Alex

143 3 3
                                    

Opřu se o bar. Chimera skočí na bar. Přitulí se ke mně. Obejmu ji. Angel, Charlie a Vaggie o něčem mluví, ale neposlouchám je. Niffty si sedne vedle mě a pohladí mě po zádech. Husk si stoupne za bar. Podá mi skleničku vína. Alastor se postaví vedle mě.
Alastor: Uklidni se, drahá. Úsměv ti sluší víc.
Niky: Ty to nechápeš... Alex byl můj starší bratr... A já z něj udělala panenku...
Husk: Co máš s těmi panenkami? Máš jich plný pokoj a tvůj mazlíček je jako panenka.
Niky: Já... Byla jsem pediofobik. Měla jsem strach z panenek a figurín. Můj bratr zemřel, když mu bylo devatenáct. Srazil ho nějaký idiot. Chtěla jsem ho znovu naživu, u sebe. Dostala jsem divný nápad. Než se to někdo dozvěděl, dotáhla jsem ho domů a v tajné skrýši jsem z něj udělala panenku... Nevím jak, ale byla jsem tak šťastná... Začlo mě bavit dělat takovéhle panenky. Nejdřív to byla nevinná zvířata až pak lidi.
Vezmu si sklenku vína. Napiju se. Všichni tři vypadají překvapeně. Ani se jim nedivím... Pohladím Chimeru po hlavě. Začne kašlat na Alastorův stín, který je jinde než by měl být. Vím, že Alastor má ten divný stín. Už jsem si toho všimla. Chimera z něj cítí tu moc. V hlavě se mi objeví mužská panenka mého bratra.
Niky: Měla jsem stále strach z panenek a figurín, ale ne z těch mích vlastních. Bohužel někdo našel mou skrýš a zavolal policii. Dali mě do blázince. Byla jsem tam pár měsíců. Chtěla jsem dělat další panenky, chtěla jsem zpět svého bratra. Měla jsem halucinace, viděla jsem ty osoby a zvířata ze kterých jsem udělala panenky. Moc mě nepozorovali tak se mi povedlo uškrtit v kazajce... Heh...
Chytím si steh na mém krku. Niffty se na mě smutně dívá. Alastorův úsměv trošku sklesne. Husk vypadá také trošku smutně. Nalije mi další skleničku vína. Alexe srazilo auto. Ten idiot, který ho srazil, hned odjel. Naštěstí to nebylo daleko od mé skrýše...
Alastor: To mě mrzí, drahá. Ale jak víš Husku, že má Niky plný pokoj panenek? Co jsi u ní dělal?
Mé tváře trošku zčervenají. Huskovi tváře se taky lehce zbarvý.
Niky: Vzal mě do mého pokoje, když jsem si moc cvakla. Potřebovala jsem se zašít a bez alkoholu v krvi to nejde.
Husk: Malém se ani nezvedla a hned usla. Co si o mě myslíš?
Alastor prokroutí očima. Pohladím Chimeru po hlavě, když zasýpá. No jo, už bych mohla pracovat na tvém vylepšení holka...
-o týden později-
Zasměju se, když mi Husk řekne, co Angel udělal, když byl opilý. No jo, Angel. Za těch pár dní, co jsem tady, se mi povedlo zamilovat do Huska. Nevím jak. Asi se mi líbí ta jeho tvrdohlavost. Na venek je drsný, ale uvnitř je jemnější. Neodtrhla bych se od jeho oči, kdyby mi Charlie nepoklepala na rameno. Podívám se na ni. Usměje se.
Niky: Ano, Charlie?
Charlie: Pojď se na něco podívat.
Co po mně asi tak chce? Nic jsem neudělala. Zvednu se. Pomalým krokem jdu za ní. Přijdeme k recepci. Podívám se na neznámou postavu stojící u pultu. Je to kočičí panenka jako já, ale kluk a je světle šedý a bílý. Není tak vysoký, má asi tak metr sedmdesát. Má fialové vlasy s růžovými konečky, levou půlku hlavy má vyholenou. Má velké růžové oči. Na sobě má tmavě růžový svetr, který ukazuje ramena, a černé šortky. Na krku má světle růžovou mašli. Tak buď je to transka nebo gay. Charlie mi dá nějaký kamínek s dírou uvnitř. Nechápavě se na ni podívám.
Charlie: Podívej se přes to.
Co to má být? Dám si kamínek k oku. Vše je černobílé. Až na toho kluka. Místo kočičí panenky...je z něj o něco větší člověk. Má tmavě hnědé oči a...hnědé vlasy s růžovými konečky... Ten obličej bych poznala všude. No to snad...
Niky: Alexi..?
Podívá se na mě. K oku si dá stejný kamínek jako já.
Alex: Niky?..
Dám kamínek pryč. Přiběhnu k němu. Pevně ho obejmu. Obejme mě nazpět. Z očí mi začnou téct slzy.
Niky: Alexi... Jsi to vážně ty?...
Alex: Jenom jestli to jsi ty Niky...
Podívám se na něj. Podívá se na mě. Pohladí mě po tváři.
Alex: Heh, vypadáš úplně jinak.
Niky: To ty taky. Chyběl jsi mi Alexi.
Alex: To ty mě taky. Jak ses dostala vůbec do pekla?
Znervózním. Jak mu to jen vysvětlit? Ví, že jsem pediofobik... Pohladí mě.
Niky: Já... Když tě srazilo to auto... Byla jsem tak vystrašená, že jsem tě vzala do naší skrýše... Chtěla jsem tě zpět tak moc... U-udělala jsem z tebe panenku... Odpusť mi...
Chytí mou tvář. Se slzami v očích se podívám do jeho růžových. Pohladí mě.
Alex: Proč bych ti měl odpouštět? Bylo to jen tělo. Schránka s duší.
Obejme mě. Pohladí mě po zádech. Přitulím se k němu. Tohle objetí mi chybělo. Chvíli se objímáme. Pak se odtáhneme. Všichni přijdou k nám. Alex se na ně podívá.
Niky: Lidi, tohle je můj straší bratr, Alex. Alexi, tohle jsou Vaggie, Angel Dust, Alastor, Husk a Niffty a s Charlie se už asi znáš.
Alastor: Moc mě těší!
Niffty: Ahoj!
Vaggie: Nazdar.
Angel: Nazdárek krasavče~
Husk: Nazdar.
Alex se podívá na Angel. Jednu ruku si dá na bok. Druhou si dá k puse. Tuhle pózu znám. Dělá to, když někoho soudí.
Alex: No nazdárek~ Nečekal jsem tu známou hvězdu Angel Dusta~
Angel: Tak ty mě znáš?~
Alex: Kdo by neznal Angel Dusta?~
Angel: Ani se nedivím~ Tvá sestra je má kolegyně~ Ale takového kocoura jsem nečekal~
Alex: No vážně?~
Přijdou k sobě blíž. Počkat Alex ho zná a k tomu flirtuje? Ty vole, můj brácha je teplej! A možná i transka! Dívají se navzájem do očí. Je to dobré nebo špatně? Tohle má být hotel bez hříchů, ale je tu alkohol, pornohvězda a lezbička. No ne jen lezbička, ještě bisexuálka, asexuál, gay a já jakožto pansexuálka. No co. Alex a Angel spolu začnou flirtovat. Chimera se mi otře o nohu. Vezmu ji do náruče. Pohladím ji. Heh, jsem ráda aspoň za bratra. Podívám se na Alastora. Dívá se na Alexe a Angel s velkým úsměvem. Jedno jeho oční víčko cuká nahoru a dolů. Přijdu k němu. Podívá se na mě.
Alastor: Máš zajímavého bratra, drahá.
Niky: To vím. Děje se s ním něco? Vypadáš trošku žárlivě.
Alastor: Ale ne vůbec. Jen mě trošku zaujal jak je milý k Angel.
Jo žárlí. Mé ocasy se zvednou nahoru. Každý se začne různé vlnit. Alastor si toho všimne.
Niky: Řeknu ti jedno. Nech mého bratra napokoji. Navíc, Angel je zaujatý jen tebou.
Přijdu k Alexovi a Angel. Podívají se na mě. Oba se perverzně usmívají.
Angel: Netušil jsem, že tvůj bratr je gay.
Niky: To já taky ne.
Alex: Nechtěl jsem to říct. Měl jsem strach, že mě už nebudeš mít ráda.
Niky: Ty jsi blázen. Jasně, že bych tě měla ráda.
Pohladím ho po hlavě. Poděkuju Charlie a už chci jít pryč. Ale všimnu si Huska. Na obličeji má stále ten znechucený výraz. Přijdu k němu. Podívá se na mě.
Niky: Díky, že jsi mi vždy zvednul náladu.
Husk: To nic...nebylo.
Niky: Pro mě ale bylo.
Nakloním se k němu. Přiblížím k němu obličej. Dívá se mi do očí. I přes hustou srst si všimnu rudých tváří. Něžně ho políbím. Můj obličej jakoby hořel. Husk se celý naježí. Než zareaguje, odtáhnu se. Přimrzlí k zemi se na mě podívá. Začala bych se smát, kdyby mi nechytil tvář. Celá se naježím, jelikož mě políbí. Pomalu zavřu oči. Něžně mu začnu odpovídat. Je tohle sen? Ne není. Po chvíli se odtáhne. Podívám se na něj. Uhne pohledem do stěny. Usměju se. Dám mu pusu na čumák. Zase se naježí. Tentokrát dokonce roztáhne křídla. Zasměju se. Otřu tvář o tu jeho. Oba začneme vrnět. Položím Chimeru na zem. Husk mě obejme křídli a přitáhne mě k sobě blíž. Začne se třít o mou tvář.
Alex: No Niky. Neřekla jsi, že máš přítele.
Zčervenám, když se Alex ozve. Zamračím se na něj. Odtáhnu se od Huska. Dám Huskovi pusu na tvář než odejdu po schodech do svého pokoje. Zavřu za sebou dveře. Chimera má naštěstí kočičí dvířka. Lehnu si na postel. Chytím Huskovu panenku a přitisknu si ji k hrudi. Já to vážně udělala... Já ho políbila a on mě políbil zpět! Usměju se.
Asi mě taky miluje... Heh.

Niky a hazbin hotel Kde žijí příběhy. Začni objevovat