10. Vendég

163 9 3
                                    

Jól vagy? Kérdezte Adrientől, miután felsegítette.
Jól vagyok csak bevertem kicsit a fejem! Marinette megfogta a csuklójánál.
Gyere! Mondta neki, Adrien meg csak követte. Be mentek a házba és felvitte Adrient a szobájába, és leültette az író asztalhoz a székre.
Marinette elszaladt, Adrien pedig nem értette miért. Mikor egyedül maradt a szobában körbe nézett, meg látta magáról a sok képet a falon.
Plagg kidugta a fejét a dzseki alól.

Azta! Nézett hatalmas szemekkel a kis kwami.
Milyen sok kép van rólad! Mutatott a képekre, közben Adrienre nézett.
A rajongóm Plagg! nézett a kis fekete macskára.
Most jóval több kép van a falon, mint amikor a TV-ben láttam. Plagg hunyorogva nézett rá.
Azt tudod, hogy az már évekkel ezelőtt volt. Gúnyos hanggal. Plagg hallotta, hogy valaki jön és vissza bújt a dzseki alá.
Adrien? Szólt rá a háta mögül Marinette.
A fiú megfordult és látta, hogy a lány kissé furán nézz rá.

Tényleg a rajongóm vagy! Mondta neki egy hatalmas vigyorral, Plagg a Dzseki alatt fejére csapott, Marinette megrázta a fejét.
Ö, i-igen a rajongód! Közben elpirult.
Adrien vissza ült a székbe és Marinettet figyelte.
Tedd a fejedhez! Marinette  elpirulva a földet nézte közben egy zacskót nyújtott a fiúnak, amiben jég volt.
Adrien a kezébe vette, majd a fejéhez tette.
Köszönöm! Mondta hálálva a fiú.
E-ez csak természetes! Mondta kissé magas hangon és egymás szemébe néztek. D-de neked nem otthon kellene lenned? Nézett furán a fiúra. De...! A tarkójához kapta a kezét, közben kínos vigyor lett az arcán. Marinette inkább nem is faggatta tovább evvel a fiút, így témát váltott.
Sikerült beszélned Kagamival? Kérdezte mosolyogva.
Adrien ekkor le tette az asztalra a zacskót.
Igen beszéltem vele, elmondtam neki, hogy mást szeretek! Marinettet megdöbbentette a válasz.
Adrien megfogta a lány kezét.
Marinette én... Ő pedig a zöld szemeibe nézett, fojtotta belé a szót Marinette anyja...
Marinette itt van Alya! Kiabált fel az emeletre de Alya addigra már felért.
Hát ti meg? Nézett gyanúsan kettőjükre.
Marinette kihúzta kezét Adrienéből, majd Alyara nézett.
Nem ne értsd félre! Nyugtatta Marinette, Alya sűrűn pisloogott, mikor őket nézte.
Na jó mindegy egyszer ezt eljátszottuk! Mondta Alya közben szemüvegét feljebb tolta. Adrien amúgy te, hogy hogy nem otthon vagy? Csodálkozott Alya a fiú pedig a plafonra nézett és a tarkóját vakargatta.
Hát...! Mondta Alyanak magasabb hangon, Marinette közelebb ment Alyahoz és megfogta a vállait, közben kínosan vigyorgott. Ezt most ne légyszí! mondta a fogai közt át szűrve a szavakat. Alya kíváncsian nézett a barátnőjére.

