-Kèrlek titeket maraggyatok csöndben-kezdett màr könyörögni. Vègül is a vègèn sikerült, mert Kinga elordìtotta magàt, hogy fogjuk màr be.
-Jò, tehàt. Most pèntek este lesz a valentin napi bàl. Ès innentől kezdve nem kapott szòt. Òra vègèn kicsengettek, mj meg mentünk a kövi òràra. Utsò òra utàn hazamentem, megebèdeltem, ès mentem edzèsre. Most ezt vettem fel.
-Sziasztok-ugrottam a lànyok nyakàba
-Szia
-Hello
-Jòl van gyerekek, akkor kezdjük is el. Hàrmas pàrokba rendeződve àlljatok be, ès gyakoroljatok a karikàkkal.-tapsolt kettőt Rèka.
Termèszetesen èn Barbival ès Liàval voltam egy csoportba. 6 kor vège lett. Elköszöntem tőlük ès hazamentem. Estèig neteztem, majd àgybabùjtam. Elèggè elfàradtam edzèsen, szòval hamar elaludtam.|valentin hèt 5/3 3karkötőm van. Kingàtòl,
|Viràgtòl ès Zsàktòl.
|rg 5/5 nagyon elfàradtam, de jò volt.