Ubrałam moje buty z adidasa i kurtkę jeansową. Jechaliśmy na trzy samochody bo jednak dużo nas było. Ja jechałam z Karolem, Weroniką, Majkiem i Kubą. Wsiedliśmy do samochodu. Karol z Weroniką siedzieli z przodu, a z tyłu ja siedziałam po lewej stronie, na środku Kuba a po prawej Majk. Pojechaliśmy. W pewnym momencie poczułam, że mam coś na dłoni. Popatrzyłam na nią. Zobaczyłam rękę Kuby, po czym popatrzyłam na niego ze zdziwioną miną. On uśmiechną się do mnie, a następnie zabrał rękę. Dojechaliśmy na miejsce. Udawałam szczęśliwą bo nagrywaliśmy odcinek a na serio byłam zaciekawiona czemu to zrobił, może mu się podobam, ale to nie może być prawdą, ponieważ dosłownie jeden dzień temu się pogodziliśmy. Dobra nie wiem. Po chwili przyszła kelnerka. Zamówiłam pizze capricciose i do picia zamówiłam coca colę. Po skończonym przez wszystkich posiłku, zapłaciliśmy i wróciliśmy do domu. Porobiliśmy jeszcze parę czynności, aby film był dokończony i miał odpowiedni czas trwania.
F- To byłoby na tyle w tym filmiku. Zasubskrybujcie ten kanał, widzimy się jutro. Cześć!
F- To co szybkie kabanosy i lecimy nagrywać dalej?
J- O takk
Wszyscy poszliśmy do kuchni pojedliśmy kabanosów. Zjadłam pierwsza, więc poszłam przygotować salon do odcinka. Poustawiałam na stoliku karteczki z naszymi imionami lub ksywkami.W końcu przyszła reszta. Zaczęliśmy nagrywać. Na tym filmie będziemy grać w butelkę.
F- Siema w dzisiejszym filmie będziemy grać w butelkę, więc zasubskrybujcie kanał by być na bieżąco i przechodzimy do odcinka. Zasad nie muszę tłumaczyć. Zaczynamy. Kto chcę kręcić pierwszy
J- Ty chcesz
F- No dobra
Chłopak zakręcił i wylosował Pateckiego
F- Pytanie czy wyzwanie Kubuś?
P- Dobra raz się żyje dawaj wyzwanie
F- O to dobrze się składa. Pogodziłeś się już z Julcią prawda?- zapytał
P- No tak
F- To musisz być przytulony do niej do momentu, aż znów ktoś cię nie wylosuje
J- Pojebało
F- Cichaj tam bobas
Chłopak się do mnie przytulił, ale jakoś i to nie przeszkadzało w sumie to było słodkie.
W- Słodziakiii!
P- Moja droga my to wiemy
J- Ja nic nie wiem - wszyscy wybuchnęli śmiechem
Po kolejnych losowaniach czas było zakończyć film. Na moje nieszczęście lub szczęście Pateckiego nikt nie wylosował, więc siedział do mnie przytulony cały odcinek. Jak zwykle friz zakończył film . Po skończonym filmie każdy był wykończony więc postanowiliśmy wstać wcześnie rano aby go nagrać. Wyjęłam z walizki piżamę i czystą bieliznę. Udałam się do łazienki i wzięłam prysznic. Po skończonej czynności zaczęłam suszyć włosy.
Pov. Karol
Pora zapytać ekipy co sądzą na temat mojego pomysłu, aby Julka dołączyła do ekipy. Usłyszałem, że poszła wziąć prysznic więc zwołałem wszystkich do salonu i zacząłem mówić
F- Dobra, droga ekipo mam do was pewne pytanie
P- To pytaj
F- Co byście powiedzieli na to, że bym poprosił Julę o dołączenie do ekipy
W- Ale Fajniiee
M- Zgadzam się
I każdy przytaknął.
CZYTASZ
Nienawidzę cię, ale cię kocham// Kuba Patecki
Roman pour AdolescentsHistoria opowiada o 21-letniej Julii Trąbce i 22-letnim Jakubie Pateckim. Poznali się przez brata dziewczyny, który przyjaźnił się z Kubą. Od pierwszego spotkania się nienawidzili. Nikt nie wiedział dlaczego. Jak potoczą się przygody bohaterów dowi...