První zákazníci

105 2 2
                                    

-ráno-

Vzbudím se, jelikož ucítím na krku teplý jazyk. S domněnkou, že je to Vaggie, jen víc nastavím krk. Potichu zapředu její jméno. S mím překvapením, uslyším i mírné chrochtání. Otevřu své ospalé oči. Vedle mě leží Chimera vedle ní Fat Nuggets. Počkat, jak se sem dostali? Podívám se na Vaggie. Stále spí, heh ani se neoblékla. Pohladím oba mazlíčky.
Charlie: Jak jste se sem dostali?
Potichu se jich zeptám. Fat Nuggets vyskočí z postele. Podívám se na pootevřené dveře do haly. Chimera skočí za ním. Vezmu si na sebe župan. Přikryji Vaggie, aby jí nebyla zima a nešel jí vidět ten její rostomilý zadeček. Vyjdu z pokoje. Podívám se kolem. Vedle našeho pokoje stojí náš robotický přítel. Na rtech má svůj špičatý úsměv. Podívám se na ni.
Charlie: Děje se něco, Kiku?
Kiku: Vstávat, má drahá. Nechceš snad nechat naše hosty čekat.
Charlie: Nikdo tu není, Kiku. Všichni stejně ještě spí.
Fat Nuggets s Chimerou utečou do jiného pokoje. Utřu si z očí trošku ospalosti. Kiku si dá mikrofon blíž ke kovovým rtům.
Kiku: Za chvíli přijdou. Angel a Niky šli pryč, ale za chvíli se vrátí. Být tebou, obléknu se a vyčkávám.
S těmito slovy odejde. Co tím myslela? Hmm... Vrátím se zpět do pokoje. Potichu jako myška se obléknu. Hned potom odejdu a výtahem sjedu do přízemí. Když projdu halou, všimnu si různé výzdoby. Udělala to Kiku? Asi jo. Dojdu do hlavní haly. Překvapeně vykulím oči. Něco je stejné jako když to tu Alastor trošku upravil, ale více výzdob a hezčí nábytek. Ale jak? Podívám se na Kiku, která se najednou objeví vedle mě. Pokrčí obočí.
Charlie: To je... krása...
Kiku: To jsem rád, má milá. Být tebou, vzbudím svou přítelkyni.
Ou, Vaggie ještě spí! Rychle se rozběhnu do výtahu. Za zády uslyším potichý smích.

~Alexův pohled~

Zívnu, jelikož mě Jeremy, můj had, vzbudí. Unaveně se podívám na něj. Syčí mi do ucha. Ach jo. Jako budík. Pohladím mu stiněnou hlavičku. Jeho červená očička se zalesknou. Awww~ Jak já miluju hady. Jsou tak rostomilí. Opatrně ho vezmu do rukou.
Alex: Už jsem vzhůru. Má můj miláček hladík?
Dá hlavičku nahoru. Začne různě vyplazovat jazýček, aby věděl, kde je myš. Ani nevím, proč na něj mluvím. Zvyknul jsem si na to. I když hadi jsou hluší. Ale jsou strašně rostomilí, jelikož čichají jazýčkem. Proto ho mají rozdvojený. Vstanu z postele. Vezmu z terária jednu myš. Sice mě hryzne, ale to mi nevadí. Rychle ji zabiju drápy. Z jejího těla vyskočí malý myší stín. Než se stínek rozhlédne, Jeremy po ní vyjede. Ani nemrknu, už ji má v tlamičce. Fuj, myši. Jen to vidím a mám husinu. Ale něčím musím krmit svého mazlíčka. Dám si Jeremyho kolem krku, aby se v klidu najedl. Opatrně se obléknu. Učešu si vlasy a upravím se. Vyjdu z pokoje. Vycházkovou chůzí dojdu do hlavní haly. Podívám se kolem. Heh, Kiku to tu hezky vyzdobil. Podívám se na Kiku. Otevře hlavní dveře ven. Jak se mu trošku nadzvednou šaty, všimnu si podvazku s nožem. On to pořád nosí? Heh, někdy je sexy ani o tom neví. Heh... Vytáhnu mobil z kapsy, když mi zavybruje. Ou, to je můj miláček!

Miláček❤️: Ahoj zlato, slyšel jsem, že jsi šel do toho hotelu. Baví tě to tam víc, když nejsem s tebou? 😭
Kocourek💋: Ale notak. Našel jsem svou mladší sestřičku a svého mazlíčka! No jednoho z nich. Můžeš se za mnou stavit, ale žádné ničení 😘
Miláček❤️: No dobře. Sice se mi tam nechce, ale kvůli tobě bych šel klidně i do nebe 🥰
Kocourek💋: Budu na tebe čekat ☺️ navíc je to hotel můžeme si udělat více času na sebe 😏😈
Miláček❤️: No snad mě tam pustí, pac a pusu 🐾😘

Zasměju se. Celý on. Dám mobil zpět do kapsy. Podívám se na Angel a Niky, jelikož přijdou ke mně. Moc se teda netváří. I Alastor, Niffty, Husk a Charlie s Vaggie přijdou. Podívám se na Charlie.
Alex: Charlie, může se stavit můj přítel? Pěkně prosím?
Charlie: Jasně, že ano! Vždy to musí začít jednou dobrou recenzí!
Kiku: Mám pocit, že nejen jedna recenze, má drahá.
Všichni se podíváme na Kiku stojícího ve dveřích. Škubnu ušima, když uslyším nedaleké kroky. Charlie přijde k němu. Opatrně nakoukne ven. Sotva vystrčí hlavu ven, už se nechápavě usmívá.
Charlie: Všichni se rychle převlečte a na svá místa! Máme tu první zákazníky!
Sotva to dořekne, Alastor bouchne svým mikrofonem o zem a všichni mají svůj úbor. Včetně mě. Rychle jdu za Vaggie do restaurace. Snad to bude rychlé...

-o pár minut pozdě-

Vaggie: Hej, Alexi, někdo tě chce vidět.
Alex: Už jdu, už jdu.
Upravím si tričko. Vezmu zápisníček a vyjdu z kuchyně. Kde je můj miláček... Doufám, že se mu nic nestalo jako když tu byl minule... Podívám se kolem. Nikdo nikde. Huh? Z ničeho nic mě do vzduchu zvednou dvě zahalené ruce. Leknutím upustím zápisník. Ale hned potom uslyším povědomé syčení. Podívám se na usmívající se osobu. Zalesknou se narůžovělé oči.
Alex: Pentiousi!
Zvolám než omotám své ruce kolem jeho krku. Hadí démon mě stiskne ke své hrudi. Spojí naše rty do něžného polibku. Možná jsem moc velký mazel, ale neviděl jsem ho pár dní. Miluji ho z celého srdce, jestli vůbec nějaké mám. Chytím zadní stranu jeho hlavy, abych prohloubil polibek. Sklopím svá šedobílá ouška. Zvednu nohy a omotám je kolem jeho pasu. Jeho ruce mi sklouznou k zadečku, aby mě přidržel. Hravě zakroutím ocasem. Kousnu jeho dolní ret. Vyplázne jazyk až mi olízne rty.
Pentious: Tady ne.
Alex: Ale já chci~
Pentious: Až ti skončí práce.
Alex: O přestávce.
Pentious: Platí, ale večer nic.
Alex: Ale notak!
Zasměje se. Nafouknu tváře jako malé dítě. Tak co jsem v pekle, můžu si dělat, co chci. Položí mě na nohy. Dá mi pusu na čelo. Tsc. Aspoň je tady. Dám mu pusu na tvář.
Alex: Zůstaň tady v hotelu. Tady máš klíčky.
Sáhnu do kapsy pro klíčky. Dám mu je i s mou klíčenkou. Číslo pokoje tam je tak by se neměl stratit. Dá mi pusu na čumák než odejde. A teď znova do práce.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 21, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Niky a hazbin hotel Kde žijí příběhy. Začni objevovat