De inkább most megyek, lassan haza kell érnem, nyugodtan beszélgessetek! Majd felállt a székből és elindult a lépcső felé.
Marinette és Alya nézték, ahogy a lépcső felé veszi az irányt a fiú.
Rendben van, szia! Mondta neki Alya, Marinette csak pislogott. Alya oldalba bökte Marinette pedig megrázta a fejét, hatalmas vigyor lett az arcán, közben csak integettet neki, mert nem tudott megszólalni. Adrien rá nézett Marinette elmosolyodott, majd vissza integettet és lement a lépcsőn és haza indult.
Csajszi holnap lesz a te napod! Már minden meg van, ami kell. Ugrált örömében Alya. Alya öröme gyorsan elmúlt, mivel látta Marinette arcán, hogy valami bántja.
Valami rosszat mondtam talán? Nézett nagyra nyílt szemekkel rá.
Nem dehogy! Mondta szomorú hanggal, közben leült arra a székre, amin Adrien ült.
Az a baj, hogy Adrien elment? Keresztbe fonta közben a kezeit közben mosolygott, gondolta azért ilyen szomorú.
Bár csak az lenne! Közben az arcát a kezébe temette, majd sírni kezdett.
Alya arcáról lefagyott a mosoly és leguggolt a lány elé.
Mi történt? Nézett Marinettere, aki nem bírta abba hagyni a sírást.
Luka dühös rám, nem fog eljönni a születésnapomra! Mondta ki nehezen a sírás miatt.
Miért? Nézett rá szomorúan.
Mert Adrient is elhívtam és őt nem akarja látni.
Mi van, ez most komoly? Nézett értetlenül Marinettere de ő csak bolintott, miközben az arca elöl nem vette el a kezét. Alya felállt, majd a tenyerébe csapott.
Akkor holnap elmegyünk meglátogatni! Marinette le vette arca elöl a kezeit és Alyara nézett. A szemei pirosak voltak és duzzadtak a sírástól.
Tényleg? Kérdezte szipogva. Naná, csak ne merjen nemet mondani, mert akkor megbánja! Marinette a barátnője nyakába ugrott.
Köszönöm Alya! Alya elmosolyodott.

Adrien elbújt át változott Macskává és sietett haza, mikor beugrott a szoba ablakán vissza változott és Plaggra nézett, aki a feje mellet repkedett.
El akartam mondani neki, hogy szeretem de nem sikerült. Mondta szomorúan a kis kwaminak.
Fel a fejel öcskös! Közben elment a széfhez sajtért.
Van még nap! Majd be kapott egy sajtot.
Az igaz! Mosolygott a kwamira és leült a számítógéphez és megnézte a katiblogot de nem volt számára újdonság ezért lefeküdt az ágyba és gondolkodott, de Luka is eszébe jutott és felült az ágyban szörnyen érezte magát.
Bocsánatot kell kérnem! Jelentette ki Plaggnak, ő pedig megvonta a vállát.
De akkor a buli előtt! 
Mióta érdekel téged a parti? Nézett Plaggra felvont szemöldökkel.
Hát engem csak a sajt érdekel! Hátat fordított a szőkének.
Gondoltam! Vissza feküdt az ágyba.
Szerinted mit szólna Marinette, ha megtudná én vagyok Macska? Ámuldozott a lány után. Plagg nagyra nyitotta a zöld szemeit, majd hirtelen megfordult.
Eszedbe se jusson! Mordult a fiúra, de Adrien meg sem rezzent, nem is figyelt rá.

Marinette elmesélt neki mindent, ami történt Lukaval kapcsolatban. A barátnője pedig csak hallgatta. Marinette utána próbálta faggatni Alyat, hogy mit beszéltek a suliban a partival kapcsolatban, de nem járt sikerrel. Alya haza felé készült, mert későre járt már.
Mikor elbúcsúztak egymástól Marinette átváltozott Katicáva és körbe nézett a városban de nem látott semmi különöset. Gondolta elnézz Lukahoz, benézett az ablakon és látta, hogy ül az ágyán és gitározik. Hatalmas kő esett le a szívéről, mert nem akumatizálták. Miután haza ért vissza változott, majd le zuhanyzott és  lefeküdt az ágyba, sokáig forgolódott. Forgolódás közben csak Lukara tudott gondolni, hogy mennyire megbánthatta de mindenképp szerette volna, ha Adrien ott lenne a szülinapján. Maga mellé nézett a párnára látta, hogy Tikki már alszik. Elmosolyodott, majd egy lágy puszit adott a kis Kwaminak. Éppen csak hallani lehetett, mikor mondta neki, hogy jó éjt, majd egy óra forgolódás után sikerült nagy nehezen elaludnia.

Miraculous Párizs SzerelmeseiWhere stories live. Discover now