18. Tiltott szerelem

111 3 0
                                    

Tessék? Kérdezte Adrien azt hitte, hogy félre hall.
Nem találkozhatsz többet Marinette kisasszonnyal! Parancsoltrá a fiára Gabriel.
Miért? Emelte fel a hangját Adrien. Gabriel a szeme sarkából nézte a fiút.
Mert ő csak a bajt hozza rád! Majd a festményre nézett vissza.
De apám... Gabriel felemelte a kezét, hogy elcsöndesedjen a fiú.
Nincs vita! Most már mehetsz! Adrien még néhány másodpercig nézte az apját, aki háttal állt neki, morgott egyet és kiment az ajtón.  Adrien dühösen ment vissza a szobájába, majd Plagg oda repült mellé.
Mi van kölyök? Adrien a kwamira nézett, és elmondta neki, hogy nem találkozhat a szerelmével Marinettel.
És téged ez nem gátol meg igaz?
Adrien a távirányító segítségével kinyitotta a szoba ablakát.
Engem nem érdekel az apám! Majd a kis macskára nézett. Plagg karmokat ki! Majd át változott Fekete Macskává és elindult Marinettehez.

Miközben Gabriel  az irodájában tervezgettet belépett az ajtón Nathallie.
Adrien a szobájában van uram!
Remek! Mondta a hideg hangjával. Távol akarom tartani Katicától, nem akarom veszélybe sodorni! Gabriel szemével a titkárnőre pillantott, majd folytatta tovább a tervezgetést. Nathalie csak bólintott egyet.

Adrien miután oda ért Marinette erkélyére vissza változott. Ki nyitotta az ajtót, lement a szobába, de nem volt ott a lány. Tikki oda repült Adrien elé.
Szia! köszönt neki a kis piros lény.
Szia Tikki! Marinette hol van? közben körbe nézett a szobában Marinettet keresve.
Mindjárt jön, bent van a fürdőben. Plagg Tikki elé repült és a derekára tette a mancsait.
Szia cukorfalat! Tikki kuncogni kezdett.
Szia Plagg! Adrien őket nézte közben mosolygott.
Szia Adrien! Szólalt meg Marinette, lépcső előtt, ami a napaliba vezet. Adrien a lányra nézett.
Szia! Mosolygott közben integettet neki. Mikor jobban szemügyre vette a lány lejjebb engedte a kezét, megakadt a szeme Marinette vizes haján. Marinette észre vette, hogy a fiú nem tudja levenni róla a szemét, majd elpirult.
Nagyon szép vagy, még vizes hajjal is! Marinette csak pislogni tudott. Adrien a lányhoz, majd megölelte. Az ölelés után hátrált egy kicsit Adrien, majd a lány szemébe nézett.
Mit szolnál, ha ma ketten járőröznénk este? Marinette megsimogatta a fiú arcát, majd elmosolyodott.
Rendben van cicus! Adrien megfogta a lány kezét, majd egy puszit adott rá.
Nem vagytok éhesek? közben Plaggra nézett. Plagg a válla felé repült Adriennek, majd sűrű bólogatásba kezdett.
Adrien te? Nézett a fiú szemébe.
Egy croissant elfogadok! Marinette csak bólintott egyet.
Megyek veled Marinette! Repült oda Tikki, majd lementek. Plagg tarkón vágta Adrient. Adrien oda kapott, majd Plagg szemeibe nézett.
Ezt most miért? Plagg keresztbe tette a mancsait.
El kellene mondanod Marinettenek.
Nyugi Plagg! Majd, ha eljön az ideje! Plagg elfordította a fejét. 

Itt vagyunk! szólt a kis lény! Marinette az utolsó lépcsőfokon volt a kezében egy tálca Croissanttal. Tikki pedig egy szelet Camamberrel lebegett. Adrien kivette a lánykezéből a tálat, majd letette az asztalra. Plaggnak miután oda adta Tikki a sajtot vitt magának egy csokis sütit, majd Plaggal az ágyon, a párnára ültek. Plagg, egészben bekapta a sajtot, majd lenyelte.
Hé cukor falat, nézd mi az ott? mutatott a tőle jobbra lévő falra. Tikki, ahogy oda nézett Plagg beleharapott a csokis sütibe.
Nem látok semmit, majd a sütijére nézett, amiből észre vett, hogy hiányzik. Plaggra nézett össze húzott szemekkel.
Plagg ezt most miért? kérdezte tőle mérgesen.
Olyan jól nézett ki, na meg az illata...! Marinette és Adrien nevetett rajtuk. 
Azt hiszem lassan mennünk kell, nehogy a végén apám a rendőrséggel kerestessen.
Na nemár! itt hagyjam, ezt a finom illatot? Marinette kuncogott egyet.
Rakok el neked, rendben? Plaggnak felcsillant a szeme.
Plagg ezentúl talán nem lesz sajtszagom? Nézett a kis kwamira.
Nehogy azt hidd! Förmedt rá Adrienre. Miután Marinette elrakott neki pár darab süteményt, majd Adrien kezébe adta, ő pedig puszit adott a homlokára.
Plagg karmokat ki! Majd fekete macskaként állt Marinettel szemben, elindult felfelé a terasz felé, mikor Marinettere nézett.
Tényleg a mi katicánk vagy! Marinettenek eszébe jutott, mikor ezt mondta neki pár éve a hősök napján, és nyitva maradt a szája. Adrien kiment az erkélyre éppen elindult volna, mikor...
Várj! állította meg a fiút. Macska a lépcsőre nézett.
Te már akkor is tudtad, hogy én vagyok? Állt meg a lépcsőn. Adrien elmosolyodott.
Sokszor a jelek árulkodtak, de én nem voltam biztos benne! Majd elindult.
Este találkozunk! kiabált a lánynak, miközben egyre távolabb ért.

Miután beesteledett Marinette át változott Katicává és elindult az Eiffel torony felé. Mikor oda ért észre vette Macskát.
Bocs, hogy késtem! Majd leült a fiú mellé. Macska elmosolyodott, mikor rá nézett.
Semmi baj bogárkám! Katica elmosolyodott.
Hol kezdjük? Kérdezte Katica, a szőke pedig gondolkodni kezdett.
Ne siessünk! Mondta neki egy kis idő után. Katicát meglepte kicsit a kijelentés.
Beszélgessünk! Katica az eget nézte, ami tele volt csillagokkal.
Miről beszélgessünk?
Mondjuk rólunk! Katica a fiú szemébe nézett, majd bólintott egyet.
De egy kérdésem lenne! Mondta macska, miközben a holdat nézte.
Mi lenne, ha apád eltiltana tőlem? Katica elkezdte a kérdésre a szájat rágni.
Hát...szerintem, ha el is tiltana akkor sem tehetne semmit, tudod a szerelmet nem lehet tiltani! Macska az állára tette a kezét.
Igazad van bogaram! Majd oda hajolt hozzá, majd meg puszilta a homlokát.
Ha meg bocsátasz el kell mennem! Majd meghajolt és elindult, Katica csak pislogni tudott.

Macska, miután beugrott a szobájába vissza változott. Kifutott a szobából le az apja dolgozó szobáig. Mikor oda ért az ajtóhoz köhintett egyet, majd bekopogott az ajtón és kinyitotta.
Bejöhetek? Kérdezte az apját, aki a gép előtt állt.
Adrien nem nagyon  érek rá!
Beszélni akarok veled! Gabriel rá nézett hideg tekintetével.
Hallgatlak! Mondta a hideg hangján.
Szeretném, ha nem tiltanál el Marinettetől! Közben Gabriel szemébe nézett.
Nem akarom, hogy az a lány a közeledben legyen, csak a bajt hozza rád! Adrien a földre nézett.
Marinette és én együtt vagyunk! Gabriel szemei ekkor hatalmasra nyíltak.
Megtiltom, hogy vele legyél! Emelte fel a hangját.
Nem tilthatod meg! Majd ökölbe szorította maga mellet a kezét.
Ne mond meg nekem kit szerethetek és kit nem már tizennyolc éves vagyok! Gabrielnek ekkor megakadt a szó a torkán.
Ha meg bocsátasz elmegyek lefeküdni! Majd Adrien kiment a dolgozó szobából.

Adrien, mikor beért a szobájába Plagg oda repült hozzá.
Na mi volt? Közben bekapta a kezében lévő sajtot.
Megmondtam neki, hogy nem tilthatja el tőlem! Plagg hatalmas szemekkel nézett rá.
Felhívom Marinettet, talán nem alszik! Elővette a telefont, majd tárcsázni kezdte.
Szia Marinette ne haragudj, hogy ott hagytalak! Szomorodott el a hangja.
Nem, nem semmi baj! Adrien ekkor megugrott kicsit.
Tényleg? Majd egy nagy levegőt vett.
Igen! Mondta Marinette.
Ennek örülök, pihenj Marinette, holnap találkozunk a suliban!
Rendben, jó éjt, szeretlek Adrien! Adrien elpirult, majd elmosolyodott.
Én is szeretlek! Jó éjt bogárkám! Majd letették a telefont.

Gabriel dühében a képhez ment, majd benyomta a gombokat és lement Adrien édesanyjához.
Emily! Fogta meg a kezét Gabriel.
Hamarosan újra egy család leszünk megígérem neked!

Miraculous Párizs SzerelmeseiNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