-ráno-
Vzbudím se, když uslyším jakési šustění. Podívám se kolem. Niky ještě spí takže to nemůže být ona. Sednu si. Podívám se na svůj klín. Na mně leží...mrtvá kočka? Fuj, jak se to sem dostalo? Části těla má pozašívané, některé na sebe skoro nesedí, mají jinou barvu a jsou jinak chlupaté. Vypadá jako by byla přejetá autem, ale nevidím stopu od pneumatiky. Je to jenom kůže bez ničeho vevnitř. Místo očí má černý a bílí knoflík. Kousek srsti má černý, některý fialový a šedý. V tlamě má panenku vypadající jako já. Byl tohle nějaký experiment? Niky vykuchala normální kočku a sešila ji? Podívám se na Niky. Dívá se na mě. Sedne si. Protře si oči.
Husk: Jak dlouho jsi vzhůru?
Niky: Hned jak jsi si sednul. Líbíš se jí.
Husk: Komu? Té vykuchané kočce?
Niky: Takhle s ní nemluv. Je to moje zlatíčko, Chimera.
Podívám se na tu vykuchanou kočku. Niky ji vezme a dá si ji na klín. Zavře oči. Leknu se, když vyfoukne černý kouř. Kouř vlétne kočce do otevřené tlamy. Panenka spadne na zem. Pozašívaná skořápka se nafoukne do normálního tvaru. Celé tělo sebou cukne. Niky otevře oči. Kočka zakašle. Zvedne se na všechny čtyři. Podívá se na mě a pak na Niky. Co to kurva... Přitulí se k ní. Místo mňouknutí vyjde kočce z úst zvuk jakoby se snažila vykašlat chlupy. Niky ji pohladí.
Husk: Co to kurva je...
Niky: Znáš různé pokusy přivést věci k životu? Já to umím pouhým vydechnutím. Chimera byla jeden z mích pokusů v pekle.
Husk: Děláš panenky... A pak je přivedeš k životu...
Niky: Dokážu dělat i voodoo. Nepřipadá ti nádherná? Nedýchá, nejí, nepije, nežije, ale je živá. Heh... Ty čaruješ s kartami, já čaruji s těly.
Vezme ze stolku své brýle a nasadí si je. Dá Chimeru na postel. Vstane z postele a odejde do koupelny. Podívám se na Chimeru. Tělo má otočené ke dveřím. Otočí hlavu ke mně. Místo mňouknutí vyjde dusivý kašel. Dobře, tohle mě trošku děsí. Vylezu z postele. Než odejdu, Niky se vrátí z koupelny. Převlékla se do černých šortek a finálového svetru, který ukazuje ramena. Je i učesaná. V ruce drží černou kabelku. Trošku zčervenám. Sluší jí to. Podívá se na mě. Přijde ke mně.
Niky: Sluší mi to?
Jenom přikývnu. Zasměje se. Otevře dveře. Chimera skočí z postele a odejde. Niky mě obejde a jde za ní. Odejdu k výtahu.
-Nikyn pohled-
Jdu za Chimerou ke schodům. Ještě že bydlím v prvním patře. Jdeme po schodech až dolů. Chimera pokašlává, ale to je normální. Ještě na ní experimentuji, nemá hlasivky a chci jí doladit nohy, aby se jí lépe držely. Stejně necítí bolest. Ještě že tak, několikrát ji srazilo a přejeli auto. Dojdeme dolů. Podívám se na Angel, který přišel ke mně. Čas jít do práce... Ale Husk byl hodný, že mě doprovodil do pokoje...
-po práci-
Sednu si na gauč, když konečně dojdeme do hotelu. Dám si k uším sluchátka. Zapnu si nějakou písničku a zavřu oči. Začne hrát, pro mě uklidňující, melodie.
Niky: 🎵Hell raising hair raising
I'm ready for the worst
Soul frightening face whitening
Fear that you can't reverse🎵
Vstanu z gauče. Pomalu otevřu oči. Chimera leží na zemi, z její pusy vyjde černý kouř připomínající normální kočku. Koukne na mě.
