Podpora

100 2 1
                                    

(obrázek je můj)

~Alastorův pohled~
Podívám se na Alexe, když Niky odejde. Kdo by tušil, že je tu další podobný tvor. Zajímalo by mě, jestli má stejnou schopnost jako jeho sestra. Když tak se ho můžu snadno zbavit. Hlavně, když se moc přiblíží k Angel. Podívám se na Chimeru, která začne prskat na můj stín. Neodešla náhodou s Niky? Pokusím se jí odehnat, ale jako by mě neviděla. Najednou se začne dusit. Z ničeho nic vykašle hadí stín. Dobře, tohle je asi nejvíc podivná věc co jsem kdy viděl. Když se stín na mě podívá, jeho oči začnou rudě zářit. V mžiku oka se odplazí k Alexovi až na rameno. Alex se podívá na hada a...políbí mu čelo? Huh? Angel si také všimne divného stínu, ale nic neřekne. Dál si povídá s Alexem. Zajímavé. Klepání má dveře se ozve chodbou. Mé oči sklouznou na hlavní vchod. Charlie s Vaggie rychle přiběhnou ke dveřím. Vaggie vytáhne své kopí. Přijdu k nim. Charlie opatrně otevře dveře. Huh? Nikoho nevidím. Po chvíli můj pohled sjede níž na nízkou postavu. Světle šedý robot se podívá na Charlie s Vaggie. Podle hrudníku a tělesné stavby bych typoval na děvče. Po těle má pár tmavších kovových plátů. Na pravé půlce hlavy se lesknou fialové jakoby vlasy až ke krku. Levé oko se leskne v krásné světle modré barvě. Pravé oko zakrývá látková páska. Oční víčka zdobí lehce tmavší make-up. Robotka ukáže ostrý zubatý úsměv. Krátké růžové šaty obímají drobné tělo. V pravé ruce se jí objeví mikrofon.
?: Dobré poledne panstvo! Slyšel jsem o tomhle místě od mého přítele a jdu ohodnotit vaši situaci!
Její hlas mě lehce zarazí. Zní jako mladý chlapec. Možná to není ona? Angel také vypadá jako žena, někdy se tak i chová. Vaggie namíří kopí na robota. Charlie jí chytí zápěstí.
Charlie: Omlouváme se, ale kdo vy jste?
Kiku: Mé jméno je Kiku! Těší mě!
Vaggie: Žádného kritika tu nechceme tak jděte pryč.
Protáhne se mezi děvčaty dovnitř. Mikrofon si dá blíž ke rtům. Charlie zavře dveře.
Charlie: Nech ho být Vaggie. Pomohl mi najít Alexe. No ne on, ale jeho mazlíček.
Alex: Kiku?
Ozve se Alex. Otočí se k nám. Kiku se podívá na něj. Přijdou navzájem k sobě. Chytnou si levé ruce a dají si pusu na tváře. Hmm... Přijdu k nim.
Alastor: Moc mě těší! Alastor jméno mé.
Kiku se podívá na mě. Mikrofon si dá do druhé ruky. Chytí mou ruku. Lehce s ní potřese.
Kiku: Též mě těší Alastore! Mohu vám pomoci s věcmi do hotelu, novými zákazníky, dokonce i s konkurencí!
Vaggie s Charlie se na sebe podívají. Angel přijde k nám. Prohlédne si Kiku od hlavy až k patě.
Angel: Co vlastně jsi? Máš kozy jako žencká, ale zníš jako chlap.
Kiku se zarazí. Trošku mu cukne víčko. Alex šťouchne Angel do ramene.
Alex: Kiku je obojí i slyší na obojí. A radši se s ním o nic nepokoušej, je demisexuál. Pojď Kiku, provedu tě kolem.
Chytí Kiku za ruku. Než ale odejdou, Niffty přiběhne k Kiku. Oba se na sebe podívají.
Niffty: Ahoj! Já jsem Niffty.
Kiku: Ahoj Niffty. Já jsem Kiku. Omluvte mě mladá slečno, můj přítel mě provede kolem až pak si můžeme povídat.
Niffty přikývne. Alex s Kiku odejde. Podívám se na Angel. Upravuje si tu jeho srst na hrudi. Heh, jak rostomilé.
~Angelův pohled~
Upravím si srst na hrudi. Vytáhnu pár drobků, co mi tam zůstali od oběda. Podívám se na Alastora. Zírá na mou hruď. Ouška má sklopená. Heh, jak rostomilé~ Cvrnknu ho do nosu. Jde vidět, že se lekne. Ukážu si na oči.
Angel: Oči mám tady. Jestli si chceš sáhnout, můžeš říct~ Nechám tě zadarmo~
Alastor: Někdy jsi vážně nechutný, Angel.
Angel: Říkáš ty. Já kanibal nejsem.
Dám ruce křížem. Tsc, srab. Pomalu odejdu pryč. Podívám se na Chimeru, která si hraje s Fat Nuggets. Nebyla náhodou... Meh. Asi utekla. Podívám se na Alastorův stín. Wtf, ale kde je kurva Al?! Ten stín se usmívá. Vezmu Fat Nuggets a raději jdu pryč s myšlenkou, že stín zmizí. Marně. Ten stín mě pronásleduje. Stejně tak Chimera.
Angel: Hele, tohle není vtipný. Jdi s tím stínem do prdele, Ale.
A najednou 'puf', stín je pryč. Tak kurva už Ale. Tohle už mě sere. Pořád za mnou chodí. Ugh. Odejdu do svého pokoje. Někdy to je vážně pitomec.
~Charliin pohled~
Obejmu Vaggie, když ji konečně přemluvím, aby nám Kiku pomohla. Budu Kiku říkat jako by to byla ona. Slyší na obojí, ne? Doufám, že je to neurazí. Pomoc se hodí. Stále nemáme vše co potřebujeme a novými zákazníky. Vaggie mě také obejme.
Charlie: Díky, Vaggie.
Vaggie: Ale jestli se o něco pokusí, já říkala, že mu nemáme věřit.
Charlie: Neboj se. Jsem princezna pekla, musí mě poslouchat, ne?
Krátce ji políbím. Polibek mi lehce oplatí. Pohladím její tvář. Její malí úsměv mě zahřeje u srdce. Večer se jí musím víc věnovat. Bohužel není moc času. Aspoň se můžeme večer mazlit. Odběhnu za Alexem a Kiku.

-večer-

Spadnu přímo na postel, když všechno s Kiku probereme. Přitulím hlavu mezi polštáře. Nezdá se tak zlá. Upřímně je milá, podobná Alastorovi. Kde je vůbec Vaggie? Podívám se na otevřené dveře od koupelny. Zvednu se a přijdu ke dveřím. Lehounce nakouknu dovnitř. Vaggie je ve sprše a vychutnává si horkou sprchu, podle páry vycházející z vody stékající po jejím těle. Brouká si sladkou melodii. Přijdu do koupelny. Potichu za sebou zavřu dveře.

(trošku Nsfw ;) )

Opatrně se svléknu. Jako myška vlezu za ní. Pomalu sjedu rukou po jejím boku k pravé noze. S leknutím nadskočí. Podívá se na mě. Rostomile se zamračí.
Vaggie: Charlie! Tohle mi nedělej.
Z mích úst vyjde smích. Dám jí pusu na tvář.
Charlie: Omlouvám se. Láká mě to.
Mé rty sjednou na její krk. Začnu přesouvat malé polibky po tepně až ke klíční kosti. Uslyším lehké zasténání. Druhou rukou sklouznu mezi její nohy. Vaggie mě přitáhne k sobě. Lehce zavrním jak se naše hrudníky přitisknou k sobě. Naše rty se hladově spojí v slasti plném polibku. Zatím co si hraji v jejím okolí rozkroku, její ruka mě začne také škádlit. Hehe~ Konečně spolu~

Niky a hazbin hotel Kde žijí příběhy. Začni objevovat