Ön Söz

50 8 8
                                    

İyi ve kötü... Bir-birinin tam tersi olan bu iki kavram bazen karışabiliyor. Onları ayıramıyoruz. Kimin iyi, kimin kötü olduğunu anlayamıyoruz. Dünya öyle bir yer oluyor ki, iyiler kötü, kötüler iyi oluyor. Ama aslında bu böyle değildir. Hiç bir zaman böyle olmamıştır. Ve hiç bir zaman böyle olmayacaktır. İnsanlar değişmezler. Onlar aynıdırlar. Sadece biz yanılırız. İyiler hep iyi, kötüler hep kötüdür. Ama insanlar öyle bir maske takarlar ki, öyle bir gözümüzü büyülerler ki, biz bu iki karşıt kavramı karıştırırız. İyi bildiğimiz aslında kötüdür, kötü bildiğimiz de aslında iyi...
Asla bilemeyiz. Çünki insanlar göründüğü gibi değildir. Ama biz bunu düzeltemeyiz değil mi? Bu da ya onlara, ya da  bize bağlıdır. Bu bizim yapacağımız tek bir doğrunun, ya da onların yapacağı tek bir yalnışın elindedir. Sadece bilmeliyiz. Bu doğrunun ne olduğunu öğrenmeliyiz. Bilirsek düzeltebiliriz. Bilemezsek mahvederiz. Peki, ikisini de yapabilir miyiz? Hem düzeltip, hem de mahvedebilir miyiz? O tek doğruyu bulmuşken... Tabii ki de evet. Eğer biz bir-birinden tam ayrı olan  iki şeyi , iyiliği ve kötülüğü kendinde barındırabiloyorsak bunu biz de yapabiliriz. Sadece tek fark bunu bizim eylemlerimiz olarak yapmamızdır. Sonunda yaparız. Bir-birinden bağımsız olarak çalışan bu iki eylemi aynı anda yaparız. Hem de tek bir doğru ile...
Hayatımızı düzelten tek doğru...
Yalanları ortaya çıkaran tek doğru...
Maskeleri düşüren tek doğru...
Ama sonunda mahvederiz. Hem iyiliği, hem kötülüğü kendinde barındıran doğruyu mahvederiz. Kendimizin de mahvolacağını bile-bile!...


Merhaba sevgili dostlar. İlk hikayemin ilk bölümünde sizlerleyim. Umarım beğnirsiniz. Lütfen yıldız vermeği ve beni takip etmeği unutmayın. Sizi Seviyorum♡

CarolinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin