oktòber 6.kedd

337 8 0
                                    

Kisìrt szemekkel ès buci arcal èbredtem. Èljen ezt vettem fel

Mondvàn ùgyse versenyezhetek VELE

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Mondvàn ùgyse versenyezhetek VELE. Reggel a kapunkban vàrt ràm Viràg ès Kinga, ìgy a suliig vezető ùton eltereltèk a figyelmem. Mikor közeledtünk a sulihoz, a következő pàrbeszèd zajlott le.
-Reni figyelj! Odamegyünk ès mintha csak szivessèget tennènk, röptèben köszönünk, majd bemegyünk a suliba
-Oks-bòlintottam a lehető leg hatàrozottabban.
Majdnem be is vàllt Kinga terve. Majdnem. Minden jòl sült el. Elmentünk mellettük ès odaköszöntünk, majd nevetve bementünk a suliba.  A portàn felmutattuk a belèpő kàrtyànkat, majd beszaladtam a mosdòba ès sìrva leültem a fejemet neki tàmasztva a csempènek.
-Reni!jòl vagy?-nèzett ràm Viràg
-Nem igazàn....
-Gyere mossuk meg az arcod-segìtett fel. Sòhajtottam ès megmostam. Azonban a sminkem ìgy teljesen lejött. Kinga helyrehozta, majd kimentünk. Ma egyèbkènt nem törtènt semmi különös. Hazaèrve elpanaszoltam Taminak a bajom, mondvàn ő hàtha megèrti. Megèrtette. Segìtett. Ő is. Ès a lànyok is. Erőtvettem magamon ès elhatàroztam, hogy bàrmennyire is bànt a dolog, nem fogok összeesve sirvafakadni mègegyszer. Erős leszek. Erős leszek. Mit is mondana most Kinga? Ja igen. Erős független làny vagyok. Erős független làny vagyok. Ezeket ìgy elismètelgettem mèg magamban egy darabig, majd lefeküdtem. A kèrdès, hogy meddig leszek ilyen motivàllt.

|magabiztossàg 5/4 van azèrt mèg rajta mit javìtani, de igyekszem.

Szjg Màshogyحيث تعيش القصص. اكتشف الآن