"ian jij zei ian" zegt isa "ja hoezo?" "ian uit fource woont ook hier in Amsterdam is hij uit fource?" "nee ik hoor hem daar nooit over" "o ok, maar als we dalijk naar de stad gaan hoop ik echt dat we ian uit fource tegen komen" "volgens mij ben jij verliefd" "niet" en ze kleurt rood aan. ik moet lachen. we gaan op de bank zitten en niet veel later gaat de bel. "ik ga wel!" roep ik naar ian. "ik stuur ze wel naar boven" "oke" krijg ik terug. ik doe de deur open en daar staan de jongens "maxieee" roep ik en ik spring in zijn armen. "hey kleine" zegt hij. de jongens kijken ons raar aan. we moeten lachen. "nou ian zit boven" zeg ik. en ik geef de andere jongens ook een knuffel. waarvan ik de namen trouwens niet weet. hahaha. als ik de deur dicht doe. loop ik weer naar de woonkamer. isa zit gewoon een beetje op haar telefoon. ik plof naast haar neer. en we gaan weer verder. na een tijdje zeg ik "hey zullen we naar de stad gaan" "jaaaa" gilt isa. samen lopen we door de stad. we gaan wat winkels in en passen leuke kleding. daarna gaan we naar een leuk eet tentje. we bestellen wat te drinken. en een tosti. na het eten gaan we weer terug. we fietsen samen terug wat niet heel soepel gaat maar dat is ook wel weer leuk. we etten de fietsen weg en ik maar de deur open. "BEN THUIS" roep ik. "JA WIJ ZITTEN BENEDEN TE GAMEN" krijg ik terug ik weet al van wie max want ian zegt nooit wat. snel loopt isa naar de woonkamer deur ik kijk haar raar aan. maar nog voor dat ik mijn schoenen uit heb slaakt isa een gil. "OMG FOURCE" roept isa. ik loop er snel naar toe. isa staat nog bij de deur en ik zie hoe ongemakkelijk de jongens het vinden. ik moet keihard lachen. "wat lach je nou" zegt max. ik moet alleen nog maar harder lachen. "moest je zonodig een fan meenemen" zegt ian geïrriteerd. "hallo wist ik veel dat jij in fource zit je zegt nooit wat" zeg ik terug. dan komt max op me af gerend en tilt me op. "MAX NEE" roep ik lachend. na een paar rondjes zet max me weer neer. "nou nu ben ik misselijk en bedankt" zeg ik nep-boos. isa staat nog steeds verbaast bij de deur. ik trek haar mee naar boven. "nou ik zie jullie nog wel ik haal ff dit standbeeld weg" roep ik terwijl ik isa mee trek. boven op mijn kamer begint isa pas weer met praten. "ff jij woont met f*king ian in een huis" zegt ze half gillend. "ja maar hij is echt niet zoals je denkt hoor hij is vervelend en denkt dat hij de baas is" zeg ik. "echt?" "ja ik ben bloed sirrieus" "i will see" "ja je blijft toch slapen dus ja wacht ik ga nu naar beneden en kijk maar wat hij doet" "oke" ik loop naar beneden en isa blijft in de deur opening staan vanaf daar kan je ook de keuken zien dus dat komt mooi uit. ik loop naar de keuken ik hoor al iemand opstaan zal ian wel zijn. en voor ik het weet word ik omgedraaid. en ja hoor daar staat ian "je weet toch dat als ik en de jongens beneden je hier niet mag komen" zegt hij dreigend. "oja dit is ook mijn huis hoor" antwoord ik droog terug. "dit zal nooit jou huis worden" "dat denk jij" "nee dat is zo ik ben hier de baas ja" "nou laat mij gewoon even eten pakken voor mij en isa want ik hou haar ook bij jullie weg hè anders hebben jullie een hysterische naast je dus wees maar blij" ian loopt weg. ik pak het eten en loop weer naar isa. "ik zei het toch" zeg ik. "ja je hebt gelijk maar moest je dat over mij zeggen" "ja anders ging hij nooit weg" "dat is waar" "nou kom we gaan netflixen" zeg ik. we lopen naar boven en gaan liggen met eten.
||jaja hier is lekker op de vroege ochtend een nieuw deel de tekst heeft precies 700 woorden zonder dit er onder geniet er van xx me||
JE LEEST
real you?
Fanfictioneen meisje genaamd sanne word in een pleeg gezin geplaatst waar ze ook een stiefbroer heeft hij is niet bepaald aardig ofzo maar dan gebeurd er iets wat ze niet had verwacht { #1 in iankuyper tysm💓} - 05-12-2020