~O N A L T I~

8.2K 368 133
                                    

Sabah herkesten önce kalkmam için alarm kurmuştum. Misafirden sonra kalktığım düşüncesi bile beni utandırıyordu. Ateşin kollarında gerindim. Çıkmak için hareketlendiğimde kollarını belime daha sıkı dolayarak hormurdandı. Alnım göğsüne değiyordu. Kafamı yavaşça yukarı kaldırdım. Kaşlarını hafif çatmıştı. Muhtemelen uykusundan uyandırdığım içindi. Ki tam olarak bilinci yerinde de sayılmazdı.

"Ateş" diye fısıldadım uykudan yeni kalkmış sesimle. Beni takmadan uyumaya devam ederken tekrar seslendim. Bu sefer beni kendine daha çok bastırırken mırıldandı.

"Hı?"

"Beni bi bırakır mısın?"

"Hayır"

"Nasıl hayır? Kalkmam lazım. Evde misafir var diyorum. Insanlar acıkmıştır. Hem fazla kalabalığız. Ancak hazırlarım."

"Bana ne? Uykum var."

"E sen uyu zaten!"

Hâlâ bırakmıyor aynı şekilde bana sarılıyordu. Tamam ben de Ateşin kollarından çıkmak istemiyordum ama işte şartlar el vermiyordu. Beş dakika kadar geçtiğinde artık kalkmam gerekiyordu. Hayır bir de adam hareket ettirmeyecek kadar sıkı sıkıya doladığı için kollarını uyuşmuştum. Sıcak da olmuştu. Beyefendi hala kıçını devirmiş uyuyordu.

"Ehh yeter be! Bıraksana oğlum! Bunaldım lan!"

Kıza bak! Içinde benden başka biri daha olduğu yetmezmiş gibi bir de o kişi öküzmüş resmen.

Ateş kafasını kaldırmış şaşkınlıkla bana bakıyordu. Ben de en az onun kadar şaşkındım. Ciddi ciddi içimde bir öküzle yaşadığımı ben de bilmiyordum. Hayır bir de resmen ele geçirmişti beni. Ateş şaşkınlığını benden önce atmış olacak ki birden hareketlendi. Bi an sonra Ateşi üstümde buldum.

"Ehh? Oğlum? Lan? Noluyo kızım sana? Içinde resmen Mahmut Amca varmış. Onu da ben uyandırdım. Yani bu halin de fazlasıyla seksi de bu arada."

Duraksadı. Hemen sonra yüzünü buruşturdu.

"Az önce Mahmut Amcayı seksi buldum. Bana da bir şeyler oluyor galiba. Neyse konumuza gelelim. Sen bence bir cezayı hakkettin ha?"

" Ne cezası ya? Bak cidden şimdi uyanırlar. Bırak da kahvaltı hazırlayayım."

"Önce cezanı çekmelisin." diye fısıldadı yüzü bana yaklaşırken. Gözleri dudaklarıma kaydığında yutkundum.

"Ceza ne?" Dedim emin olmak için. Beni öpecekti galiba. Ama bu benim için ceza olmazdı. Bana cevap vermeden her saniye biraz daha yaklaşıyordu yüzü yüzüme.

"Öpeceksen eğer..Bu daha çok ödül olur." diye mırıldandım istemsizce.

Gözlerim kapandı. Dudaklarım aralandı. Beni öpmesini beklerken tekrar yutkundum. Üzerimdeki ağırlık yok olduğunda hala gözlerim kapalı duruyordum. Muhtemelen şoka girmiştim.

"E hadi Su? Kalkacak mısın güzelim? Öyle kaldın. Hayır şimdi uyanacak misafirlerimiz! O yüzden diyorum yani. Mahçup falan olmayalım."

Ateşin eğlenen sesi beni kendime getirirken sinirle nefes aldım. Resmen beni kandırmıştı. Kandırılmak yetmezmiş gibi bir de rezil olmuştum.

'İpiciksin iğir bi dihi cik idil ilir.' Salaksın kızım sen! Salak.

Gözlerimi açıp hızla doğruldum. Kendime o kadar sinirliydim ki.. Ha bir de utanıyordum. Resmen öpmesini beklemiştim. O sinirle Ateşi falan umursamadan karşısında üzerimi değiştirmiştim. Kıyafetlerimi giyip yüzüne bile bakmadan çıktım odadan. Ama ben de Su'ysam çok pis alırdım bunun intikamını.

Zorla Güzellik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin