21. Félelem

90 4 3
                                    

Adrien másnap korán reggel felébredt, hogy haza érjen mielőtt Nathalie észre veszi, hogy nincs a szobájában.
Még mielőtt felment a teraszra megmérte Marinette lázát, ami már nem volt neki. Adott a homlokára egy puszit, majd felment a teraszra, majd Macska ként ugrált a tetőkőn haza felé.
Pár perccel később felébredt Marinette, megdörzsölte szemeit, majd elment zuhanyozni.
Miután végzett keresni kezdte az utcai ruháit a szekrényéből, közben Tikki is felébredt, majd értetlenül nézett rá.
Marinette pihenned kellene! Mondta neki aggódva.
Már sokkal jobban vagyok, vár rám az iskola és Halálfejet is megkell állitanom.
De... Mit fog szólni Adrien?
Azt majd én megoldom! Majd miután felöltött kezébe vette Tikkit majd magához ölelte. Minden rendben lesz ne félts! Menjünk reggelizni utána pedig írány a suli!
Késöbb ahogy az iskolához ért a nyakába ugrott Alya.
De jó, hogy meggyógyultál! Marinette elmosolyodva ölelte meg barátnőjét.
Ami a szüleidet illeti... Marinette lehajtotta fejét.
Igen... Nehéz ez most, de bízom benne, hogy Katica és Fekete Macska megmenti őket! Alya elmosolyodott, majd a vállára tette kezét nyugtatás képp.
Megjött Adrien! Szólt közbe Nino. Adrien miután kiszállt az autóból, meglátta Marinettet és dühös lett. Ahogy meglátta rajta Marinette elfehéredet. Adrien idegesen oda toporzékolt, majd megfogta a lány csuklóját. Sziasztok kérnénk pár percet! Majd elrángatta magával a lányt meg sem várta, hogy a barátai bármit is mondjanak neki.
Alya és Nino egymásra néztek.
Te láttad már idegesnek Adrient? Kérdezte Alya. Nino a tarkoját fogta, majd megvonta a vállát.
Mindegy menjünk be!
Adrien hova rángatsz? Kérdezte Marinette.
Adeien megállt az iskolátol nem messze az egyik kis utcában.
Miért vagy itt pihenned kellene? Nézett rá dühösen.
Tikki nézett a taskából Marinettere.
Már semmi bajom, jól vagyok! Közben a homlokára tette a kezét. Látod?
Akkor sem kellene itt lenned! Mi van ha megint beteg leszel? Marinette megforgatta a szemeit.
Most jól vagyok! És szeretném egy kicsit elterelni a gondolataimat! Emelte feljebb a hangját.
Adrien egy pillanatra elfelejtetet levegőt venni. Marinette ezekbután lehajtota a fejét.
Sajnálom nem akartam, csak kibukott belőlem. Majd szomorúan elindult az iskolába. Adrien nyult utána, de nem érte el, és szó megakadt benne. Plagg előbújt, majd rá nézett.
Hagyd egy kicsit had nyugodjon meg! Adrien nem válaszolt Plaggnak, majd ő is elindult. Marinette Alyaval beszélgetett, Nino pedig rá várt a kapuban.
Mivan haver? Kérdezte Adrient, aki az osztályterem felé vette az írányt.
Gyere Nino szólt neki. Majd miután leültek a padba egy szót sem váltottak. Hamarosan becsengettek Adrien pedig szomorúan nézett Marinettere, aki szintén.
Miután kicsengettek az óráról, és mindenki kiment kivéve négyüjüket, Adrien oda ment Marinettehez. Bocsáss meg Marinette! Mondta neki szomorúan. Marinette mondta Alyanak várja meg kint. Alya bólintott rá, majd belekarolt Ninoba és kimentek.
Nézd nekem kellene bocsánatot kérnem, én voltam az, aki fel kapta a vízet. Marinette nem tudott rá nézni. Igazából nekem kell, mivel én csak féltelek. Marinette felé fordult.
Nem kellett volna így viselkednem reggel, csak tudod szeretlek, és nem akarlak téged is elveszíteni, egyszer már elvesztettem valakit, mégegyszer nem! Marinette felállt majd magához ölelte a fiút. Ne aggódj ez nem fog meg történni! Mosolyodott el a lány, Adrien pedig viszonozta az ölelést.

Eközben Halálfej rejtekhelyén.
Hol vagyunk? Olyan sötét ez a hely! Nézett körbe Sabine.
Ott, ahol Katica sosem talál rátok! Ekkor az ablak kinyílott.
Sabine és Tom reszketve néztek Halálfejre, aki közeledett feléjük.
Mit akar tőlünk? Kérdezte Sabine.
Hogy mit akarok? Hát...Katica talizmánt egy szóval Marinette fülbevalóját!
Hozzá ne érj a lányomhoz! Kiáltotta ki Tom!
Ti fogtok segíteni benne! Majd a csapó ajtóra állt, ami a dolgozó szóbába kötött ki. Ott vissza változott Gabriellé, majd Nataliera nézett aki a dolgozó szobában volt addig.
Indulhat a terv, hívd Lilat! Natalie bólintott, majd távozott.
Hamarosan enyémek lesznek a talizmánok, és senki nem állithat meg, még azok a kotnyeles kölykök sem. Majd gonosz kacaj hallatszott a lakásban.

Na csak, hogy végre kibékültettek, ment oda Marinette és Adrien Alyaékhoz kézen fogva.
Igen megbeszéltünk mindent! Alya elvigyorodott.
Ti tényleg egymásnak vagytok itélve! Szólalt meg hatalmas örömmel Alya.
Adrien és Marinette elbörösödve néztek egymásra, majd kuncogtak egyet.
Ekkor a nagykapu kinyilt, majd Lila lépett be rajta akumatizálva.
Vissza tértem orditotta ki hangosan.
Marinette és Adrien ránéztek, majd a kezükre.
Öhm...mindjárt jövök csak el kell szaladnom a mosdóba! Mondta magasabb hangon Marinette.
Nekem is vágta rá Adrien.
Mindketten a mosdóba futottak majd átváltoztak Katicává és Fekete Macskává.
Mosdóból egyszerre jöttek ki, majd Lila elé álltak.
Lám, lám kitlátnak szemeim csak nem ismét Lila? Mondta kissé gunyolódva Macska, Katica pedig csak mosolygott rajta.
A nevem nem Lila, hanem Volpina! Dühödött fel.
Tuti megint a nyakláncban van az akuma! Mondta ki hangosan Katica.
Volpina dühében a láncot fogta a nyakában.
Mégegyszer nem győztök le! Majd feléjük kezdett rohanni.
Mindenki fedezékbe! Utasította a.többieket Katica, majd ők is elindultak Volpina felé.
Katica felé lendítette a Yoyo-ját, amitől Volpina köddé vált.
Katica körbe kezdett nézelödni, mikor meghallotta a fütyülést a tetőröl. Ami megint csak Volpina volt. Katicáék utána eredtek végül Volpina a városba kergette őket, ahol a kivetítőből meghallott egy ismerős hangot Katica megállt a kivetítő előtt, ahol halálfej jelent meg. Add át a talizmánodat Katica vagy különben búcsút mondhatsz ezektől a pékektől, vagy mondjam inkább...a szüleidtől Marinette Dupain-Cheng. Katica szemei hatalmasra nyiltak, majd az emberekre nézett akik ott voltak még. Bizony emberek Katica nem más mint Marinette! Eközben mindenki az iskolában nézte a telefonjukon Halálfejt és sokkolva nézték a képernyőt.

Miraculous Párizs SzerelmeseiNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