Niky: 🎵My phone has no signal
It's making my skin crawl
This silence is so loud🎵
Sklopím uši. Kolem mě se začnou objevovat další černý kouř, ze kterého se vytvoří další zvířata, dokonce i pár osob.
Niky: 🎵The lights spark & flicker
With monsters much bigger
Than I can control now🎵
Před očima se mi objeví bílá chodba. Světla červeně blikají na poplach. Po stranách jsou otevřené dveře. Podívám se na zebe. Všechny ty kouřové bytosti jsou větší. Zavřu oči.
Niky: 🎵Welcome to the Panic Room
Where all your darkest fears are gonna Come for you
Welcome to the Panic Room
You'll know I wasn't joking when you see them too
Welcome to the Panic Room🎵
Otočím se zpět. Pomalu jdu. Začnu se klepat, když uslyším divné šeptání, které není z té písničky.
Niky: 🎵Still waiting hands shaking
Maybe the coast will clear
But these voices these strange noises
They followed me in here🎵
Podívám se na jednu osobu z kouře. Pohladím ji po tváři.
Niky: 🎵My phone has no signal
It's making my skin crawl
This silence is so loud🎵
Stiněná kočka se mi otře o nohu. Jak dlouho jsem tam předtím byla...
Niky: 🎵The lights spark & flicker
With monsters much bigger
Than I can control now🎵
Chytím se za ramena. Pamatuji si každý moment...
Niky: 🎵Welcome to the Panic Room
Where all your darkest fears are gonna come for you
Welcome to the panic room
You'll know I wasn't joking when you see them too
Welcome to the panic room🎵
Tu kazajku... Ty stíny... Ty panenky...
Niky: 🎵Theres no cryin' wolves now
'Cos the thuth has settled in
Hidin' under goosedown
For your nightmare to begin🎵
Každou ženu... Každého muže... Každé zvíře...
Niky: 🎵Theres no cryin' wolves now
'Cos the thuth has settled in
Hidin' under goosedown
For your nightmare to begin🎵
Tu bolest...
Niky: 🎵Welcome to the panic room
Where all your darkest fears are gonna come for you
Welcome to the panic room
You'll know I wasn't joking when you see them too🎵
Z očí mi stečou slzy. Zavřu oči. Proč jsem to dělala...
Niky: 🎵Hell raising hair raising
I'm ready for the worst🎵
Otevřu oči. Byla jsem tak hloupá... Sundám si sluchátka. Podívám se za sebe. Všichni z hotelu stojí na místě přimrzlí k zemi. Nechápavě se podívám za sebe. Všechny ty kouřové postavy jsou pryč. Podívám se zpět na ostatní. Angel přiběhne ke mně. Pevně mě obejme. Za pár sekund přiběhne i Charlie a také mě obejme. Z očí se mi začnou hrnout slzy. Chimera se mi vyškrábe na rameno. Olízne mi tvář. Odtáhnu se od Charlie a Angel. Podívají se na mě. Utřu si slzy. Ach Alexy... Proč jsem ti to udělala...
Charlie: Jsi v pořádku..?
Niky: J-já... Můj bratr... Já ho...
Z očí mi steče víc slz. Angel mě zase obejme. Obejmu ho nazpět.
Niky: A-alex... Jeho-jeho panenka...
Angel: Shhh, to je dobrý... Určitě je někde... Jak on, tak ta panenka...
Niky: Chci ho zpět... Chci ho u sebe... Jeho i tu panenku...
Angel mě pohladí po zádech. Chimera se ke mně tulí. Nikdo to nechápe... Jen Angel a Chimera... Angel se mnou přijde k baru. Posadí mě na židli.Můj ubohý bratříček...
Chtěla jsem ho jen u sebe...
ČTEŠ
Niky a hazbin hotel
FanfictionMůj kolega mě pozval do 'Hazbin hotel'. Slyšela jsem o tom hotelu, má to být hotel bez hříchu. Jestli tam je Angel Dust tak už teda není. Jdu jim pomoct, ale nevím jestli sama budu bez hříchu. Obzvlášť ne, když tam je ten kocour...