6. Kettesben

202 8 5
                                    

Marinette és Adrien el mentek a legjobb fagylaltoshoz egész Párizsban, Andrehoz. Marinette és Adrien kértek egy-egy adagot, mikor arrébb mentek leültek egy padra. Marinette kellemetlenül érezte magát, mivel, nem akarta, hogy Adrien megkérdezze kit szeret. Adrienre nézett, aki jóízűen ette a fagylaltot. Marinette mosolygott miközben nézte a fiút ő pedig észre sem vette.

Kérdezhetek valamit Adrien? A fiú nagy szemekkel nézett a lányra, majd a fagylaltos kanalat bele döfte a fagylaltjába.
Persze akármit! Közben Marinette a saját fagylaltját nézte.
Mit beszélgetettek a teremben Chloeval? Ekkor kissé megugrott, mivel meglepte ez a kérdés, majd maga mellé le tette a fagylaltot.

Ohh, hogy az? Hát... Magas hangja lett és nevetni kezdet, majd megköszörülte a torkát.
Chloe féltékeny lett, mert... ekkor Marinette a fagyiról a fiúra nézett.
Azt hitte, hogy mi együtt vagyunk! Marinette kínosan nevetni kezdett, és a fiú pedig elvörösödött.

Hát látszik, hogy Chloe aztán beléd zúgott! Adrien is röhögött Marinettel.
Még hogy én Chloeval? Dehogy is barátnak még el lehet viselni! Mondta röhögve, Marinette még jobban nevetett már a hasát fogta.
Adrien rá nézett és lefagyott a tekintette, mivel olyan aranyosan nevetett és inkább megfogta a fagylaltját és arra gondolt, nehogy Marinette észre vegye.

Marinette megfogta a kanalat és szépen lassan elkezdte eszegetni.
Adrien Marinette arcát nézte, majd megszólalt.
Azt mondta Chloe egész tanórán le sem vetted a szemeidet rólam. Marinette ekkor lefagyott, majd hatalmasra nyitotta a szemeit és maga elé bámult, nem bírt megszólalni. Adrien rá nézett és nem tudta mit csináljon, ezért a kezét kezdte lengetni a szemei előtt amitől Marinette rá figyelt.
Nyugi nem kell elmondanod nyújtotta el a mondat véget.
Ne- nem úgy volt tudod csak... majd inkább befejezte, hogy kimagyarázza, mert tudta, hogy nem fogja tudni. Adrien vigyorgott, mikor a lány magyarázkodni akart.

Adrien megint csak megtörte a csendet... Mit gondolsz Katicáról és Fekete Macskáról? Marinette az égre nézett és figyelte a felhők mozgását.
Nos melyikkel kezdjem? Mondjuk kezd Macskával! Kis mosoly lett az arcán a lánynak, majd sóhajtott egyet.
Macska kissé szeleburdi, de mindent meg tesz Katicáért akár az életét is feláldozná. De még ha Katica nem is szereti biztos vagyok benne, hogy Macska mindent megtesz érte! Ekkor Marinette elvörösödött és lecsukta szemeit, majd miután felnyitotta szemét a fiúhoz fordította a fejét.
Adrien! Mondta kissé halkan Marinette majd a szőke rá nézett a lányra.
Szerinted milyen Katica? Adrien fel fele nézett Marinette pedig lesem vette róla a szemét.
Szerintem Katica inkább maga elé helyez mindenkit és nagyon is segítő kész, de talán...Marinette megugrott a de szónál. egyszer ősze jönnek macskával bízom benne, mert valljuk be őszintén szerintem azért ősze illenek! Ekkor Marinette szemébe nézett. Adrien megfogta Marinette kezét neki pedig tátva maradt a szája.

Nem sokkal később dudát hallotta, majd a hang felé néztek látták az autót, amiből éppen a testőr szált ki.
Sajnálom Marinette, de most haza kell mennem! Felállt a padról. És megállt Marinette előtt.
Nem lenne baj, ha haza vinnénk téged? Nem szeretném, ha haza fele ősze esnél a futástól! Majd elmosolyodott Marinette pedig csillogó szemekkel nézet rá. Amint lenézett a kezében lévő fagyira látta, hogy teljesen elolvadt.

Megfogta a lány finoman kezét és Marinette felállt a padról és elindultak a kocsihoz, de előtte kidobták a fagylaltott a kukába. Hátra ültek Marinette az egyik ablakhoz Adrien a másik oldalon lévő ablakhoz ült.
Marinette otthonához menjünk! Szólt a testőrnek, aki bólintott egyet.
Marinette és Adrien be kötötték magukat és elindultak. Marinette egy kis ideig az ablakon nézte a mellettük suhanó házakat amint megunta Adrienre nézett, aki a másik oldalon nézett ki az ablakon.

Kérdeznék valamit Adrien! Adrien a szemébe nézett és mosolygott rá. Tényleg úgy gondolod, hogy Katica és Macska egymáshoz való?
Adrien megfogta a vállát.
Biztos vagyok benne, hisz ősze illenek! Marinette erre a kijelentésre lehajtotta a fejét. De hiszen azt sem tudják egymásról kicsoda! Magyarázta egyre halkabban.

Nemsokára oda értek a házhoz, és Marinette kiszállt az autóból. Jó éjt holnap találkozunk a suliban! És az autóból integetett neki Adrien. Marinette kissé görnyedten és elszomorodva intett vissza, majd be ment a lakásba.

Amint meglátta az apja felállt a kanapéról. Marinette! Nem akarsz videó játékozni? Kérdezte a lánytól közben majdnem kiugrott a bőréből.
Nem most nincs kedvem! A szobámban leszek! Görnyedt háttal fel ment a lépcsőn a szobájába.
Tom a kanepén ülő Sabine-re nézett ő pedig rá.

Minden rendben Marinette? Aggódó tekintettel nézett rá Tikki.
Persze! Mondta letörve, majd el ment le fürdeni utána fel vette a pizsamáját és az ágyba feküdt. Tikki oda repült hozzá.
Ugye nem arra gondolsz, amit Adrien mondott?
De igen nem bírom kiverni a fejemből!
Tikki lefeküdt mellé a párnára, majd a lányt nézte.
Tudod, hogy az egész város szinte ezt akarja ugye? Kérdezte a kis Kwami.
Igen tudom! Majd párnájába nyomta a fejét.

Adrien haza ért és a telefonon a zongorás dallamot be nyomta, mintha játszana, majd be feküdt az ágyba vigyorogva. Majd Plaggnak adott egy sajtot. Oda repült Plagg az ágy mellé sajttal a kezében. Mi van kölyök? Adrien vigyorgott közben a plafont bámulta. Azt hiszem tudom ki Katica! Plagg azt hitte, hogy hátast fog dobni, hogy ezt meghallotta.Mi-mi csoda? Majdnem kiestek a szemei miközben a fiút nézte. És szerinted ki az? Röhögött egyet gondolta úgyis téved a szájába vette a sajtot és rágni kezdte jó ízűen. Marinette! Közben Adrien arca piros lett. Plagg kiköpte a sajtot, amikor meghallotta. Ajjaj nekem annyi! Majdnem elájult Plagg. Elrepült és magához vett egy zacskót és abba fújta a levegőt.

Nyugi nem mondom meg neki, hogy én vagyok Macska! Nyugtatta Plaggot.
És most mit fogsz csinálni? Kérdezte még aggódó hanggal a fiút.
Még nem tudom! Ekkor Adrien fel kelt az ágyból.
Tényleg holnap lesz a buli megbeszélés! Ezt el is felejtettem!
Ja és ki találtad mit mondasz Kagaminak? Ekkor eszébe jutott Adriennek, hogy amikor Marinettel volt kinyomta.
Fel kell hívnom Kagamit most! Elrohant a telefonjáig, majd kikereste Kagami számát és tárcsázta, nem sokra rá fel is vette!

Szia Kagami! Bocsi, hogy kinyomtam nem értem rá! közben a tarkóját vakarta. Volna egy kérdésem! Holnap ráérsz délután? Beszélnünk kell! Kérdezte kissé magas hangon.
Nem haragszom, ráérek! Ekkor Adriennek gyorsabban vert a szíve.
Mikor? Mondjuk suli után? Szőke ekkor felkapta a fejét. Persze az jó lesz de most le teszem gyakorolnom kell!
Persze menj csak szia! Válaszolt hideg hangon.
Szia! Miután letette a telefont vett egy nagy levegőt.

Miről akarsz beszélni vele? repült Plagg társa elé és a szemébe nézett. Szakítok vele én Katicát szeretem!megrázta a fejét. Vagyis Marinettet. Pirult el Adrien. Kitaláltad már ki mit mondasz neki? közben a csípőjére tette a mancsait Plagg.
Adrien pislogott kettőt, majd nyelt egy nagyot.

Remélem tetszik eddig! 🙂

Miraculous Párizs SzerelmeseiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora