II. fejezet 1. rész Megoldás

12 1 0
                                    

Sziasztok itt lenne a folytatás!
Gondoltam talán így jobb, hogy nem írói szemszögéből, hanem az ő szemszőgükből folytatom, így talán sokkal hihetőbnek tűnik.
Remélem így is tetszeni fog!
😺🐞


Már egy pár hét eltelt a nyárból, mindenki bulizott, kivéve Adrien és én.
Nem tudtuk addig élvezni a nyarat, míg legalább Adrien anyja fel nem ébred, az már egy másik kérdés, hogy vajon hol lehet a pillangó talizmán.
Épp kint a kertben ültem Adriennél az asztalnál és a kwamikról szóló könyvet olvastam, mikor egyszer csak a szerelmem szólt hozzám.
Remélem rám nem haragszol? Majd közben leült elém az asztalhoz, hangja szomorú volt.
Miért haragudnák? Közben fel emeltem a fejem a könyvből.
Hogy mostanában elhanyagollak! Nagy levegőt vettem, majd a könyvet le raktam az asztalra.
Adrien tudom, hogy szeretsz, és tudom azt is miért vagy most ilyen, nem hibáztatlak érte!
Már azt hittem soha többé nem látom, de ha rá nézek eszembe jut, hogy milyen jó volt, mikor még boldog család voltunk. Láttam hogy közben kicsordult egy könnycsepp.
Találunk valami megoldást hidd el! Mellé ugrottam, majd a fejét magamhoz húztam, mire a könnyezésből már sírás lett. Fájt a szívem hogy így kellet látnom őt, de mindent megtennék azért, hogy ne keljen így látnom őt.
Könyvet olvasod?
Igen hátha van valami más megoldás a kivánságon kívűl.
Azt már tudom, hogy ha a nyúl talizmánnal vissza mennénk az időbe, akkor azzal a jövőt is meg változtatjuk, ami most van! Szóval az olyan lenne, mint a kívánság lehet, hogy nem ismernénk meg egymást, vagy rosszabb lenne a most.
Ezzel sem sokkal vagyunk előrébb! Ezzel fogta és maga elé fordította a könyvet, és ahogy lapozgatta, én közben a háta mögül olvasgattam vele együtt.
Ebben nincs semmi! Mondta szerelmem mikor az utolsó oldalra értünk.
Vissza ültem a székre, majd végig húztam a kezem az arcomon mérgemben.
Tényleg nincs más megoldás? Közben felnéztem az égre, mintha attól várnám a választ.
Várjunk! Hol van Tikki? Néztem a fiúmra értetlenül.
Valószínűleg Plagg megmutatja neki, hogy mennyi sajtot tud egyszerre bekebelezni! Erre én nem tudtam semmit reagálni.
Eszembe jutott valami mindjárt itt vagyok! Nyomtam egy puszit a fejére és rohantam megkeresni a kis kwamimat.
Futottam fel a lépcsőn Adrien szobájába, majd ahogy kinyitottam a szoba ajtaját Plagg és Tikki ilyedten néztek rám.
Mond Tikki mennyire emlékszel a templomra ahol Fu mestert képezték örzőnek?
Hát nem sok mindenre, hisz a talizmános dobozba voltunk zárva!
Miért kérdezed? Nézet rám érdeklődve.
Gondolod a mesterek tudnának segíteni felébreszteni Adrien anyját?
Biztos tudnak megoldást! Mondta Plagg majd be kapott egy darab sajtott.
Csak nem az a terved hogy elmész oda? Repült oda Tikki elém.
Nem tudok más megoldást a könyvben nem találtunk semmit, és a talizmán egyesítés is kivan zárva! Vágtam rá.
Megint Kínába mentek? Nézett Tikkire Plagg hatalmas szemekkel.
Megyünk! Mondta Adrien a hátam mögött.
Ne már Adrien megint? Repült az arca elé Plagg.
Nem maradsz itt anyukáddal? Fordultam vele szembe.
Nem tudok itt maradni azzal a tudattal, hogy te egy idegen országba mennél! Fogta meg a kezemet közben a szemeibe néztem.
Különben is kettönk közül én tudok kínaiul! Na itt kínomban el vörösödtem.
Akkor mikor vegyük meg a repülő jegyeket? Kérdezte mosolyogva szerelmem.
Elöbb megbeszélem anyáékkal, hogy tudjanak róla!
Ez csak természetes!
Jaj ne...mondta szomorúan Plagg, de Tikki oda repült hozzá és megveregedte a hátát nyugtatás képpen.
Akkor én elmegyek megbeszélem velük, te addig pakolj össze az utra! Kacsintottam rá.
Gyere Tikki menjünk! Nem kellet nagyon noszogatnom, mert mindjárt jött velem.
Már nem kellet elbújnia a kis táskámban, mert mindenki tudta, hogy én vagyok Katica, úgyhogy már nem kellet az miatt aggódnom, hogy butának néznek az utcán, amiért a táskámhoz beszélek.
Nagyon sokan jöttem az utcán oda hozzám, hogy autó grammot kérjenek, vagy képet készítsenek velem, így már tudom mit érezhet Adrien mikor utcára lép, arról nem is beszélve hogy tudják, hogy Adrien a barátom.
Sokan meg is kérdezik hogy mi van Fekete macskával?! De csak olyankor mosolygom, mert nem tudják hogy kicsoda lehet ő.
Amint haza értem a szüleim nyakába borultam, mert amióta elrabolta őket Gabriel azaz Halálfej csak mégjobban aggódom értük.
Szia kincsem! Adrien hol van? Kérdezet utána csak mosolygot.
Most egyedül jöttem, mert beszélni akarok veletek! Repült mellém Tikki is.
Persze Marinette üljünk le és beszélgessünk! Mondta apu közben leültettet minket a nappaliban, hogy nyugodtan tudjuk beszélgetni.
Mit szeretnél mondani? Kérdezte anya miközben apa egy tálca sütit rakott le az asztalra, mire Tikki azonnal rá is mozdult.
Az lenne a kérdésem elengedtek-e Kínába? Mert lehet tudnánk megoldást Adrien anyukájá... Nem tudtam be fejezni mert mindjárt apu közbe szólt.
Ha Adrien ott lesz veled nyugodtan mehetsz! Örömömben felpatanttam a kanapéról és átölletem őket ismét.
Azt hittem elenkezni fogtok!
Már nagy lány vagy, és küllönben is te szuperhős vagy az a dolgod hogy meg ments mindenkit! Simogatta meg a hátam anya közben.
Köszönöm! Mondtam nekik mikor kiszakadtam az öllelésükből.
Megyek össze pakolok! Mutattam közbe fel a szobámra, és miután kimondtam már mentem is megsem vártam, hogy mit reagálnak.
Amint felmentem becsuktam a szobámba vezető ajtót elővettem a telefont, hogy felhívjam Adrient, hogy sikerült megbeszélnem velük.
Hallom sikerült megbeszélned velük! Hallotam meg adrien hangját, úgy megijedtem amikor hozzám szólt, hogy kiejtettem a telfont a kezemből, erre a reakciómra Adrien vagyis jobban mondva Fekete macska hangosan röhögni kezdet.
Annyira nem vagyok ilyesztő! Mondta két nevetés között.
Már össze is pakoltál? Kérdeztem tőle mire megköszörülte a torkát, hogy komolyan beszélni tudjunk.
Én kész vagyok! Majd a szobámba leült a székemre.
Nem akarsz vissza változni? Álltam elötte karba tett kézzel.
Miért így nem tudunk beszélgetni? Erre még a szemöldököm is felhúztam.
Jól van! Plagg karmokat be! Majd egy zöld fény ment végig a testén.
Köszi Marinette! Repült mellém Plagg.
Meg vettem a jegyeket! Tolta elém az asztalon, ekkor vettem észre, hogy a jegyek holnap utánra szólnak.
Gondolom még Alyaéknak is akarsz szólni mielött elmegyünk! Biztos látta a meglepődést az arcomon, mondjuk ez nekem még eszembe sem jutott.
A gondolkodásomból Adrien telefonja hozott vissza, ahogy felvette látszott az arcán, hogy valaki olyan hívhatta, akiről valószínűleg hallani sem akart, amint le tette rám nézett.
A rendőrségről hívtak! Apám beszélni akar veled! Ezen meglepődtem.
Miért pont velem? Hiszen te vagy a közeli hozzátartozója, vagyis a fia!

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Mar 03 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Miraculous Párizs SzerelmeseiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang