Reggel Marinette felkelt az ágyból, kinézett az ablakon, észre vette, már reggel van. Maga mellé nézett, Adrient keresve. Telefonja néhánymásodperc múlva csippant egyet, majd gyorsan a telefonjához rohant, ami az asztalon volt. Adrien írt neki sms-t. A lány miközben elkezdte olvasni lement a lépcsőn. Szia Marinette! Ne haragudj, hogy nem szóltam de haza kellet mennem, mivel megszöktem otthonról, hogy lássalak, de ma megpróbálok el menni este megint! Leült a konyhában a székre, majd vissza írt neki. Szia nem haragszom! Már alig várom, hogy lássalak! Miután a zsebébe tette a telefont az asztalra könyökölt, majd kifújta a levegőt. Mi a baj Marinette? kérdezte a háta mögül Sabine, majd az asztalra tett néhány darab croissant. Csak nem hiányzik Adrien? Marinette el vett egyet, majd bele harapott. De igen hiányzik! Mondta, miután lenyelte a falatot. Sabine megsimogatta a lány fejét.
Eközben Halálfej az ablakot nézte, amin az akumákat engedi ki áldozataira. Nathalie! szólt hozzá, ő pedig a háta mögött állt. Hívd ide Lilat! Szólt ismét, közben gonosz mosolya lett. Igen is! Hajolt meg, majd megfordul, hogy elindulja intézni dolgait. Hamarosan a talizmánok az enyémek lesznek! Mondta Gabriel, egy halvány mosollyal az arcán.
Adrien a szobájában a számítógép előtt ült és gondolkodni kezdett. Mivel halálfej tudja, hogy Marinette Katica biztos, hogy valamit tervez, így mindenhol veszélyben van. Hé öcsi már megint min töröd a fejed? Kérdezte a kis kwami. Adrien lehajtotta fejét, majd sóhajtott egyet. Azon gondolkodom, hogy mivel Halálfej tudja ki katica, mire készülhet! Plagg elment a széfhez kivett egy sajtot, majd az egyik mancsából a másikba dobálta. Fogalmam sincs de az biztos, ha megkaparintja a talizmánokat hatalmas baj lesz! Majd bekapta a sajtot. Igen tudom! Majd hallotta valaki kopog a szoba ajtaján. Plagg gyorsan bebujt a párna alá. Tessék! Szólt az ajtó tuloldalán lévőhöz, aki nem más volt, mint Nathalie. Adrien készülj, lassan indulni kell a fotózásra! Adrien hamis mosolyt vett az arcára. Rendben van! Majd elkezdett készülődni. Nathalie becsukta maga után az ajtót Plagg előbujt a párna alól. Többet nem bújok el a párna alá azt hittem, hogy megfulladok! Majd Adrienre nézett. Ne nyavalyogj annyit! Majd elindult Adrien az ajtó felé. Hé várj már meg Adrien! Adrien...! Repült utána.
Marinette jobban érezte magát, hogy beszélt az anyukájával Adriennel kapcsolatban. Hol van Tikki? Kérdezte Marinettet Sabine. Alszik még! kis mosollyal az arcán. Értem, én most lemegyek apádnak segíteni. Majd megfordul és elindult a pékség felé. Nem kell segítség? Megyek én is! állt fel a székről Marinette. Nem kell, pihenj csak! Marinette megállt, majd Tikki oda repült hozzá. Szia Marinette! Ásított egyet. Jó reggelt Tikki, remélem jól aludtál! Mosolyodott el Majd az ujjával megsimogatta a Kwamija fejét. Tikki csak kuncogott.
Miután Adrien elment a fotózásra a testőrrel, nem sokkal később megérkezett Lila.
Miután Nathalie bekísérte, a lépcsőn vele szemben állt Gabriel.
Üdvözöllek! Lila ekkor gonosz mosolyt vett az arcára.
Van egy jó hírem a számodra! Igen micsoda? Nézett nagy szemekkel Gabrielre.
Az ellenséged Katica és Marinette egy és úgyanaz a személy! Fagyott le a mosoly az arcáról, Lila lépet egyet hátrafelé.
Micsoda? Szemei hatalmasra nyíltak. Segíts nekem megszerezni tőle a talizmánt!
Ezer örömmel! Majd gonosz vigyor lett megint az arcán.Marinette felment a szobájába Tikkivel majd leült az asztalához. Tikki oda repült mellé, a lány pedig az asztalra hajtotta a fejét közben a monitort nézte.
Valami baj van? kérdezte tőle a kis kwami.
Olyan szörnyen érzem magam! Tikki a monitor elé repült és csak kérdőn nézett Marinettere.
Ha Luka nem lett volna akumatizálva, akkor halálfej nem tudna, hogy én vagyok Katica! Közben elfordította a fejét Tikkiről.
Ne hibáztasd magad nem te tehetsz róla! Hajtotta le a fejét Tikki.
Tikki miattam lett akumatizálva!
De én buktattalak le! Marinette nagy szemekkel nézett rá.
Amikor nem voltál önmagad, akkor próbáltalak észhez téríteni, és nem gondolkodtam, így közéd és Macska közé mentem és Luka meg látott, így tudta meg Halálfej! Tikki nem mert Marinettere nézni és elfordult tőle.
Sajnálom! Marinette a kezébe fogta a kis kwamit, majd egy puszit adott a feje búbjára.
Nem haragszom rád! Majd felállt a székből, és Tikkire nézett.
Mindenképp megkel állítani Halálfejet! Most már annyiszor használhatom, majd a szerencse talizmánt ahányszor csak akarom, és persze ne is beszéljünk a macska jelmezbe bújó modellfiúról Adrienről sem!
Ekkor elpirult és az arcára tette a kézét. Adrien... ábrándozott el a lány, Tikki pedig nevetett rajta.Adrien miután végzett a fotózáson beszállt az autóba és elindult haza. Egész úton az ablakon nézett ki, közben csak Marinettere tudott gondolni. Miután belépett az ajtón a testőrrel Nathalie megállította.
Adrien egy óra múlva itt lesz a kínai tanár, addigra készülj fel! Adrien bólintott egyet, majd fel ment a szobájába.
Nem hiszem, hogy egy perc nyugtom sem lehet! motyogta magának, majd letette a táskát Plagg, pedig kirepült belőle.
Ne is mond alig vártam már, hogy haza érjünk és a sajttal foglalkozzak! Adrien a táska felett lebegő kwamira nézett.
Te mindig a sajtra gondolsz! Hogy bírsz erre a büdös sajtra gondolni? Nyújtotta neki a camambert, közben befogta az orrát.
Úgy, ahogy te Marinettere! Körbe nyalta a száját, mikor kivette Adrien kezéből a sajtot, és bekapta.
Gusztustalan vagy Plagg! Adrien elindult az asztala felé.
Nekem a sajt a szerelmem neked Marinette! Adrien erre megrázta a fejét és elővette a zsebéből a telefont de hallotta, hogy valaki kopog az ajtón, gyorsan zsebre tette, Plaggra nézett, aki vissza bújt addig a táskába, majd be tessékelte az illetőt, majd Nathalie belépett az ajtón.
Apád szeretne veled beszélni! A szőke meglepődött.
Most? Nathalie bólintott egy igennel, majd maga mögött becsukta az ajtót. Adrien felállt az asztaltól és Nathalie után ment. Mikor oda ért a dolgozó szobához nagy levegőt vett, majd kinyitotta az ajtót annyira, hogy a fejét bedugja.
Hívattál apám? Kérdezte félénken.
Igen fiam gyere be! Adrien becsukta maga mögött az ajtót.Marinette ugrált örömében.
Tikki olyan boldog vagyok, hogy Adrien Fekete Macska! Tikki kuncogott, majd megölelte a lány arcát.
Én is boldog vagyok! Majd hátrébb repült és a lány szemébe nézett.
Egyszer sem láttalak a négy év alatt ilyen boldognak! Marinette elpirult.Miről szeretnél beszélni velem apám? Kérdezte a smaragd zöld szemű.
Kinek a születésnapján voltál tegnap? Adrien meglepődött a kérdésen.
Marinette-én! Az apja a háta mögött össze kulcsolta a kezeit.
Az a lány, akit egyszer kirúgtak az iskolából? Adrien lehajtotta a fejét.
Igen! Mondta halkan.
Értem, ez estben nem találkozhatsz vele többet! Majd hátat fordított Adriennek, neki pedig megfagyott a vér az ereiben.
Tessék?
ESTÁS LEYENDO
Miraculous Párizs Szerelmesei
FanficLukat akumatizálja Halálfej, és elrabolja Marinettet a születés napján. Ebből kifolyólag kilétét megtudja Halálfej és megzsarolja, de vajon Marinette hogy fog reagálni? A könyvemből megtudhatod mi lesz a sorsa a pillangó talizmán tulajdonosának! Jó...